Diablo III is geen spel voor mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Blizzard schijnen net een aardig spelletje uitgegeven te hebben
Hehe ik ken het. Een paar jaar geleden ben ik eens met EVE online begonnen. Twee dagen gespeeld, daarna niet meer naar omgekeken. Een paar maanden geleden ben ik het weer opnieuw gaan spelen. Toen twee weken gespeeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dungeon Siege IV met de gameplay van deeltje één wil ik. Niet die bagger van deeltje drie, wat een troep was dat.
Voor de rest wil ik binnekort nog eens kijken of EVE online wil lukken (ik de tutorial deze keer wél afmaak, that is)
twitter:sylviawitteman twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 10:16:09Mijn kinderen zijn zelfmoord aan het plegen op Minecraft. reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:27 schreef Trollscience het volgende:
twitter:sylviawitteman twitterde op vrijdag 18-05-2012 om 10:16:09Mijn kinderen zijn zelfmoord aan het plegen op Minecraft. reageer retweet
Zelfde nick als op fok. Voeg me maar toe.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmk, dezelfde nick als in MC? Ik heb hem gedownload, nog niet gedaan verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:30 schreef Topiek het volgende:
Iemand nog leuke spellen, die ik kan downloaden?Tribes Ascend (free to play)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portal 2
Trackmania (ook gratis, erg verslavend)
Kom jij eens even op skype :/ Of ben je aan het werk?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Tribes Ascend (free to play)
Portal 2
Trackmania (ook gratis, erg verslavend)
Aan het werkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kom jij eens even op skype :/ Of ben je aan het werk?
Wat voor soort spel is dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:14 schreef Mender het volgende:
Heb trouwens Tribes Ascend uitgeprobeerd, tof spel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |