quote:i finish to download bully in utorrent but its not finish...but its 100% it said SEEDING..what im gonna do pls help me!! >.
Het is mn standaard PIquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die post verdiende geen zonnebril-PI.
Unreal en Quake waren pareltjes, lekker hektisch knallen.
Van Call of Duty, Battlefield enzo kan ik werkelijk geen kut, maar geef me een rocket launcher in UT of Quake games en ik sloopte iedereen [ afbeelding ]
Ok, ik heet Topiek.. moet hem downloaden, zal wel eeuwen duren bij mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne Topiek, League of Legends is ook wel een prima spel. \
In Tribes Ascend ben ik gewoon weer plan, ik add even als ik thuis ben.
Welk level ben je @ LoL?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enne Topiek, League of Legends is ook wel een prima spel. \
In Tribes Ascend ben ik gewoon weer plan, ik add even als ik thuis ben.
Trackmaniaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:31 schreef Mender het volgende:
[..]
Tribes Ascend (free to play)
Portal 2
Trackmania (ook gratis, erg verslavend)
3... Heb m legaal met alle expansions, maar tis m gewoon nietquote:
Neuh, thepiratebayquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trackmania![]()
Portal moet ik nog downloaden! Moet je eerst 1 spelen om 2 te snappen?
[..]
3... Heb m legaal met alle expansions, maar tis m gewoon niet![]()
1 en 2 zijn wel weer baasMoet je 2 + expansions?
Zou wel leuker zijn als je eerst 1 speelt. Maar is niet perse nodig. 2 is in ieder geval beter naar mijn mening.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trackmania![]()
[..]
Call of Duty en Battlefield hebben mij ook nooit echt geboeid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die post verdiende geen zonnebril-PI.
Unreal en Quake waren pareltjes, lekker hektisch knallen.
Van Call of Duty, Battlefield enzo kan ik werkelijk geen kut, maar geef me een rocket launcher in UT of Quake games en ik sloop iedereen [ afbeelding ]
Call of Duty 2 en BF 1942quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef Mender het volgende:
[..]
Call of Duty en Battlefield hebben mij ook nooit echt geboeid.
UT en Quake daarentegen wel. Best veel gespeeld vroeger. Maar nu dus al jaren geen fps meer gespeeld. Tribal Ascend valt volgens mij wel in de categorie UT en Quake.
Trackmania wel ooit gespeeld? Ik vond het echt verslavend. Steeds je eigen tijd verbeteren. Steeds kijken of je die ene bocht net iets sneller kon doen. Bij ieder rondje weer steeds ietjes sneller en steeds hoger in de lijst proberen te komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Trackmania![]()
[..]
En halo als ik zo de plaatjes zie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef Mender het volgende:
[..]
Call of Duty en Battlefield hebben mij ook nooit echt geboeid.
UT en Quake daarentegen wel. Best veel gespeeld vroeger. Maar nu dus al jaren geen fps meer gespeeld. Tribal Ascend valt volgens mij wel in de categorie UT en Quake.
Summoner 30, ik speel het nu iets langer dan een jaar. Gewoon een redelijke speler, niks bijzonders. Ik vind het gewoon leuk om te doenquote:
Ja, en online gespeeld en eigen tracks gemaaktquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:04 schreef Mender het volgende:
[..]
Trackmania wel ooit gespeeld? Ik vond het echt verslavend. Steeds je eigen tijd verbeteren. Steeds kijken of je die ene bocht net iets sneller kon doen. Bij ieder rondje weer steeds ietjes sneller en steeds hoger in de lijst proberen te komen.
Jij zat bij mij op school?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ho, dat heb ik vroeger ook nog gedaan. De schoolcomputers draaiden CoD 2, Quake Arena demo en Trackmania, dus die speelde iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |