Repo, puur goud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben geen nerd meer zoals jou
zal je nog verbazen hoeveel tijd je over hebt als je niet meer gamed
Ik zal iedergeval in dit topic geen last post doen, dus grijp je kans.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je spelling is waardeloos. Daar staat niet 'Ariana Grande'
ik heb hem al gezien. Hij gaat die rooie doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef vogelkooi het volgende:
Via dropbox game of thrones kijken op her werk:).
Kost en een berg wast een beetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:46 schreef vogelkooi het volgende:
HOMO wast door en door schoon... niet duur
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe snapshit?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ] < ook aan het wachten
kan ook wel leuk zingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
Zoeey deschanel wat een droomwijf, al is dr stem gewoon vaag.
Ja ze zingt ook de intro van die comedy serie waar ze in speelt, die was ook wel grappig om te zien, al kwam dat niet zo zeer door haar karakterquote:
Ja flinke hagelstenen ook, duurde misschien minuut of 2. En nu weer zonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, serieus? Hagel bij jullie? Ik zit in Bidding en heb hier echt helemaal niks. Grijze wolkjes vanzelf, maar geen hagel of regen
Nou ik ga niet fietsen door een hagelbui hoor zelfs niet met een regenjasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, om half één hadden we een fiks buitje, maar dat kan hem niet zijn. Maar die postbodes gaan echt niet langzamer werken omdat het regent, die hebben daar van die gekke regenjasjes voor.
Dat word.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:03 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, Examen helemaal verneukt dat word dus her-examen, Gelukkig stond dit op mij te wachten:
[ afbeelding ]
Goed op gelet op school vroeger wijsneus? En nu weer aan het werk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HEY
Is het niet gypsy - gypsies?
Kwam ik op facebook tegenquote:soms wou ik dat ik nog klein was, dat papa my leerde fietsen en mama trots op me was. dat de enigste pijn die ik had een schaafwondje was. dat ik overal over kon prate wat me dwars zat. dat het altijd valle en meteen weer opstaan was. dat ik kon huilen wanneer ik zelf wou, en niet alles op hoefde te kroppe. dat ik alles kon zegge tegen papa en mama, zonder dat ze er raar van opkeken. dat ik niet weg hoefde te lopen voor myn problemen, maar erover mocht prate. vroeger had je papier nodig om een masker te maken, nu gaat het zonder enig materiaal. vroeger was afscheid altijd maar voor even, maar nu is het soms voor eeuwig. vroeger had je veel vriendjes en vriendinnetjes, nu zijn er maar een paar die je echte vrienden zijn. vrienden hou je alleen als ze jou zien door je masker heen, en accepteren wie je bent. vroeger kon je alles zeggen wat je maar wou, zonder dat iemand er raar van opkeek. op school ging alles goed, je was altijd een lief meisje. maar nu heb een grote mond en verpest het voor jezelf. soms wou ik dat ik nog kind was, om niet te begrijpen en niet te zien wat er in de wereld gebeurd. gelukkig zijn om helemaal niks. maar die tijd is voorbij, ik moet nu mijn toekomst opbouwen. ik zal niet alleen voor mezelf vechten, maar ook voor de mensen waar ik van hou
ja als je iets voor elkaar wilt krijgen moet je dat niet zeggen hequote:Op woensdag 16 mei 2012 13:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en niet die domme hoer van een emma stone
welke OP zit jij naar de kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja hoor, hij heeft die vuile sloerie in de OP gezet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Welkom in de Minecraft SlowChat!
[ afbeelding ]
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, voetbal, games, muziek, films, Emma Stone, bla bla bla
bla bla
bla
Dit lijkt trouwens wel echt een fantopictwitter:ArianaGrande twitterde op dinsdag 15-05-2012 om 23:12:45Will plan a live chat for this weekend.. Thanks so much again everyone! 💗 reageer retweet
Ik heb na het werk wel wat uurtjes over, weet veel van moderators (sterker nog: ik ben er zelf ééntje geweest) en doe graag iets liefs voor medemensen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:44 schreef Ongedierte het volgende:
Iemand hier met veel vrije tijd, verstand van mods, en de neiging om iets liefs voor een mede blockhead te doen?
Ik bedoelde minecraft modsquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb na het werk wel wat uurtjes over, weet veel van moderators (sterker nog: ik ben er zelf ééntje geweest) en doe graag iets liefs voor medemensen.
Mods als in modifications, dus uhm.. Clay Soldiers enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja ik zei toch moderator? Graag of niet, hé.
neuhj, je mag alleen geen dm's posten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Ame_thyst het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren in gesprek mijn zijn kloon
liegen mag ook nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
neuhj, je mag alleen geen dm's posten.
SCHAAKMAT BITCHESquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ontdekte laatst deze topband
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:03 schreef bobbernaut het volgende:
TIP: Geen foto's van je biologie boek posten. (Penis met gonorroe)
Weet iemand nog een leuk spel?
fyeahquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef MineraalWater het volgende:
Zaterdag nieuwe victorious aflevering.
OMGGGG HhihiHih Hy iss so00w Cuutteeee33equote:Op donderdag 17 mei 2012 20:06 schreef MineraalWater het volgende:
Oohh Emmm Geeejjj Sletjuhhh!11! DoE ff norml jy xD ;4 ;x
All Gdedaann :$quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef MineraalWater het volgende:
JaAa DuhHh, #20E23756 AdDd mEej Dnn
Diablo III is geen spel voor mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blizzard schijnen net een aardig spelletje uitgegeven te hebben
Hehe ik ken het. Een paar jaar geleden ben ik eens met EVE online begonnen. Twee dagen gespeeld, daarna niet meer naar omgekeken. Een paar maanden geleden ben ik het weer opnieuw gaan spelen. Toen twee weken gespeeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dungeon Siege IV met de gameplay van deeltje één wil ik. Niet die bagger van deeltje drie, wat een troep was dat.
Voor de rest wil ik binnekort nog eens kijken of EVE online wil lukken (ik de tutorial deze keer wél afmaak, that is)
twitter:sylviawitteman twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 10:16:09Mijn kinderen zijn zelfmoord aan het plegen op Minecraft. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:27 schreef Trollscience het volgende:
twitter:sylviawitteman twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 10:16:09Mijn kinderen zijn zelfmoord aan het plegen op Minecraft. reageer retweet
Zelfde nick als op fok. Voeg me maar toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmk, dezelfde nick als in MC? Ik heb hem gedownload, nog niet gedaan verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:30 schreef Topiek het volgende:
Iemand nog leuke spellen, die ik kan downloaden?Tribes Ascend (free to play)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portal 2
Trackmania (ook gratis, erg verslavend)
Kom jij eens even op skype :/ Of ben je aan het werk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Tribes Ascend (free to play)
Portal 2
Aan het werkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kom jij eens even op skype :/ Of ben je aan het werk?
Wat voor soort spel is dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Mender het volgende:
Heb trouwens Tribes Ascend uitgeprobeerd, tof spel!
fpsquote:
quote:i finish to download bully in utorrent but its not finish...but its 100% it said SEEDING..what im gonna do pls help me!! >.
Het is mn standaard PIquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die post verdiende geen zonnebril-PI.
Unreal en Quake waren pareltjes, lekker hektisch knallen.
Van Call of Duty, Battlefield enzo kan ik werkelijk geen kut, maar geef me een rocket launcher in UT of Quake games en ik sloopte iedereen [ afbeelding ]
Ok, ik heet Topiek.. moet hem downloaden, zal wel eeuwen duren bij mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne Topiek, League of Legends is ook wel een prima spel. \
In Tribes Ascend ben ik gewoon weer plan, ik add even als ik thuis ben.
Welk level ben je @ LoL?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne Topiek, League of Legends is ook wel een prima spel. \
In Tribes Ascend ben ik gewoon weer plan, ik add even als ik thuis ben.
Trackmaniaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Tribes Ascend (free to play)
Portal 2
3... Heb m legaal met alle expansions, maar tis m gewoon nietquote:
Neuh, thepiratebayquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trackmania![]()
Portal moet ik nog downloaden! Moet je eerst 1 spelen om 2 te snappen?
[..]
3... Heb m legaal met alle expansions, maar tis m gewoon niet![]()
1 en 2 zijn wel weer baasMoet je 2 + expansions?
Zou wel leuker zijn als je eerst 1 speelt. Maar is niet perse nodig. 2 is in ieder geval beter naar mijn mening.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trackmania![]()
[..]
Call of Duty en Battlefield hebben mij ook nooit echt geboeid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die post verdiende geen zonnebril-PI.
Unreal en Quake waren pareltjes, lekker hektisch knallen.
Van Call of Duty, Battlefield enzo kan ik werkelijk geen kut, maar geef me een rocket launcher in UT of Quake games en ik sloop iedereen [ afbeelding ]
Call of Duty 2 en BF 1942quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef Mender het volgende:
[..]
Call of Duty en Battlefield hebben mij ook nooit echt geboeid.
UT en Quake daarentegen wel. Best veel gespeeld vroeger. Maar nu dus al jaren geen fps meer gespeeld. Tribal Ascend valt volgens mij wel in de categorie UT en Quake.
Trackmania wel ooit gespeeld? Ik vond het echt verslavend. Steeds je eigen tijd verbeteren. Steeds kijken of je die ene bocht net iets sneller kon doen. Bij ieder rondje weer steeds ietjes sneller en steeds hoger in de lijst proberen te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trackmania![]()
[..]
En halo als ik zo de plaatjes zie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef Mender het volgende:
[..]
Call of Duty en Battlefield hebben mij ook nooit echt geboeid.
UT en Quake daarentegen wel. Best veel gespeeld vroeger. Maar nu dus al jaren geen fps meer gespeeld. Tribal Ascend valt volgens mij wel in de categorie UT en Quake.
Summoner 30, ik speel het nu iets langer dan een jaar. Gewoon een redelijke speler, niks bijzonders. Ik vind het gewoon leuk om te doenquote:
Ja, en online gespeeld en eigen tracks gemaaktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:04 schreef Mender het volgende:
[..]
Trackmania wel ooit gespeeld? Ik vond het echt verslavend. Steeds je eigen tijd verbeteren. Steeds kijken of je die ene bocht net iets sneller kon doen. Bij ieder rondje weer steeds ietjes sneller en steeds hoger in de lijst proberen te komen.
Jij zat bij mij op school?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ho, dat heb ik vroeger ook nog gedaan. De schoolcomputers draaiden CoD 2, Quake Arena demo en Trackmania, dus die speelde iedereen.
quote:
De tijd dat ik quake en ut speelde is voor mij iets van 11 of 12 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"vroeger" is nog maar drie jaar geleden, ja!
Jij bent echt oudquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef Mender het volgende:
[..]
De tijd dat ik quake en ut speelde is voor mij iets van 11 of 12 jaar geleden ofzo![]()
![]()
Trackmania speelde ik 4 of 5 jaar geleden
MENDER IS EEN OUWE LUL HI HA HO!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MENDER IS EEN OUWE LUL HI HA HO!!!heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ging ik btw ook naar lanparty's want dat was vet jwz.quote:
Ga me nu geen nerd noemen![]()
Heldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef Mender het volgende:
[..]
hehe
[..]
Toen ging ik btw ook naar lanparty's want dat was vet jwz.
Ga me nu geen nerd noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering wat is die vadsig zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Ame_thyst het volgende:
http://yfrog.com/j2q87xnj (watson)
beetje anna rex
Waarom heb je m dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:37 schreef Topiek het volgende:
Ik ga Nfs: The Run eens proberen, heb hem hier liggen voor de ps3, nog nooit gespeeld though
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je minecraft kon eten, was het baminecraft.
Als je minecraft op je brood kon doen, was het salaminecraft.
Lastig, dit.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:53 schreef Berend. het volgende:
Haha net een brief gekregen van ministerie van Defensie dat ik ben ingeschreven voor dienstplicht
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als de aarde brandde, was het een open haarde.
Als de aarde zich niet schoor, was het een behaarde
Als de aarde veel woog, was het een zwaarde.
Als de aarde oud was, was het een bejaarde.
Als de aarde 'aber' of 'but' in het nederlands zei, was het een maarde.
Als de aarde hinnikte, was het een paarde.
Als de aarde iemand aankeek, was het een staarde.
Als de aarde groen was, was het een aardenneboom.
Als de aarde neerbuigend was, was het een aardenigrerend.
Als de aarde engels voor dichtheid was, was het een aardensity.
Als de aarde in een voetbalprogramma zat, was het aarDerksen.
Als de aarde een beeld was, was het de aardenker.
Als de aarde een stad was, was het aarden Bosch.
Allebijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef bobbernaut het volgende:
Poll: Wie kies je?
• Tori Vega
• Ariana Grande
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je mag er maar 1 kiezen. Choose wisely.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:20 schreef bobbernaut het volgende:
Poll: Wie kies je?
• Emma Stone
• Emma Watson
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Owh ja zo heet zequote:
Watson, altijd Watson.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is dit
[ Bericht 38% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 18-05-2012 14:17:15 ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Watson, altijd Watson.Ja nou weten we het wel. Moet je die lijst nou echt iedere 5 dagen posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf is dit![]()
Zoiets dacht ik ook al, maar de vorige keer dat ik het tooltje postte is langer geleden volgens mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:17 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel. Moet je die lijst nou echt iedere 5 dagen posten?
Doe er wat aan!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook al, maar de vorige keer dat ik het tooltje postte is langer geleden volgens mij.![]()
HET IS VERONTRUSTEND, DAT IS WAT HET IS!
duhquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:25 schreef bobbernaut het volgende:
HINT! Geen 20 posts achter elkaar plaatsen met oa gonorroe plaatjens!
2 dagen ban
Ja maar ik wil dan van een bepaald topic de stats, dat lukt daar niet mee?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zuig maar wat uit mijn duim.
Het staat onderaan het lijstje
Tuurlijk wel. Kijk naar het eerste dropdown menu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dan van een bepaald topic de stats, dat lukt daar niet mee?
Nog maar 45 posts nuquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Last post is in zicht, ben benieuwd naar de nieuwe TT
LEG UIT DAN!!quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef MineraalWater het volgende:
Geef Aldiewillentekaaprenvaren het volgende topic.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef MineraalWater het volgende:
Ok!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:43 schreef MineraalWater het volgende:
Liz Gillies, Mag er best zijn vind ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Liz Gillies, Mag er best zijn vind ik.Geen idee hoezo, maar ze doet me aan dat wijf van de twilight posters denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm een beetje ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee hoezo, maar ze doet me aan dat wijf van de twilight posters denken.
Topquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:06 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ga dan ook de OP aanpassen denk ik, Kan wel wat mooier.
Mooie trekker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mooie Massey 8470?
[ afbeelding ]
Mischien iedereen die wil met zijn skin. Of nog beter, met alleen met het hoofd van zijn skin in de op. Met de minecraft naam er onder. Dat lijkt me wel vet. Of is dat teveel werk?quote:
Niet teveel werk, Maar dan alleen mensen die hier met regelmaat posten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef Mender het volgende:
[..]
Mischien iedereen die wil met zijn skin. Of nog beter, met alleen met het hoofd van zijn skin in de op. Met de minecraft naam er onder. Dat lijkt me wel vet. Of is dat teveel werk?
Limbo land.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar kom jij dan erreges vandaan?
Ja idd, agreedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niet teveel werk, Maar dan alleen mensen die hier met regelmaat posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |