Ga zelf spelenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:37 schreef jackson het volgende:
Iedereen bedankt voor het posten van jullie dikste items.... Fail
Ik was zo benieuwd
Was toch leuk geweest om even te kijken.... Wat men gevonden had.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga zelf spelen
Plus dat je op normal niet zo heel toffe items gaat vinden
Same , daarom laat ik alles altijd op m'n werk afleveren.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ahhh school, de goede ouwe tijd van vroeg uit zijn en Diablo 1 spelen...
Nu eerst een volle werkdag, dan boodschappen doen en maar hopen dat het pakket is verstuurd EN de buurman thuis was om het aan te pakken
Hangt er maar van af waar je werkt he? Bij mij op het werk was de release van elke expansion van wow een bedrijfsuitje naar het nieuwe gebied. Helaas zijn ze niet zo fan van Diabloquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Nu eerst een volle werkdag, dan boodschappen doen en maar hopen dat het pakket is verstuurd EN de buurman thuis was om het aan te pakken
Vroegah was dat inderdaad beter. Ik heb er iig geen vrij voor genomen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Ahhh school, de goede ouwe tijd van vroeg uit zijn en Diablo 1 spelen...
Heel goed nieuws!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:48 schreef Civilian het volgende:
Ah, net mailtje terug gehad van GameCard en het doosje bevat gewoon de trialcode
Jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was dat inderdaad beter. Ik heb er iig geen vrij voor genomen.
En ik laat eigenlijk alles op mijn werk afleveren. Per dag staat er wel weer een knakker voor de deurmaar goed, ze weten hier wat ik doe, dus ze vinden het wel grappig dat al die nieuwe games al langskomen voordat ze uit zijn
Ik denk dat ik na begin juni wel even genoeg games heb gezienquote:
Gamen onder werktijd zit er voor mij ook niet in. Heb ook wel genoeg te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Ceased2Be het volgende:
12 jaar terug zaten we onder werktijd te StarCraften... bij m'n huidige werk moet ik al internetten via een citrix verbinding uit veiligheidsoverwegingen. Zit iets strakker dicht hier ;-)
60?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Rahl het volgende:
Ik wil ook wel een trial key, als er nog iemand is met één over. Even proberen voor ik ze 60 euro overhandig.
zet peer to peer uit al blijft ie hangen,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 05:06 schreef Helgen het volgende:
Het installen lukte niet goed bij mij en ik blijf nu maar vastlopen bij het downloaden. Steeds 99% en dan finished hij niet (na twee keer een uur wachten op meerdere manieren). Ik raak nu wel geïrriteerd dat ik niet kan spelen. Blijkbaar zou het helpen om een nieuwe windows installatie te doen (van xp naar 7), maar dat is weer zo veel werk
Mijn vrienden zijn al aan het eind van act 1
Naja je hebt vast ook wel collega's. Verdeel je het.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na begin juni wel even genoeg games heb gezien
Krijg je het toch voor elkaar dat mensen jaloers worden....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:
ze weten hier wat ik doe, dus ze vinden het wel grappig dat al die nieuwe games al langskomen voordat ze uit zijn
de items vallen wel mee hoe super,quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Was toch leuk geweest om even te kijken.... Wat men gevonden had.
Zelf spelen vanaf donderdag actief denk ik.
¤32 hierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:53 schreef Rahl het volgende:
Ik wil ook wel een trial key, als er nog iemand is met één over. Even proberen voor ik ze 60 euro overhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |