isometrisch met WASD ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom kun je niet met WASD lopen, wat een stink controls
ik kan gewoon mn diablo char kiezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Op het officiële diablo forum kan ik bij het inloggen enkel kiezen uit mijn world of warcraft characters. Mijn account daarvan is al een goed jaar niet meer actief en dus kan ik daar niet mee posten.
Ik kan ook met geen mogelijkheid een optie vinden om te wisselen naar mijn diablo account.
Je hebt toch geen actieve WoW account nodig om op de diablo forums te posten?
Daar heb ik als eerste gekeken, maar ik krijg daar enkel een lijst met warcraft characters, die dan ook nog eens niet klopt. Nergens een vermelding naar diablo characters.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef leeell het volgende:
Rolstoel, bovenin staat je naam > klik erop > manage characters > en dan je diablo naam
Same! Boeit me ook niet zoveel... Probeer het nieuws een beetje bij te houden en vanavond zullen we wel zien wat het gaat brengen. Zal voor mij wel even duren voordat ik lvl 60 benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Zosk het volgende:
Gewoon nog steeds niet kunnen spelen, hele dag werken
Haha, op zich maakt het me niet uit dat ik nu niet kan spelen. Maar ik heb gisteren ook tot half 2 zitten proberen en niet geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Same! Boeit me ook niet zoveel... Probeer het nieuws een beetje bij te houden en vanavond zullen we wel zien wat het gaat brengen. Zal voor mij wel even duren voordat ik lvl 60 ben. Geen haast en maak waarschijnlijk meerdere chars aan.
Omdat je dan geen RSI kunt kweken. Diablo = kliklikkliklikkliklikkliklikkliklikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom kun je niet met WASD lopen, wat een stink controls
Ja, dit is mogelijk. Echter zul je met een hoog lvl char dan mogelijk veel minder XP krijgen en het "boosten" heeft ook restricties gekregen. Weet zo niet uit mijn hoofd welke precies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zit het als iemand van een lager leve samen of tegen iemand van een hoger level wil spelen ?
Is dt mogelijk ?
Dat had je mogelijk vooraf kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, op zich maakt het me niet uit dat ik nu niet kan spelen. Maar ik heb gisteren ook tot half 2 zitten proberen en niet geluktDaar baal ik dus wel van
Nope.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef Laser. het volgende:
Kun je de toetsen niet veranderen dan zodat je wel met WSAD kunt spelen?
*Wacht nog altijd op pakketje
Zolang je een diablo license op je battle.net hebt staan (En een battletag hebt aangemaakt) zou het goed moeten komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:04 schreef Tim_G het volgende:
Poging 2![]()
Gisteren geinstalleerd en bij de start van de installatie had je een optie om een activatiecode in te vullen. Genegeerd en installatie verder afgerond en ging er eigenlijk vanuit dat je om 12 uur die activatiecode zou krijgen. Vanmorgen mail gechecked maar niets binnen.
Heb ik het verkeerd begrepen (en kwam de vraag van de activatiecode omdat het nog geen 12 uur was?) en kan ik vanmiddag gewoon inloggen met mijn battlenet account en ww? of moet ik nu nog ergens achteraan?
Had ik me ook bedacht, maar dan nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat had je mogelijk vooraf kunnen bedenken...
Ja... Althans, in mijn normale editie is dit wel zoquote:
Je punt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat is dit gezeur om WASD?
Dit is Diablo.
Ja dat had ik namelijk ook, dacht even dat ik ergens had gelezen dat je EEN pass zou krijgen ipv passes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... Althans, in mijn normale editie is dit wel zo
Yep, hetzelfde. En ik was nog brak ook vanochtendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Goedemorgen, dat was even lache vannachtom half 3 toch maar naar bed gegaan en net wakker, vroeger zou ik gewoon een nachtje doorgehaald hebben
Ik bestelde gisteravond en toen bleef ie ongeveer 10 minuten tot een kwartier op queued staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef S1gnum het volgende:
Status: Queued.. kakzooi. Hoelang is dat wachten voor die order eindelijk verwerkt is? Ik mag toch hopen dat dit soort dingen automatisch gaan met iDeal.
Ja haha mooi is dat. Denk dat ik eerst maar naar de uni ga om aan scriptie te werken alvorens ik dubbel klik op het Diablo 3 icoontje, want dan komt er toch niks meer van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef Ssswing het volgende:
[..]
Yep, hetzelfde. En ik was nog brak ook vanochtend
Waar maak je die battletag exact aan? Ingelogt op mijn battlenet account maar kan het daar zo snel niet vinden (of ik moet beter kijken, zou goed kunnen)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Aleria het volgende:
[..]
Zolang je een diablo license op je battle.net hebt staan (En een battletag hebt aangemaakt) zou het goed moeten komen.
Nee, je logt in met je bnet account.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Waar maak je die battletag exact aan? Ingelogt op mijn battlenet account maar kan het daar zo snel niet vinden (of ik moet beter kijken, zou goed kunnen)
Dus je logt aan met je battletag en niet met je battlenet account?
Goed punt. DOS belde, het wilde de WASD terug.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat is dit gezeur om WASD?
Dit is Diablo.
Nope , heb ik niet ontvangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Stranger het volgende:
@Altron
Had je een verzendbevestiging van bol.com ontvangen?
Wat vrienden van mij zitten nogal in de stress omdat ze niets hebben gehoord.
Ahja.......ik zie het. Tnx. Tag maar aangemaakt en vanavond maar eens kijken of we kunnen aanloggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je logt in met je bnet account.
Je battletag is voor vriendjes, zodat ze je kunnen vinden. Die zie je onder account staan als je inlogt op bent (de site).
Gek hé op normal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef totalvamp het volgende:
Ik moet zeggen dat de wizard best wel OP voelt. Ik loop gewoon rondjes om iedereen dan freeze en AOE orbs en alles is dood xD. Voelt zo goed aan!
Donderdag heel de dag spelen.
Niet echtquote:
chars*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Siempievk het volgende:
Zuigt de wizard dan op Nightmare en hell? De chard zullen toch wel redelijk balanced zijn?
PvP wordt later in een patch toegevoegd, zijn ze al mee bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:12 schreef HyperViper het volgende:
Is het ook mogelijk om tegen elkaar te vechten?
Whieeeej!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
PvP wordt later in een patch toegevoegd, zijn ze al mee bezig
Om te eten hoop ik.quote:
Die van mij staat nog steeds op "chaffeur is onderweg"...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm zending op MijnPakket blijft op 'Zending wordt voorbereid' staan tot nu toe
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij staat nog steeds op "chaffeur is onderweg"...
Zal onderweg wel overvallen zijn door wanhopige Diablo fans.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso is normal wel -erg- makkelijk tot noch toe. Wat mij betreft hadden ze die ook al wat moeilijker gemaakt.quote:
Ja vond de wizzard ook al op. maar nu ik de hele game speel word het alleen maar erger. wandel overal echt belachenlijk makkenlijk doorheen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef totalvamp het volgende:
Ik moet zeggen dat de wizard best wel OP voelt. Ik loop gewoon rondjes om iedereen dan freeze en AOE orbs en alles is dood xD. Voelt zo goed aan!
Donderdag heel de dag spelen.
He, bij jou is hij tenminste onderweg. Hier nog niet hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon de Female Wizard nemen en gaan.
Het is geen Tomb Raider, die komt begin volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook
Wel jammer dat je niet kan customizen xD cup maat is erg belangrijk in een game!
Niet dus, want hij heeft dus nog niet geregistreerd dat ik betaal heb. Geen idee hoe lang dat gaat duren, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Downloaden en installeren kun je sowieso al.
paar minutequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Salamando het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je kan downloaden als je hem digitaal koopt? Hij staat nu op queued bij mij dus.
nee lulhannes gaat over de betalingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onzin. Ik heb een harde kopie gekocht, en die is nog niet eens thuis, maar ik heb het wel al gedownload en geïnstalleerd.
Heb hem bij Blizzard zelf gekocht, dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onzin. Ik heb een harde kopie gekocht, en die is nog niet eens thuis, maar ik heb het wel al gedownload en geïnstalleerd.
Ik lees toch echt wat anders. Droeftoeter...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:03 schreef leeell het volgende:
[..]
nee lulhannes gaat over de betaling
die staat een paar minuten op queued voordat ie bij blizzard games er tussen staat
Het kopen en downloaden staat gewoon los van elkaar...quote:Hoe lang duurt het voordat je kan downloaden als je hem digitaal koopt? Hij staat nu op queued bij mij dus.
de download knop voor de client wordt zichtbaar nadat diablo III in je games lijst staat (in geval van kopen bij blizz store)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik lees toch echt wat anders. Droeftoeter...
[..]
Het kopen en downloaden staat gewoon los van elkaar...
de jongen had een vraag over de blizzard site, dus niet een mirrorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Dat zei ik toch. Wie is hier nu de lulhannes?
Dus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef leeell het volgende:
[..]
de jongen had een vraag over de blizzard site, dus niet een mirror
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef Bredemug het volgende:
Digitaal kopen is geen paar minuten, ik zit ook al 30 minuten op queued
Las trouwens op internet dat sommige mensen al 9 uur lang op queued staan en je kan je betaling dan ook niet annuleren om het vervolgens in de winkel te kopen, omdat je bank het als een reservering ziet.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:18 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Las trouwens op internet dat sommige mensen al 9 uur lang op queued staan en je kan je betaling dan ook niet annuleren om het vervolgens in de winkel te kopen, omdat je bank het als een reservering ziet.
Hoe kan je het spelen als het nog in queued staat en niet in je games lijst??quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:24 schreef CocaColaLight het volgende:
Heb je hem al geinstalleerd dan?
Bij mij staat hij sinds gisternacht op queued, ik moest hem zo nodig om 23:50 kopen. Dus ondertussen 13,5 uur. Maar nu net in de middag pauze toch ff zitten spelen.
Externe installer gebruiken om de game te installen, het kan dat er een delay oid zit op de message bij je account, ik ga het zometeen zien, bijna klaar met installen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:26 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hoe kan je het spelen als het nog in queued staat en niet in je games lijst??![]()
Hmmmm nice, ga ik ook even proberen dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Externe installer gebruiken om de game te installen, het kan dat er een delay oid zit op de message bij je account, ik ga het zometeen zien, bijna klaar met installen.
Hij staat bij mij in de lijst als standard edition maar in de order opzich staat hij nog als queued.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:26 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Hoe kan je het spelen als het nog in queued staat en niet in je games lijst??![]()
Omdat je hem niet alleen voor 59 online kan krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom kopen mensen het spel digitaal als ie maar 33 euro bij Saturn is?
Vindt 59 euro veel te duur voor een pc game
Ik speel nu eerder dan dat ik hem online haal. Moet ik eerst die zooi nog downloaden. Nu druk ik straks die cd erin, even installeren en BAM. Diablo 3 in yo face.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat je hem niet alleen voor 59 online kan krijgen.
Waarom kopen mensen hem in de winkel als je hem gewoon online kan bestellen en binnen 1 minuut aan het spelen bent?
waar kun je hem dan goedkoper krijgen ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat je hem niet alleen voor 59 online kan krijgen.
Waarom kopen mensen hem in de winkel als je hem gewoon online kan bestellen en binnen 1 minuut aan het spelen bent?
Je kon de installer al van tevoren downloaden.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik speel nu eerder dan dat ik hem online haal. Moet ik eerst die zooi nog downloaden. Nu druk ik straks die cd erin, even installeren en BAM. Diablo 3 in yo face.
Ik had hem al lang voor de release gedownload en geinstalleerd zonder cd'tjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:40 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik speel nu eerder dan dat ik hem online haal. Moet ik eerst die zooi nog downloaden. Nu druk ik straks die cd erin, even installeren en BAM. Diablo 3 in yo face.
Ehm, talloze webshops. Ikzelf heb hem van game-card.net maar er zijn genoeg varianten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:43 schreef Syphixx het volgende:
[..]
waar kun je hem dan goedkoper krijgen ?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:44 schreef seto het volgende:
[..]
Je kon de installer al van tevoren downloaden.
Ja precies. Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had hem al lang voor de release gedownload en geinstalleerd zonder cd'tje
als je er nog kent.. altijd welkom, gamecard winkel is gestegen naar 60 euro en op gamecard.net geen meer beschikbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik had hem al lang voor de release gedownload en geinstalleerd zonder cd'tje
[..]
Ehm, talloze webshops. Ikzelf heb hem van game-card.net maar er zijn genoeg varianten.
Ik keek even snel voor je rond maar de shops die ik zo snel ken hebben allemaal hun prijzen verhoogd of zijn uitverkocht. Moet nu helaas werken anders had ik nog even verder gekeken maar een retourtje bart smit valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:49 schreef Syphixx het volgende:
[..]
als je er nog kent.. altijd welkom, gamecard winkel is gestegen naar 60 euro en op gamecard.net geen meer beschikbaar![]()
en heb ni veel zin om naar bart smit of zo te rijden
Zoveel maakt het ook niet uit. Iedereen heeft em zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Ja precies. Dat dacht ik al.In mijn geval heb ik gisteravond pas besloten om hem aan te gaan schaffen. Vandaar
Maar in jullie geval is dat inderdaad een stuk makkelijker.
snel even gaan, hopelijk niet uitverkocht, anders moet ik naar een andere shopping centrum voor de saturn.. maa die zal wss ook wel 55 euro kostenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik keek even snel voor je rond maar de shops die ik zo snel ken hebben allemaal hun prijzen verhoogd of zijn uitverkocht. Moet nu helaas werken anders had ik nog even verder gekeken maar een retourtje bart smit valt wel mee toch?
[..]
Zoveel maakt het ook niet uit. Iedereen heeft em zo
Het enige wat telt inderdaad.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:01 schreef ems. het volgende:
Zoveel maakt het ook niet uit. Iedereen heeft em zo
daarom dus offlinequote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:03 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Mensen die als je online aan het spelen bent de dialogen verder drukken zijn irritant.
Hehe. Ik denk dat die niet eens een PC hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze de cdkey niet zelf gebruiken.
je kan ook gewoon starters edition downloaden, kun je spelen tot de skeleton kingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:57 schreef twammo het volgende:
Is er nog iemand die een guest pass over heeft en deze met mij wilt delen? Ik heb nog nooit diablo gespeeld en wil zeker weten dat het echt iets voor me is. Bij voorbaat dank alvast!
Allemaal jankers die niet kunnen inloggen boohooquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii
Bizar slechte scores op Metacritic!
Jankerds die niet kunnen inloggen en dan maar gaan vervelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
9gag en 4chan zijn bezig met trollen, dan kan je dat verwachtenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:02 schreef Murdera het volgende:
mij is het nochtans wel gelukt hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:59 schreef xconv het volgende:
Heeft iemand ook toevallig een quest pass voor mij? Starter Edition lukt niet zonder guest pass en heb Diablo nog nooit eerder geprobeerd. Alvast bedankt!
Ik zit op 36%quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:06 schreef Marnixos het volgende:
Net binnen, 37% van de install. IK KAN NIET WACHTEN
ook niet, gewoon cleint gedownload deze nacht, installen, wou door gaan tot ik een key moest ingeven.. kon gewoon inloggen char maken en spelen. nu net het spel gaan kopen welquote:
Moet je even op het kaartje kijken wat in de bus ligt. Daar staat op wat de verdere actie is als je niets doen. Maar waarschijnlijk kun je er ook heen bellen en misschien je afleveradres laten veranderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:56 schreef Killaht het volgende:
Als een pakketje wordt bezorgd en je bent niet thuis en je buurman/vrouw kan hem niet aannemen, kun je hem dan ergens afhalen?
Heb het op een verkeerd adres laten leveren (ex).. i know;quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet je even op het kaartje kijken wat in de bus ligt. Daar staat op wat de verdere actie is als je niets doen. Maar waarschijnlijk kun je er ook heen bellen en misschien je afleveradres laten veranderen.
Vannacht ook de digitale aangeschaft en mijn (iDeal) payment status staat nog steeds op queued.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Jahoor, game digitaal aangeschaft via battle.net en nog steeds niets binnen, zit je dan, met je client zonder license
Valt mij zwaar tegen van Blizzard, kwa dat hadden ze een voorbeeld kunnen nemen aan Steam, betalen en gaan. Blijkbaar moeten ze de iDeal orders (hier dus ook iDeal inderdaad) handmatig verwerken, ik zie meer mensen klagen: http://eu.battle.net/supp(...)ore-faq#c-4077778082quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:21 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Vannacht ook de digitale aangeschaft en mijn (iDeal) payment status staat nog steeds op queued.Als ik dat had geweten was ik wel even naar de winkel gelopen.
Had ik dat maar gedaanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens naar de stad om het spel te halen
Wel sneller dan wachten op de postbode iigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens naar de stad om het spel te halen
Ja, en dat is juist het hele punt van iDeal, betalen en meteen gamen. Als alle iDeal betalers zo genaaid zijn dan is dat knap lullig, aangezien een merendeel liever dan zijn geld terugwilt van Blizzard om zelf maar naar de stad te lopen. (En dan kan ik nu dus niet, want die 55E zijn al afgeschreven van mijn rekeningquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Valt mij zwaar tegen van Blizzard, kwa dat hadden ze een voorbeeld kunnen nemen aan Steam, betalen en gaan. Blijkbaar moeten ze de iDeal orders (hier dus ook iDeal inderdaad) handmatig verwerken, ik zie meer mensen klagen: http://eu.battle.net/supp(...)ore-faq#c-4077778082
Zelfde probleemquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Jahoor, game digitaal aangeschaft via battle.net en nog steeds niets binnen, zit je dan, met je client zonder license
Klopt. Ik baal er ook wel van en ik het vervelende is ook nog eens dat je dus totaal niet weet hoe lang het nu gaat duren. Alleen als de order op "pending" staat kun je hem nog annuleren, maar die stap slaat hij fijn over bij een iDeal-betalingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, en dat is juist het hele punt van iDeal, betalen en meteen gamen. Als alle iDeal betalers zo genaaid zijn dan is dat knap lullig, aangezien een merendeel liever dan zijn geld terugwilt van Blizzard om zelf maar naar de stad te lopen. (En dan kan ik nu dus niet, want die 55E zijn al afgeschreven van mijn rekening)
Je bent 1 van de weinigen denk ik, ik lees ook hier en daar berichten van mensen die al maanden van tevoren hebben betaald en waarbij de status nog steeds "queued" is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb met iDeal betaald en geen problemen, hoewel ik het wel al een week geleden heb gedaan.
Als ik dit had geweten had ik ook wel met paypal ofzo betaald, zelfde principequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Ik baal er ook wel van en ik het vervelende is ook nog eens dat je dus totaal niet weet hoe lang het nu gaat duren. Alleen als de order op "pending" staat kun je hem nog annuleren, maar die stap slaat hij fijn over bij een iDeal-betaling__!
Dan heeft hij dus een week de tijd gehad om jouw order te verwerken. Maar het punt van iDeal is betalen = meteen gamen, en dat is dus niet het geval.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:27 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb met iDeal betaald en geen problemen, hoewel ik het wel al een week geleden heb gedaan.
Precies, hoewel mensen die met Visa hebben betaald er blijkbaar ook last van hebben, lekker zooitje dus.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten had ik ook wel met paypal ofzo betaald, zelfde principe.
Zat ik ook al aan te denken, maar aangezien je toch wel een automatische reply krijgt in de trant van ''Thanks for your ticket, unfortunately there is nothing we can do about it at the moment, please be patient.''quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, hoewel mensen die met Visa hebben betaald er blijkbaar ook last van hebben, lekker zooitje dus.
Ik heb voor de grap maar eens een support ticket aangemaakt.
Mwah, hij staat nog open sinds vanmorgen, blijkbaar hebben ze daar ook geen tijd voorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:34 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken, maar aangezien je toch wel een automatische reply krijgt in de trant van ''Thanks for your ticket, unfortunately there is nothing we can do about it at the moment, please be patient.''
Ah, dan is het eenvoudig. Je hebt het track en trace nummer gekregen. Daar kun je zien waar die geleverd is. Als daar staat dat die niet geleverd is, dan kun je een account aanmaken en het adres waar die geleverd moet worden wijzigen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Heb het op een verkeerd adres laten leveren (ex).. i know;Bol gebeld en die kunnen niks doen, totdat het terug is, kan twee weken duren. Vanavond maar ff langs gaan en navragen...
Ik heb op 28 oktober al besteld, en hij is 2 uurtjes geleden afgeleverd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
Hoeveel mensen hier hebben CE via bol.com besteld?
Ik zie net verwachte bezorgdatum:
wo 16 mei 2012
08:30 - 21:30
Is geloof ik een fout bij PostNL hoorde ik op tweakers.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:38 schreef Murdera het volgende:
Hoeveel mensen hier hebben CE via bol.com besteld?
Ik zie net verwachte bezorgdatum:
wo 16 mei 2012
08:30 - 21:30
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb op 28 oktober al besteld, en hij is 2 uurtjes geleden afgeleverd.
Dank jullie, hoop dat het echt enkel een fout op de site is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Is geloof ik een fout bij PostNL hoorde ik op tweakers.
Bij mij staat iig
vandaag
13:30 - 21:30
Alsof je daar trots op moet zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef beelz het volgende:
14 uur non-stop en we functioneren nog steeds
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:46 schreef beelz het volgende:
14 uur non-stop en we functioneren nog steeds
Yup. Je moet de templar geen shield geven, dan crasht het spel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tot nu toe niet helemaal tevreden.
Elk half uur tot een uur steeds "you were removed from the game" error 37 of 3007.
Waardoor je niet je spullen en progressie verliest maar wel alles waar je gelopen hebt zeg maar.
Zeer irritant.
(iemand anders ook met zulke lijpe problemen?- singleplayer overigens)
Moet het niet een compleet gebroken item zijn, ipv een item die maar een paar procent schade heeft?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef lipjes het volgende:
heb trouwens 1 achievement die niet werkt bij mij.
Breaking not so bad, use a merchant to repair an item
al meerdere malen gerepaird maar heb hem nog steeds niet
staat er niet bijquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Moet het niet een compleet gebroken item zijn, ipv een item die maar een paar procent schade heeft?
Toen ik het vorige keer deed was het wel instant, geen idee waar het nu aan ligt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef Bredemug het volgende:
Damn dit is dus wel de laatste keer dat ik ooit digitale aankopen doe via blizzard store, het duurt nog langer dan het in een winkel kopen, jesus christ
En dan is het nog eens duurder ook. En geen muismat!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:15 schreef Bredemug het volgende:
Damn dit is dus wel de laatste keer dat ik ooit digitale aankopen doe via blizzard store, het duurt nog langer dan het in een winkel kopen, jesus christ
4ever alone?quote:
quote:
Heb het eigenlijk wel naar m'n zin in m'n eentje:quote:
Dit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:21 schreef Aleria het volgende:
[..]
Heb het eigenlijk wel naar m'n zin in m'n eentje:
Geen gerush, geen irritante mensen die dialogen/zij-quests/etc skippen, rustig m'n eigen tempo.
Heerlijk, dat zou mijn volgende stap geweest zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Bredemug het volgende:
hahahah je kan niet eens de custumer service bellen, ze zijn onbereikbaar
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Karina het volgende:
En hij lag in de bus net(Samen met een voorlopige aanslag van 372 euro
, dat was zeker een soort straf).
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:24 schreef Bredemug het volgende:
hahahah je kan niet eens de custumer service bellen, ze zijn onbereikbaar
Ik hoor van jullie dan wel of het nog gelukt isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heerlijk, dat zou mijn volgende stap geweest zijn
"Het nummer wat u probeert te bereiken, is niet in gebruik"quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor van jullie dan wel of het nog gelukt is![]()
.
Ik had ergens gelezen dat het het beste was om eerst de beta te uninstallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Karina het volgende:
Voor ik ga installeren straks, is het handig om de demo-versie eerst te de-installeren? Of is dat niet nodig?
Dat zou ik wel doen. Om te zorgen dat je geen overbodige zaken op je systeem te krijgen/mix van daiblo 3 installaties door elkaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Karina het volgende:
Voor ik ga installeren straks, is het handig om de demo-versie eerst te de-installeren? Of is dat niet nodig?
Ik kom er nog wel in en krijg ik geautomiseerd gare wijf aan de telefoon die het over de veiligheid van je account heeft en hoe je dat het beste kan beschermen, NEE BITCH, ik wil iemand aan de telefoon en na dat praatje krijg ''onbereikbaar''quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"Het nummer wat u probeert te bereiken, is niet in gebruik"
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat het het beste was om eerst de beta te uninstallen.
Oh btw, is jouw "mijnpakket" van dat postnl geupdate dat hij was afgeleverd?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen. Om te zorgen dat je geen overbodige zaken op je systeem te krijgen/mix van daiblo 3 installaties door elkaar.
Bij de buren van tweakers vinden ze het wel nodig. Zelf heb ik alleen de directory weg gemikt omdat ik ruimte nodig had op SSD.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef Karina het volgende:
Dat kreeg ik niet eens, belabberd hoor, ik zit er aan te denken om gewoon alsnog de hardcopy-versie te halen en m'n bank het geld terug te laten halen. Dit gaat helemaal nergens over. Mijn support-ticket wordt ook gewoon genegeerd en staat sinds vanmorgen "open".quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:30 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik kom er nog wel en krijg ik geautomiseerd gare wijf aan de telefoon die het over de veiligheid van je account heeft en hoe je dat het beste kan beschermen, NEE BITCH, ik wil iemand aan de telefoon en na dat praatje krijg ''onbereikbaar''
Helaas kan je het geld niet terugvorderen omdat je bank het als ''gereseveerd'' ziet en dat gaat pas over nadat je niet meer in queue staat. Dat kan blijkbaar 1 week durenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet eens, belabberd hoor, ik zit er aan te denken om gewoon alsnog de hardcopy-versie te halen en m'n bank het geld terug te laten halen. Dit gaat helemaal nergens over. Mijn support-ticket wordt ook gewoon genegeerd en staat sinds vanmorgen "open".
Het wordt tijd dat ze de boel eens wat beter op de rails krijgen, ik heb er toch voor betaald? *stampt hard op Blizzard*
Geen gametime, zowel multiplayer als singleplayer.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef webbyplus het volgende:
Ben echt compleet nieuw met deze game, en heb nog geen enkele preview gelezen.
Korte vragen daarom: moet je net als bij World of Warcraft gametime betalen? En bezit de game single en multiplayer, of is alles multiplayer?
thx!
Maar wel internet nodig voor singleplayerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen gametime, zowel multiplayer als singleplayer.
- Gametime onbetaaldquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef webbyplus het volgende:
Ben echt compleet nieuw met deze game, en heb nog geen enkele preview gelezen.
Korte vragen daarom: moet je net als bij World of Warcraft gametime betalen? En bezit de game single en multiplayer, of is alles multiplayer?
thx!
Ik ga nu maar een hardcopy halen in de stad, ben verdomme maar 2 dagen vrij en die had ik gereserveerd voor DIII. Geen vriendin, geen familie, maar DIII. In plaats daarvan loop ik nu constant FOK! en Blizzstore te F5'en.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kreeg ik niet eens, belabberd hoor, ik zit er aan te denken om gewoon alsnog de hardcopy-versie te halen en m'n bank het geld terug te laten halen. Dit gaat helemaal nergens over. Mijn support-ticket wordt ook gewoon genegeerd en staat sinds vanmorgen "open".
Het wordt tijd dat ze de boel eens wat beter op de rails krijgen, ik heb er toch voor betaald? *stampt hard op Blizzard*
Ter info, bij de blizz store is hij 60 euroquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef 16meter het volgende:
Vast al een paar keer gepost, maar D3 is 30 euro bij de Saturn. Prima deal!
Zelfs voor multiplayer internet nodigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar wel internet nodig voor singleplayer
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:34 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Helaas kan je het geld niet terugvorderen omdat je bank het als ''gereseveerd'' ziet en dat gaat pas over nadat je niet meer in queue staat. Dat kan blijkbaar 1 week duren
Wel 60 Euro down the drainquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik ga nu maar een hardcopy halen in de stad, ben verdomme maar 2 dagen vrij en die had ik gereserveerd voor DIII. Geen vriendin, geen familie, maar DIII. In plaats daarvan loop ik nu constant FOK! en Blizzstore te F5'en.
Stond er behoorlijk van te kijken toen die verkoper zei "we hebben een mooie dagaanbieding voor u" en ik het prijsstickertje zag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ter info, bij de blizz store is hij 60 euro
Die 60 euro lig ik niet eens wakker om, het feit dat ik moet wachten als ik hem digitaal koop welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja![]()
En annuleren bij Blizzard zelf kon alleen als de status "pending" was, maar die stap slaat hij dus mooi over als je met iDeal betaald!
[..]
Wel 60 Euro down the drain
Ik ga het ook niet annuleren via Blizz zelf, ik ga wel naar mijn bank toe en eisen dat ze dat geld terugvorderen. Ik heb immers voor een instant product betaald die ik niet instant heb gekregen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja![]()
En annuleren bij Blizzard zelf kon alleen als de status "pending" was, maar die stap slaat hij dus mooi over als je met iDeal betaald!
Life's a bitch.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik ga nu maar een hardcopy halen in de stad, ben verdomme maar 2 dagen vrij en die had ik gereserveerd voor DIII. Geen vriendin, geen familie, maar DIII. In plaats daarvan loop ik nu constant FOK! en Blizzstore te F5'en.
Ik pre-order altijd bij de Free Record Shop. Kost altijd de hoofdprijs maar je hebt gewoon netjes je spullen op dezelfde dag of soms eerder. Zelf afhalen die handel, geen fratsen met post. Nooit gezeik!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die 60 euro lig ik niet eens wakker om, het feit dat ik moet wachten als ik hem digitaal koop wel.
Toen ik vandaag bij de FRS langsgingen hadden ze hem nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik pre-order altijd bij de Free Record Shop. Kost altijd de hoofdprijs maar je hebt gewoon netjes je spullen op dezelfde dag of soms eerder. Zelf afhalen die handel, geen fratsen met post. Nooit gezeik!
quote:
Het was bij mijn geen pakket, de envelop is gewoon door de brievenbus gekomen, ik had dus ook geen mijnpakket. Ik had ook geen track and trace bij bolquote:Oh btw, is jouw "mijnpakket" van dat postnl geupdate dat hij was afgeleverd?
Je had wel een pre-order?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Salamando het volgende:
[..]
Toen ik vandaag bij de FRS langsgingen hadden ze hem niet.
Ahh, ik dacht dat jij ook een CE had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Het was bij mijn geen pakket, de envelop is gewoon door de brievenbus gekomen, ik had dus ook geen mijnpakket. Ik had ook geen track and trace bij bol
Sorry ik zag het niet meteen
Ze hadden nog geen enkele copy binnengehad, ze hoopten dat ze hem morgen binnenkregen, iets met de leveringquote:
Meh, geld is geld hoor. In mijn ogenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:39 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die 60 euro lig ik niet eens wakker om, het feit dat ik moet wachten als ik hem digitaal koop wel.
Ah dat is wel een goede ja, ik denk dat ik dat ook doe. Eerst maar eens kijken of ze hem hier in de winkel nog hebben liggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet annuleren via Blizz zelf, ik ga wel naar mijn bank toe en eisen dat ze dat geld terugvorderen. Ik heb immers voor een instant product betaald die ik niet instant heb gekregen.
Hoe ze het doen boeit me niet, maar hetzelfde ook gehad bij de launch van SWTOR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2012 16:45:20 ]
Klinkt als een uitzondering.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ze hadden nog geen enkele copy binnengehad, ze hoopten dat ze hem morgen binnenkregen, iets met de levering.
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, geld is geld hoor. In mijn ogen
[..]
Ah dat is wel een goede ja, ik denk dat ik dat ook doe. Eerst maar eens kijken of ze hem hier in de winkel nog hebben liggen
En dit: http://eu.battle.net/support/en/article/blizzard-store-faqJas en al aan, ik pak mijn sleutels begint het opeens te hagelen alsof het einde van de wereld nadert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hogere macht wilt duidelijk niet dat ik aan D3 ga beginnen.
![]()
Ik heb daar aangegeven dat ik niet tevreden ben over de service en dat ik graag per direct een activatie wil zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:47 schreef Bredemug het volgende:
Ik heb net een dreig mailtje gestuurd via ticket, dat als ik binnen een uur nog steeds op queue sta, ik mijn geld terug eis, en als ze dit weigeren, zal ik genoodzaakt zijn juridische stappen te nemen.
haha denk het ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb daar aangegeven dat ik niet tevreden ben over de service en dat ik graag per direct een activatie wil zien.
Ik denk alleen niet dat ze er wakker van liggen
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb daar aangegeven dat ik niet tevreden ben over de service en dat ik graag per direct een activatie wil zien.
Dat is het probleem inderdaad juist, iedereen klaagt aan het begin, maar zodra ze kunnen spelen, al is het met 48 uur vertraging, vinden ze het allemaal prima en Blizz komt ermee weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar hij is al verzonden op 14/05 en wordt vandaag of is al geleverd. Kan ik hem alsnog als hij niet geleverd is het adres wijzigen voor de volgende dag.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, dan is het eenvoudig. Je hebt het track en trace nummer gekregen. Daar kun je zien waar die geleverd is. Als daar staat dat die niet geleverd is, dan kun je een account aanmaken en het adres waar die geleverd moet worden wijzigen.
Oh zo ben ik niet, ik wil wel een vergoeding zien, we betalen immers voor een dienst die we niet krijgen/kregenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is het probleem inderdaad juist, iedereen klaagt aan het begin, maar zodra ze kunnen spelen, al is het met 48 uur vertraging, vinden ze het allemaal prima en Blizz komt ermee weg.
Adres kan je nooit wijzigen na een bestelling.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:51 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar hij is al verzonden op 14/05 en wordt vandaag of is al geleverd. Kan ik hem alsnog als hij niet geleverd is het adres wijzigen voor de volgende dag.
Hoe kan ik die vinden bij bol.com?
Geef ze even aan heel FOK! toegang te gevenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Bredemug het volgende:
LOL ik zit nu eindelijk in de wachttijd voor customer service, 38 minutes![]()
FU BLIZZARD
Ik hoor het straks wel danquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Bredemug het volgende:
LOL ik zit nu eindelijk in de wachttijd voor customer service, 38 minutes![]()
FU BLIZZARD
Volgens mij ben ik na die 38 minuten ook 60 euro kwijt aan telefoon kostenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geef ze even aan heel FOK! toegang te geven
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Adres kan je nooit wijzigen na een bestelling.
Sjeezusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik na die 38 minuten ook 60 euro kwijt aan telefoon kostenook grappig hoe ze zo een epische muziekje laten horen terwijl je wacht en dan krijg je reclame ertussen door over world of warcraft
Maar je wacht dus welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:00 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik na die 38 minuten ook 60 euro kwijt aan telefoon kostenook grappig hoe ze zo een epische muziekje laten horen terwijl je wacht en dan krijg je reclame ertussen door over world of warcraft
ja ik wacht gewoon tot ik aan de beurt ben. zit er nu 10 minuten inquote:
Wat was de prijs?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:08 schreef Maax het volgende:
Voor de geïnteresseerden, Saturn zuidplein heeft nog CE's, ik heb er net één gekocht zonder bestelling.
Blijkbaar leeft gamen niet zo op zuid..
88 euro. Ze reserveren ze niet, het is echt first come first serve.quote:
Helaas welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:37 schreef LompeHork het volgende:
Fuckdus dit wordt dus gewoon wachten? Wat kansloos dat ze dat niet even op de site vermelden dan.
Ik heb hem net in de stad gehaald en ben toen meteen daarna naar mijn bank gegaan (ABN Amro) en hele verhaal vermeld. (iig dat het een instant buy moest zijn en dat dat het niet was) en toen zei dat mokkel dat het geld terugvorderen geen probleem is, maar je dan wel problemen kan krijgen met het bedrijf. (Ik gok iets in de trant van dat je zodra je die purchase hebt gemaakt er al een key naar je username word getransfered of iets)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:37 schreef LompeHork het volgende:
Fuckdus dit wordt dus gewoon wachten? Wat kansloos dat ze dat niet even op de site vermelden dan.
Hier heb ik meer aan dan dat hele blizzardforum bij elkaar, wat een falers...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:37 schreef Bredemug het volgende:
na 30 minuten was ik eindelijk aan de beurt en daarna een gesprek van 10 minuten, hij ging alles controleren MAAR, hier is het probleem, omdat zoveel mensen online aankopen hebben gedaan gaat het verwerken ervan erg traag, hij kon dit helaas niet versnellen en vertelde me dat het tot einde van de dag kan duren.
pfff ging toch wel doorzeiken van kom op moet wel een andere manier zijn, en ze hebben daar gewoon geen macht over.
edit; dus in andere woorden, iedereen die online heeft gekocht is gewoon de lul en moet lang wachten.
Pay-for-nothing, hier ook het topic op het battle.net forum: http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4077907894?page=15quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Helaas wel, alle mensen die digitiaal hebben gekocht zijn gewoon genaaid, het ironische is nog wel dat het online ook duurder was
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb hem net in de stad gehaald en ben toen meteen daarna naar mijn bank gegaan (ABN Amro) en hele verhaal vermeld. (iig dat het een instant buy moest zijn en dat dat het niet was) en toen zei dat mokkel dat het geld terugvorderen geen probleem is, maar je dan wel problemen kan krijgen met het bedrijf. (Ik gok iets in de trant van dat je zodra je die purchase hebt gemaakt er al een key naar je username word getransfered of iets)
Maar dat is mijn probleem niet, ik ga zo spelen.
Heb je guestkey gestuurd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:45 schreef LompeHork het volgende:
dat is beter! Hier was hij helaas uitverkocht, dus ik wacht dan wel op m'n key, zit niets anders op.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef Duuc-nl het volgende:
Zit er over te denken het ook te kopen, maar waarbij moet ik denken aan dit spel? WoW/silkroad achtig?
Titan Quest.quote:
Ja heb al heel wat afgekeken en gelezen. Heb vroeger veel silkroad gespeeld, is diablo 3 ook veel quests, grote wereld, heeeeel veel items, overal monsters die je kan killen, daardoor level-uppen, verschillende masteries leren etc. zoiets?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:48 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Diablo is een klassieke genre.Kijk anders een paar gameplay filmpjes.
Silkroad ken ik niet, maar wat je net opsomt is inderdaad het grote plaatje van D3.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:50 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja heb al heel wat afgekeken en gelezen. Heb vroeger veel silkroad gespeeld, is diablo 3 ook veel quests, grote wereld, heeeeel veel items, overal monsters die je kan killen, daardoor level-uppen, verschillende masteries leren etc. zoiets?
Oke thxquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Silkroad ken ik niet, maar wat je net opsomt is inderdaad het grote plaatje van D3.
30 pond is wat, 45 euro ofzo? Is ongeveer wat je overal betaald, maar las ergens net in dit topc dat je voor 3 tientjes bij de Saturn ofzo kan kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:51 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oke thxamazon is nu 33 pond, is dat goedkoopste atm?
komt rond 45 idd met verzendkosten erbij.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
30 pond is wat, 45 euro ofzo? Is ongeveer wat je overal betaald, maar las ergens net in dit topc dat je voor 3 tientjes bij de Saturn ofzo kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |