http://eu.battle.net/d3/en/statusquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:31 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
de firewall zal niet meer connections doorlaten aankunnen,
de db zal niet meer aankunnen.
misschien is die niet bijgewerkt. zou er niet al te veel om gevenquote:
dit, heel europa probeert in te loggenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Aniron het volgende:
Op zich best grappig als je erover nadenkt. Het is 00:33, morgen gewoon een werkdag en er zijn miljoenen "nerds" die proberen in te loggen. Zelfs zoveel dat een bedrijf als Blizzard het niet aankan
sommige mensen hebben vrij genomen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef Aniron het volgende:
Op zich best grappig als je erover nadenkt. Het is 00:33, morgen gewoon een werkdag en er zijn miljoenen "nerds" die proberen in te loggen. Zelfs zoveel dat een bedrijf als Blizzard het niet aankan
donequote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:34 schreef lipjes het volgende:
Gooi mij ook maar in de OP
b attletag: crazy987#2932
lol... telefoon uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sommige mensen hebben vrij genomen..
zoals ik, telefoon uit en samen met een maat tot eind vd week vrij
link plsquote:
moet je je niet eerst bezig houden met het downloaden van het spelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:37 schreef Pixell het volgende:
ik weet niet of ik wizard of witch moet spelen
quote:
Was even bang dat mensen hun echt leuk vinden. Dank je.quote:
Ik hoop dat je een timeout krijgt.quote:
de kans schat ik op 99%quote:
Forumnaam staat er links vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
zet ook even je forumnaam bij je battletag dan, dan is het handiger om het erbij te zetten
in in of voorbij auth?quote:
ieman moet ze krijgenquote:
Ik hoop tevens echt dat je uit je stoel valt.quote:
HAAAAAAAAAAAT ZOVEEEEEEEEEEEEL HAAAAAAAAAAAAATquote:
hier vang nog een 37quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik hoop tevens echt dat je uit je stoel valt.
Als je die krijgt wil niet zeggen dat je erin komt manquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:46 schreef Ssswing het volgende:
iemand ook al op cancel gedrukt bij die Licence Agreement?
Was effe een facebash moment...
Wat ben jij een rasmongoolquote:
Het is op dit moment zo hilarisch om fora te lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:45 schreef So_Surreal het volgende:
De tyfus wat een nerds, ik erger me echt kapot.
haha echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
begin van hte topic, zat links om je in te lezenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef gniffie het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat diablo voor een spel is?
spreek jij chinees?quote:
het gaat daarom in te loggen. eigenijk is het een kans spelquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef gniffie het volgende:
kan iemand ff uitleggen wat diablo voor een spel is?
fuck jou echt!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:49 schreef stefanhaan het volgende:
YES IK BEN AUTHENTICATED
HIJ RETRIEVED HERO LIST
SO LONG SUCKERS
dus je bent er nog helemaal nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:50 schreef stefanhaan het volgende:
Nog even pagga slaan tijdens character load
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:52 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben er klaar meeik ga slapen, zie het morgenavond wel
geweldigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
"Thanks Bliz.
I purchased a digital copy to play at release for an hour before bed and work tomorrow.
Could of just waited and bought a copy from the local store tomorrow for almost half price.
!@#$ing useless."
perongeluk op het verkeerde knopje drukken als je daar net doorheen bent en dus weer opnieuw moeten beginnenquote:
45 euro is cheap, hopelijk hier ook zelfde prijsquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:58 schreef benx het volgende:
Morgen maar naar de Bart Smit voor 45 euro en Paypal claim doen.
En dan te horen te krijgen dat de login information incorrect is terwijl hij toch echt kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
perongeluk op het verkeerde knopje drukken als je daar net doorheen bent en dus weer opnieuw moeten beginnen
verwachten dat je gelijk om 12 uur kan spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 00:53 schreef benx het volgende:
"Thanks Bliz.
I purchased a digital copy to play at release for an hour before bed and work tomorrow.
Could of just waited and bought a copy from the local store tomorrow for almost half price.
!@#$ing useless."
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoilerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:02 schreef ApoclysmX het volgende:
Downies die mij een kankermongool noemen..
Gelukkig dat jullie nog 12 zijn, mogen jullie wel tot zo laat op blijven kindjes?
Ja, dat hoef ik toch niet te zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoiler
Ik was degene die zei dat het in een spoiler moest...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:04 schreef leeell het volgende:
waarom is het zo moeilijk om het in een spoiler te zetten
beetje sociaal zijn is dus ook het includeren van spoilertags, ongeacht wat ik of jij er van vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nounou je ziet een dode diablo wat een spoiler
Het komt doordat hij nog steeds de hero list load, word er chagerijnig vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:06 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje sociaal zijn is dus ook het includeren van spoilertags, ongeacht wat ik of jij er van vindt
Wees blij dat hij em al loadquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het komt doordat hij nog steeds de hero list load, word er chagerijnig van
Heb maar wat metal opgezet om me te kalmeren en een peuk opgestoken. Ook al mag ik niet roken op mijn zolderkamerquote:
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef ems. het volgende:
maar dus even voor de zekerheid;
Je moet gewoon inloggen met je battle.net email/pass right?
Niet dat ik zometeen de hele nacht verkeerde shit zit te spammen om in te loggen
Met je email ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:10 schreef ems. het volgende:
maar dus even voor de zekerheid;
Je moet gewoon inloggen met je battle.net email/pass right?
Niet dat ik zometeen de hele nacht verkeerde shit zit te spammen om in te loggen
omgquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:12 schreef jagga het volgende:
je kunt echter niet je wachtwoord typen en dan ctrl c ctrl V doen
dan kopieert hij sterretjes.
dus buiten de game ctrl c en ingame ctrl v, dan vul je iig je goede wachtwoord in, anders vul jhe sterretjes in
Daar kan Fok echt niet aan tippen hoor. Niks komt in de buurt van b.net foraquote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:18 schreef beelz het volgende:
Jezus ik lach me echt kapot hier om b.net forum
Kom op TS3quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
![]()
enigste van de 4 op skype die er nog niet in zit
Je zit erin!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:45 schreef jagga het volgende:
de enige rukker van in totaal , wat 8 mensen op manuel zn ts die nog niet aan het spelen is
godverse hoere tering zooi
zelfs mijn vriendin is aan het spelen
Die moet je eerst 15 van zijn eigen skeletons laten doden voor je hem killed voor een achievementquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:08 schreef Aleria het volgende:
Yay! Ben eindelijk voorbij de skeleton king!
idd vergeten, maar komt nog wel een keertje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Die moet je eerst 15 van zijn eigen skeletons laten doden voor je hem killed voor een achievement
Starter editionquote:Op dinsdag 15 mei 2012 02:33 schreef Syphixx het volgende:
client downloaded..installed... poppejte gemaakt.. en ik kan spelen ..
hoe kan dit ? is dit een soort trial ofzo ?![]()
ik heb namelijk het spel nog niet gekocht
Level 11 hier, nog geen slaap en 't spel overtreft verwachtingenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 04:59 schreef MrManuel het volgende:
Niks slapen..
Level 1.. zit nog te wachten tot een vriend van me hier ze game krijgt van Blizzard.. ŦŦ
Kut queued orders!
Download van voor zaterdag? Ifso opnieuw compleet downloadenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:06 schreef Helgen het volgende:
Het installen lukte niet goed bij mij en ik blijf nu maar vastlopen bij het downloaden. Steeds 99% en dan finished hij niet (na twee keer een uur wachten op meerdere manieren). Ik raak nu wel geīrriteerd dat ik niet kan spelen. Blijkbaar zou het helpen om een nieuwe windows installatie te doen (van xp naar 7), maar dat is weer zo veel werk
Mijn vrienden zijn al aan het eind van act 1
Ik kon er vanochtend gewoon in, no problemo. Maar ja, duty calls, dus nu zit ik op mijn werkquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:14 schreef Monolith het volgende:
Zo te zien kom je er inmiddels gewoon normaal in. Alleen jammer dat ik moet werken.
Kloptquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:26 schreef Miesjel het volgende:
Hmm.. waarom kom ik er niet in? Je moet toch inloggen met je email adres en je wachtwoord voor battlenet?
Heb je een battletag gemaakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:26 schreef Miesjel het volgende:
Hmm.. waarom kom ik er niet in? Je moet toch inloggen met je email adres en je wachtwoord voor battlenet?
Die is er nog niet, die komt welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 07:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Weet iemand of er nog geust passes zijn (of heeft er 1 over)? Ik wil het graag een keer proberen om te zien of het een spel voor mij is.
Ik las op de site dat er wel een soort van starter edition is, maar deze kan ik nergens vinden,
Onmogelijk, je hebt hier gepost, dus niet constantquote:
Laptop en tabletquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onmogelijk, je hebt hier gepost, dus niet constant
Aandacht verdeeld, dus failquote:
Dat was nog tijdens het login proces.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aandacht verdeeld, dus fail
Geen idee waarom iemand hier nog zou posten tijdens het spelen
Ah, dus toch niet sinds 0:00quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat was nog tijdens het login proces.Daarna ben ik gaan gamen.
Level 20 HC barb hier. Samen met een maatje die Monk speelt. Blazen overal doorheenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dus toch niet sinds 0:00
Wel tof dat Apple net nieuwe macbooks gaat aankondigen (= te koop). Kan ik eindelijk van high performance gaan genietenDe laptop waar het nu op draait is echt te lowlevel voor woorden, maar het draait, dus die gfx komen later wel. Eerst uitspelen, dus inferno hardcore. Omdat dat moet. Meer mensen toch met hardcore begonnen of is het eerst aftasten in softie?
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:30 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Yo heeft iemand een link naar de installer, krijg vandaag de disc versie maar ik heb geen optische schijf
Kan me herinneren dat er vroeger ook boxed trial kaarten van WoW waren in de winkel voor 2,50.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:32 schreef Civilian het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat gamecardwinkel de serials voor de Starters Edition uit de boxjes hebben geript. Als ze dat gedaan hebben, hebben ze toch wel 'n flink probleem
Niiice, bedankt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/d3/en/blog/4410912/
Als het goed is heeft elke boxed versie 1 kaatje idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:26 schreef Pheno het volgende:
Ik zou niet weten waar ik die kan vinden, ligt er een fysiek kaartje in het hoesje of zo?
Zou je dan niet in je battle.net account moeten zien dat je een starters edition hebt ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:32 schreef Civilian het volgende:
Ik ben er echt bang voor dat gamecardwinkel de serials voor de Starters Edition uit de boxjes hebben geript. Als ze dat gedaan hebben, hebben ze toch wel 'n flink probleem
Want? Kun je niet spelen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:32 schreef Civilian het volgende:
Dan zal ik vanmiddag thuis even kijken. Ik doe er toch niets mee. Liever iemand blij dan een stuk oud papier dat ik niet gebruik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het goed is heeft elke boxed versie 1 kaatje idd.
Gloednieuw stuk papier hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zal ik vanmiddag thuis even kijken. Ik doe er toch niets mee. Liever iemand blij dan een stuk oud papier dat ik niet gebruik.
Jawel en ik heb een normal edition. Maar ze hebben natuurlijk de doosjes open moeten maken zodat zij mijn code konden inscannen en opsturen gisteravond.quote:
Level?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef MrManuel het volgende:
Zo.. Nog steeds wakker..
Had ondertussen wel meer mensen verwacht op TS.. Vanacht met 10 erop gezeten..
Nu ben ik nog maar alleen!
ts3.mrmanuel.nl:1337
Nou... 1..quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Nou... 1..
Wacht nog steeds op vriend naast me totdat ze order in Battle.net van queued af gaat.. Kut Blizzard
Oh jawel.. WoW/LoL :pquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]Hele nacht kunnen gamen maar niets gedaan?
Aparte standaard PIquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:17 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Oh jawel.. WoW/LoL :p
En stream van andere FOK!kers bekeken via www.mrmanuel.nl/stream xD
valt wel mee, 2 keer dood gegaan 1 keer door een nare lagspike. En 2e keer door een inschattingsfout bij Belialquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:59 schreef seto het volgende:
Ben nu lvl17 in Act 2. Voor de mensen die dachten dat het heel makkelijk zou worden, na het gedeelte dat in de demo zat wordt het toch wel wat pittiger soms
PI. Posticoon =quote:
Ga zelf spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:37 schreef jackson het volgende:
Iedereen bedankt voor het posten van jullie dikste items.... Fail
Ik was zo benieuwd
Was toch leuk geweest om even te kijken.... Wat men gevonden had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga zelf spelen
Plus dat je op normal niet zo heel toffe items gaat vinden
Same , daarom laat ik alles altijd op m'n werk afleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ahhh school, de goede ouwe tijd van vroeg uit zijn en Diablo 1 spelen...
Nu eerst een volle werkdag, dan boodschappen doen en maar hopen dat het pakket is verstuurd EN de buurman thuis was om het aan te pakken
Hangt er maar van af waar je werkt he? Bij mij op het werk was de release van elke expansion van wow een bedrijfsuitje naar het nieuwe gebied. Helaas zijn ze niet zo fan van Diabloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Nu eerst een volle werkdag, dan boodschappen doen en maar hopen dat het pakket is verstuurd EN de buurman thuis was om het aan te pakken
Vroegah was dat inderdaad beter. Ik heb er iig geen vrij voor genomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ahhh school, de goede ouwe tijd van vroeg uit zijn en Diablo 1 spelen...
Heel goed nieuws!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:48 schreef Civilian het volgende:
Ah, net mailtje terug gehad van GameCard en het doosje bevat gewoon de trialcode
Jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was dat inderdaad beter. Ik heb er iig geen vrij voor genomen.
En ik laat eigenlijk alles op mijn werk afleveren. Per dag staat er wel weer een knakker voor de deurmaar goed, ze weten hier wat ik doe, dus ze vinden het wel grappig dat al die nieuwe games al langskomen voordat ze uit zijn
Ik denk dat ik na begin juni wel even genoeg games heb gezienquote:
Gamen onder werktijd zit er voor mij ook niet in. Heb ook wel genoeg te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
12 jaar terug zaten we onder werktijd te StarCraften... bij m'n huidige werk moet ik al internetten via een citrix verbinding uit veiligheidsoverwegingen. Zit iets strakker dicht hier ;-)
60?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Rahl het volgende:
Ik wil ook wel een trial key, als er nog iemand is met één over. Even proberen voor ik ze 60 euro overhandig.
zet peer to peer uit al blijft ie hangen,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:06 schreef Helgen het volgende:
Het installen lukte niet goed bij mij en ik blijf nu maar vastlopen bij het downloaden. Steeds 99% en dan finished hij niet (na twee keer een uur wachten op meerdere manieren). Ik raak nu wel geīrriteerd dat ik niet kan spelen. Blijkbaar zou het helpen om een nieuwe windows installatie te doen (van xp naar 7), maar dat is weer zo veel werk
Mijn vrienden zijn al aan het eind van act 1
Naja je hebt vast ook wel collega's. Verdeel je het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na begin juni wel even genoeg games heb gezien
Krijg je het toch voor elkaar dat mensen jaloers worden....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:
ze weten hier wat ik doe, dus ze vinden het wel grappig dat al die nieuwe games al langskomen voordat ze uit zijn
de items vallen wel mee hoe super,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Was toch leuk geweest om even te kijken.... Wat men gevonden had.
Zelf spelen vanaf donderdag actief denk ik.
¤32 hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Rahl het volgende:
Ik wil ook wel een trial key, als er nog iemand is met één over. Even proberen voor ik ze 60 euro overhandig.
Lastig, ik zit in LA, die collega's nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja je hebt vast ook wel collega's. Verdeel je het.
In ieder geval wat aziatenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:14 schreef HyperViper het volgende:
Zijn er al mensen die het spel uitgespeeld hebben?
Maar normal wel. Level 60 haal je niet in een nachtje doorhalen, zelfs die Aziaten nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Uitgespeeld? Ik denk zelfs dat die Aziaten nog geen Inferno hebben uitgespeeld.
Klopt. Maar er is ook al iemand in dit topic die zei dat hij normal had uitgespeeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar normal wel. Level 60 haal je niet in een nachtje doorhalen, zelfs die Aziaten niet
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:18 schreef Catch_me het volgende:
Normal uitgespeeldZo naar college en dan nightmare poppen xD
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen level 60 halen als je "inferno" speelt? Wat dat ook mag zijn. Ik ben een beginner.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar normal wel. Level 60 haal je niet in een nachtje doorhalen, zelfs die Aziaten niet
Lijkt me lastig, dan moet je alle vijf de klassen al flink geleveld hebben om daar een uitspraak over te doenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Siempievk het volgende:
Is er al een favo class? De Wiz voldoet iig aan mijn verwachtingen.
Normal, Nightmare, Hell en dan heb je Inferno, om het nog achterlijk lastiger te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen level 60 halen als je "inferno" speelt? Wat dat ook mag zijn. Ik ben een beginner.
Nee, je moet level 60 halen voordat je inferno mag spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp kan je alleen level 60 halen als je "inferno" speelt? Wat dat ook mag zijn. Ik ben een beginner.
Als die op dezelfde serverpark spelen: ja. Maar het park in Europa is niet verbonden met Amerika, dus je kunt je Europese characters niet overzetten naar Amerikaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Kan je trouwens groupen met amerikanen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normal, Nightmare, Hell en dan heb je Inferno, om het nog achterlijk lastiger te maken.
Ah! Helemaal duidelijk. Thnx guys.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, je moet level 60 halen voordat je inferno mag spelen.
Juiste pincode gebruiken, kthnxbye.quote:
Luciferstokjes voor je ogen nodig nu ?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:30 schreef beelz het volgende:
Sinds 2 uur non-stop aan het spelen, level 29 nu.
Ik zal het vanavond eens vragen. Iemand uit mijn wow-guild is samen met Athene en Darus (of zoiets) aan het spelen voor world first Inferno. Die spelen 24/7 op het momentquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:28 schreef jackson het volgende:
Op welk lvl zitten die die-hard boys nu? Iemand een indicatie?
Nope, het gaat nog steeds lekkerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Luciferstokjes voor je ogen nodig nu ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |