quote:
De tijd dat ik quake en ut speelde is voor mij iets van 11 of 12 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"vroeger" is nog maar drie jaar geleden, ja!
Jij bent echt oudquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef Mender het volgende:
[..]
De tijd dat ik quake en ut speelde is voor mij iets van 11 of 12 jaar geleden ofzo![]()
![]()
Trackmania speelde ik 4 of 5 jaar geleden
MENDER IS EEN OUWE LUL HI HA HO!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:23 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
MENDER IS EEN OUWE LUL HI HA HO!!!heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ging ik btw ook naar lanparty's want dat was vet jwz.quote:
Ga me nu geen nerd noemen![]()
Heldquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:26 schreef Mender het volgende:
[..]
hehe
[..]
Toen ging ik btw ook naar lanparty's want dat was vet jwz.
Ga me nu geen nerd noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering wat is die vadsig zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:24 schreef Ame_thyst het volgende:
http://yfrog.com/j2q87xnj (watson)
beetje anna rex
Waarom heb je m dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:37 schreef Topiek het volgende:
Ik ga Nfs: The Run eens proberen, heb hem hier liggen voor de ps3, nog nooit gespeeld though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |