isometrisch met WASD ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom kun je niet met WASD lopen, wat een stink controls
ik kan gewoon mn diablo char kiezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:49 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Op het officiële diablo forum kan ik bij het inloggen enkel kiezen uit mijn world of warcraft characters. Mijn account daarvan is al een goed jaar niet meer actief en dus kan ik daar niet mee posten.
Ik kan ook met geen mogelijkheid een optie vinden om te wisselen naar mijn diablo account.
Je hebt toch geen actieve WoW account nodig om op de diablo forums te posten?
Daar heb ik als eerste gekeken, maar ik krijg daar enkel een lijst met warcraft characters, die dan ook nog eens niet klopt. Nergens een vermelding naar diablo characters.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:51 schreef leeell het volgende:
Rolstoel, bovenin staat je naam > klik erop > manage characters > en dan je diablo naam
Same! Boeit me ook niet zoveel... Probeer het nieuws een beetje bij te houden en vanavond zullen we wel zien wat het gaat brengen. Zal voor mij wel even duren voordat ik lvl 60 benquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:54 schreef Zosk het volgende:
Gewoon nog steeds niet kunnen spelen, hele dag werken
Haha, op zich maakt het me niet uit dat ik nu niet kan spelen. Maar ik heb gisteren ook tot half 2 zitten proberen en niet geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Same! Boeit me ook niet zoveel... Probeer het nieuws een beetje bij te houden en vanavond zullen we wel zien wat het gaat brengen. Zal voor mij wel even duren voordat ik lvl 60 ben. Geen haast en maak waarschijnlijk meerdere chars aan.
Omdat je dan geen RSI kunt kweken. Diablo = kliklikkliklikkliklikkliklikkliklikquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Waarom kun je niet met WASD lopen, wat een stink controls
Ja, dit is mogelijk. Echter zul je met een hoog lvl char dan mogelijk veel minder XP krijgen en het "boosten" heeft ook restricties gekregen. Weet zo niet uit mijn hoofd welke precies.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:01 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe zit het als iemand van een lager leve samen of tegen iemand van een hoger level wil spelen ?
Is dt mogelijk ?
Dat had je mogelijk vooraf kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, op zich maakt het me niet uit dat ik nu niet kan spelen. Maar ik heb gisteren ook tot half 2 zitten proberen en niet geluktDaar baal ik dus wel van
Nope.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:11 schreef Laser. het volgende:
Kun je de toetsen niet veranderen dan zodat je wel met WSAD kunt spelen?
*Wacht nog altijd op pakketje
Zolang je een diablo license op je battle.net hebt staan (En een battletag hebt aangemaakt) zou het goed moeten komen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:04 schreef Tim_G het volgende:
Poging 2![]()
Gisteren geinstalleerd en bij de start van de installatie had je een optie om een activatiecode in te vullen. Genegeerd en installatie verder afgerond en ging er eigenlijk vanuit dat je om 12 uur die activatiecode zou krijgen. Vanmorgen mail gechecked maar niets binnen.
Heb ik het verkeerd begrepen (en kwam de vraag van de activatiecode omdat het nog geen 12 uur was?) en kan ik vanmiddag gewoon inloggen met mijn battlenet account en ww? of moet ik nu nog ergens achteraan?
Had ik me ook bedacht, maar dan nogquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat had je mogelijk vooraf kunnen bedenken...
Ja... Althans, in mijn normale editie is dit wel zoquote:
Je punt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat is dit gezeur om WASD?
Dit is Diablo.
Ja dat had ik namelijk ook, dacht even dat ik ergens had gelezen dat je EEN pass zou krijgen ipv passes.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja... Althans, in mijn normale editie is dit wel zo
Yep, hetzelfde. En ik was nog brak ook vanochtendquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef Salt_Seafood het volgende:
Goedemorgen, dat was even lache vannachtom half 3 toch maar naar bed gegaan en net wakker, vroeger zou ik gewoon een nachtje doorgehaald hebben
Ik bestelde gisteravond en toen bleef ie ongeveer 10 minuten tot een kwartier op queued staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef S1gnum het volgende:
Status: Queued.. kakzooi. Hoelang is dat wachten voor die order eindelijk verwerkt is? Ik mag toch hopen dat dit soort dingen automatisch gaan met iDeal.
Ja haha mooi is dat. Denk dat ik eerst maar naar de uni ga om aan scriptie te werken alvorens ik dubbel klik op het Diablo 3 icoontje, want dan komt er toch niks meer van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:34 schreef Ssswing het volgende:
[..]
Yep, hetzelfde. En ik was nog brak ook vanochtend
Waar maak je die battletag exact aan? Ingelogt op mijn battlenet account maar kan het daar zo snel niet vinden (of ik moet beter kijken, zou goed kunnen)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:13 schreef Aleria het volgende:
[..]
Zolang je een diablo license op je battle.net hebt staan (En een battletag hebt aangemaakt) zou het goed moeten komen.
Nee, je logt in met je bnet account.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:38 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Waar maak je die battletag exact aan? Ingelogt op mijn battlenet account maar kan het daar zo snel niet vinden (of ik moet beter kijken, zou goed kunnen)
Dus je logt aan met je battletag en niet met je battlenet account?
Goed punt. DOS belde, het wilde de WASD terug.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:17 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wat is dit gezeur om WASD?
Dit is Diablo.
Nope , heb ik niet ontvangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef Stranger het volgende:
@Altron
Had je een verzendbevestiging van bol.com ontvangen?
Wat vrienden van mij zitten nogal in de stress omdat ze niets hebben gehoord.
Ahja.......ik zie het. Tnx. Tag maar aangemaakt en vanavond maar eens kijken of we kunnen aanloggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, je logt in met je bnet account.
Je battletag is voor vriendjes, zodat ze je kunnen vinden. Die zie je onder account staan als je inlogt op bent (de site).
Gek hé op normal.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef totalvamp het volgende:
Ik moet zeggen dat de wizard best wel OP voelt. Ik loop gewoon rondjes om iedereen dan freeze en AOE orbs en alles is dood xD. Voelt zo goed aan!
Donderdag heel de dag spelen.
Niet echtquote:
chars*quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:11 schreef Siempievk het volgende:
Zuigt de wizard dan op Nightmare en hell? De chard zullen toch wel redelijk balanced zijn?
PvP wordt later in een patch toegevoegd, zijn ze al mee bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:12 schreef HyperViper het volgende:
Is het ook mogelijk om tegen elkaar te vechten?
Whieeeej!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef DjNivek het volgende:
[..]
PvP wordt later in een patch toegevoegd, zijn ze al mee bezig
Om te eten hoop ik.quote:
Die van mij staat nog steeds op "chaffeur is onderweg"...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:22 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hmm zending op MijnPakket blijft op 'Zending wordt voorbereid' staan tot nu toe
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij staat nog steeds op "chaffeur is onderweg"...
Zal onderweg wel overvallen zijn door wanhopige Diablo fans.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sowieso is normal wel -erg- makkelijk tot noch toe. Wat mij betreft hadden ze die ook al wat moeilijker gemaakt.quote:
Ja vond de wizzard ook al op. maar nu ik de hele game speel word het alleen maar erger. wandel overal echt belachenlijk makkenlijk doorheen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:07 schreef totalvamp het volgende:
Ik moet zeggen dat de wizard best wel OP voelt. Ik loop gewoon rondjes om iedereen dan freeze en AOE orbs en alles is dood xD. Voelt zo goed aan!
Donderdag heel de dag spelen.
He, bij jou is hij tenminste onderweg. Hier nog niet hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
Gewoon de Female Wizard nemen en gaan.
Het is geen Tomb Raider, die komt begin volgend jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat deed ik dus ook
Wel jammer dat je niet kan customizen xD cup maat is erg belangrijk in een game!
Niet dus, want hij heeft dus nog niet geregistreerd dat ik betaal heb. Geen idee hoe lang dat gaat duren, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Downloaden en installeren kun je sowieso al.
paar minutequote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:59 schreef Salamando het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je kan downloaden als je hem digitaal koopt? Hij staat nu op queued bij mij dus.
nee lulhannes gaat over de betalingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onzin. Ik heb een harde kopie gekocht, en die is nog niet eens thuis, maar ik heb het wel al gedownload en geïnstalleerd.
Heb hem bij Blizzard zelf gekocht, dusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onzin. Ik heb een harde kopie gekocht, en die is nog niet eens thuis, maar ik heb het wel al gedownload en geïnstalleerd.
Ik lees toch echt wat anders. Droeftoeter...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:03 schreef leeell het volgende:
[..]
nee lulhannes gaat over de betaling
die staat een paar minuten op queued voordat ie bij blizzard games er tussen staat
Het kopen en downloaden staat gewoon los van elkaar...quote:Hoe lang duurt het voordat je kan downloaden als je hem digitaal koopt? Hij staat nu op queued bij mij dus.
de download knop voor de client wordt zichtbaar nadat diablo III in je games lijst staat (in geval van kopen bij blizz store)quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik lees toch echt wat anders. Droeftoeter...
[..]
Het kopen en downloaden staat gewoon los van elkaar...
de jongen had een vraag over de blizzard site, dus niet een mirrorquote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goh, je meent het. Dat zei ik toch. Wie is hier nu de lulhannes?
Dus?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:08 schreef leeell het volgende:
[..]
de jongen had een vraag over de blizzard site, dus niet een mirror
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:13 schreef Bredemug het volgende:
Digitaal kopen is geen paar minuten, ik zit ook al 30 minuten op queued
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |