Repo, puur goud.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben geen nerd meer zoals jou
zal je nog verbazen hoeveel tijd je over hebt als je niet meer gamed
Ik zal iedergeval in dit topic geen last post doen, dus grijp je kans.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Je spelling is waardeloos. Daar staat niet 'Ariana Grande'
ik heb hem al gezien. Hij gaat die rooie doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:29 schreef vogelkooi het volgende:
Via dropbox game of thrones kijken op her werk:).
Kost en een berg wast een beetje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:46 schreef vogelkooi het volgende:
HOMO wast door en door schoon... niet duur
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:15 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer komt er weer een nieuwe snapshit?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ] < ook aan het wachten
kan ook wel leuk zingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:26 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
Zoeey deschanel wat een droomwijf, al is dr stem gewoon vaag.
Ja ze zingt ook de intro van die comedy serie waar ze in speelt, die was ook wel grappig om te zien, al kwam dat niet zo zeer door haar karakterquote:
Ja flinke hagelstenen ook, duurde misschien minuut of 2. En nu weer zonquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat, serieus? Hagel bij jullie? Ik zit in Bidding en heb hier echt helemaal niks. Grijze wolkjes vanzelf, maar geen hagel of regen
Nou ik ga niet fietsen door een hagelbui hoor zelfs niet met een regenjasquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, om half één hadden we een fiks buitje, maar dat kan hem niet zijn. Maar die postbodes gaan echt niet langzamer werken omdat het regent, die hebben daar van die gekke regenjasjes voor.
Dat word.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:03 schreef MineraalWater het volgende:
Zo, Examen helemaal verneukt dat word dus her-examen, Gelukkig stond dit op mij te wachten:
[ afbeelding ]
Goed op gelet op school vroeger wijsneus? En nu weer aan het werk!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HEY
Is het niet gypsy - gypsies?
Kwam ik op facebook tegenquote:soms wou ik dat ik nog klein was, dat papa my leerde fietsen en mama trots op me was. dat de enigste pijn die ik had een schaafwondje was. dat ik overal over kon prate wat me dwars zat. dat het altijd valle en meteen weer opstaan was. dat ik kon huilen wanneer ik zelf wou, en niet alles op hoefde te kroppe. dat ik alles kon zegge tegen papa en mama, zonder dat ze er raar van opkeken. dat ik niet weg hoefde te lopen voor myn problemen, maar erover mocht prate. vroeger had je papier nodig om een masker te maken, nu gaat het zonder enig materiaal. vroeger was afscheid altijd maar voor even, maar nu is het soms voor eeuwig. vroeger had je veel vriendjes en vriendinnetjes, nu zijn er maar een paar die je echte vrienden zijn. vrienden hou je alleen als ze jou zien door je masker heen, en accepteren wie je bent. vroeger kon je alles zeggen wat je maar wou, zonder dat iemand er raar van opkeek. op school ging alles goed, je was altijd een lief meisje. maar nu heb een grote mond en verpest het voor jezelf. soms wou ik dat ik nog kind was, om niet te begrijpen en niet te zien wat er in de wereld gebeurd. gelukkig zijn om helemaal niks. maar die tijd is voorbij, ik moet nu mijn toekomst opbouwen. ik zal niet alleen voor mezelf vechten, maar ook voor de mensen waar ik van hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |