Ik zag de woorden "trek" en "af" kon het niet laten.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het is niet eens zo smerig maar achterbaks wel.
Ah een medestander.quote:
Dat is inderdaad warm ja!quote:
In een sauna van 90 graden kookt het zweet aan je neus als je inademtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Magnetronworst het volgende:
In de sauna krijg je zo'n zwanus lijkt mij.
Daar heb ik bij vrouwen ook wel ervaring mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
Ah een medestander.
In een goede sauna word ik altijd geil. Misschien een beetje narcistisch, maar mijn eigen lichaam liggend met zweetdruppels plus af en toe een man die goed bedeeld is, is een goede combinatie voor mijn libido blijkbaar.
Fijne gedachte...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
In een sauna van 90 graden kookt het zweet aan je neus als je inademt
Heerlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
In een sauna van 90 graden kookt het zweet aan je neus als je inademt
Heerlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar heb ik bij vrouwen ook wel ervaring mee.
Elke trein buiten de randstad op zondagmorgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
Wat is de meest dode trein van Nederland?
Daar zit ik iedere week in. Wel drukquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Elke trein buiten de randstad op zondagmorgen.
Probeer Friesland.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar zit ik iedere week in. Wel druk
Ik heb standbydienst. Dus de helpdesktelefoon staat bij afwezigheid of bezetheid van anderen naar mij doorgeschakeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Je maakt een grapje toch? Dat ze jou direct bellen?
Boh ik heb medelijden met je. Zijn de bellers intern of extern?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb standbydienst. Dus de helpdesktelefoon staat bij afwezigheid of bezetheid van anderen naar mij doorgeschakeld.
Intern. Maar kan ze toch niet helpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb medelijden met je. Zijn de bellers intern of extern?
Wehehe ja, waarom zetten ze in godesnaam de doorschakelijk naar iemand anders als je geen hulp kunt biedenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Intern. Maar kan ze toch niet helpen
dus neem ook niet op, ze bellen maar gewoon nog een keer naar de helpdesk
Overdag heb je er geen last van normaal, maar er is nu wat onderbezetting, dus schakelt hij eerder door.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Wehehe ja, waarom zetten ze in godesnaam de doorschakelijk naar iemand anders als je geen hulp kunt bieden. Als de helpdesk het echt niet aankan moeten ze misschien wat aanpassingen aanbrengen zodat het wel beter gaat
Iets teveel mensen vrij? Ik heb wel een idee wat die aan het doen zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overdag heb je er geen last van normaal, maar er is nu wat onderbezetting, dus schakelt hij eerder door.
Tja er moet gewoon iemand bereikbaar zijn. En deze week ben ik het. Mocht ik het niet kunnen oplossen kan ik aan de hand van t probleem wel bekijken wie ik moet (wakker) bellen.
Het is ook niet aardig om de bereikbaarheidsdienst tussen 3 mensen te moeten rouleren.
ene heeft vakantie de andere 2 dagen cursus.. dus houden we er nog 1 over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Iets teveel mensen vrij? Ik heb wel een idee wat die aan het doen zijn.
Ah oke, nouja hopelijk word het wat rustiger voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ene heeft vakantie de andere 2 dagen cursus.. dus houden we er nog 1 over.
Zo'n 1500 man.. maar daarvan zijn er ong 150/200 kantoorpersoneel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
Ah oke, nouja hopelijk word het wat rustiger voor je. Is het bedrijf erg groot?
Hebben die andere 1300 geen computermateriaal zoals een laptop? Lijkt me een drukke helpdesk voor 1500 man iigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n 1500 man.. maar daarvan zijn er ong 150/200 kantoorpersoneel.
Nop, zijn chauffeursquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
Hebben die andere 1300 geen computermateriaal zoals een laptop? Lijkt me een drukke helpdesk voor 1500 man iig.
Oow oke dan valt het nog meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, zijn chauffeurs
Doen alles via een boordcomputer / telefoon. en die komen weer terecht bij iemand anders.
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag een bruiloft. Voor het eerst in 3 jaar in een jurk huuu
Je hebt het voor me over of niet hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vrijdag ben ik toch de hele dag druk hoor
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt het voor me over of niet hoor...
Geduld niet, haast gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat heb ik toch
Het totaal plaatje laat even op zich wachten... hopelijk heb je geduld
*slaps*quote:
Ja ain't they pwettyquote:
auw.. stop....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:35 schreef shifto het volgende:
[..]
*slaps*
![]()
Niet teveel laten merken dat je het leuk vind, dat gaat van mijn kick af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auw.. stop....That's my girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Onderwerp?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
Ik moet een concept schrijven maar ik geen flauw idee wat het inhoudt.
MBO, het blijft een feest.
Op het mbo zeggen ze toch juist alles voor?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
Ik moet een concept schrijven maar ik geen flauw idee wat het inhoudt.
MBO, het blijft een feest.
Nouja leuk leuk... Ik moet vergaderen en daarna gaan we wel uit eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Jij gaat leuke dingen doen zo te horen.. Ik niet
Heh daarna kan ik niet want dan moet ik nog met de trein naar huis.quote:
Ander keertjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heh daarna kan ik niet want dan moet ik nog met de trein naar huis.
Goedzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik kon ook eigenlijk niet, moet naar de sportschool. Geld eruit halen.
Ja, nu ik nog motivatie heb probeer ik 2/3 keer per week te gaan.quote:
Wat doe je dan? Binnen sporten is makkelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil vanavond ook nog gaan sporten.. moet het wel droog zijn
ik moet mezelf ook weer op de fiets trappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nu ik nog motivatie heb probeer ik 2/3 keer per week te gaan.
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook echt geen zin meer in. Al die dingen, ik wil gewoon leuke dingen doen.
Gewoon fitness.. maar moet er natuurlijk wel eerst heenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Binnen sporten is makkelijk.
Studie en werk is een verplichting die ik moet doen.quote:
Ik ken het ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet mezelf ook weer op de fiets trappen
maar het zit even een beetje tegen deze week
smoesjes
Zorgen dat je een studie doet rn baan hebt die je leuk vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Studie en werk is een verplichting die ik moet doen.
Haha, ja kon dat maar. Ik weet niet eens wat ik leuk vind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zorgen dat je een studie doet rn baan hebt die je leuk vindt
Wat studeer je dan? Dat is toch vast wel leuk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ja kon dat maar. Ik weet niet eens wat ik leuk vind.
Als je het leuk vindt wel ja.. anders nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:47 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Wat studeer je dan? Dat is toch vast wel leuk?
oh herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ja kon dat maar. Ik weet niet eens wat ik leuk vind.
Je gaat toch geen studie volgen die je niet leuk vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt wel ja.. anders niet
De studie kan je op eerste gezicht leuk vinden, maar als de lessen tegenvallen of enkele lessen.. tja dan heb je tegenzin.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:49 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen studie volgen die je niet leuk vindt
werken zou ik niet doen.. meeste die ik spreek en geen papiertje hebben.. die hebben spijt achteraf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Mwah. Vind het wel leuk, maar af en toe wil ik liever naar het WO. Ik verveel me heel erg, misschien toch niet de juiste studie. Maarja, je moet wat kiezen en dat doe je dan maar. In plaats van gaan werken, want dan blijf je gewend aan dat salaris en durf je neit meer terug te gaan.
Daarom. Dat wil ik ook niet. Maar het gaat allemaal zo verrekte langzaam. En dan moet ik volgend jaar 4 dagen stage per week lopen en daar heb ik écht geen zin in. Zou dus zomaar zo kunnen zijn dat ik volgend jaar WO doe. Maarja, welke opleiding dan?!?!!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
werken zou ik niet doen.. meeste die ik spreek en geen papiertje hebben.. die hebben spijt achteraf.
What I didquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:50 schreef Tamashii het volgende:
Mwah. Vind het wel leuk, maar af en toe wil ik liever naar het WO. Ik verveel me heel erg, misschien toch niet de juiste studie. Maarja, je moet wat kiezen en dat doe je dan maar. In plaats van gaan werken, want dan blijf je gewend aan dat salaris en durf je neit meer terug te gaan.
Waarom geen zin in Stage?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom. Dat wil ik ook niet. Maar het gaat allemaal zo verrekte langzaam. En dan moet ik volgend jaar 4 dagen stage per week lopen en daar heb ik écht geen zin in. Zou dus zomaar zo kunnen zijn dat ik volgend jaar WO doe. Maarja, welke opleiding dan?!?!!
Moagh, doe ik liever tijdens het werk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:53 schreef 1-0-8 het volgende:
Studeren op zich is al
Kennis absorberen, geweldig toch
Ja daarom.quote:
4 dagen van half 9 tot half 5. Vrijdag alleen vaak school. Wel het volledige collegetarief betalen. Vind ik raar.quote:
Yes, dat klopt. Maar ik ga een deeltijd studie ernaast volgen als het goed isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja daarom.Ook al een keuze opzich om het niet te doen, jij bent het slechte voorbeeld!
Dat valt nog mee johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
4 dagen van half 9 tot half 5. Vrijdag alleen vaak school. Wel het volledige collegetarief betalen. Vind ik raar.
Het collegatarief is natuurlijk een totaal voor alle jaren samen he.. mooi gespreid betalen over 4/5 jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:57 schreef Tamashii het volgende:
4 dagen van half 9 tot half 5. Vrijdag alleen vaak school. Wel het volledige collegetarief betalen. Vind ik raar.
Ik ben ook op mijn 29ste weer gaan studeren. Deeltijd. Je bent nooit te oud om te beginnen met een studie.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moagh, doe ik liever tijdens het werk.
De studententijd ansich kan leuk zijn... als ik nu even 5 jaar jonger was geweest was ik weer gaan studeren.. maar helaas.
Was ene grapje he.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, dat klopt. Maar ik ga een deeltijd studie ernaast volgen als het goed is
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik ben ook op mijn 29ste weer gaan studeren. Deeltijd. Je bent nooit te oud om te beginnen met een studie.
Snap ik wel, achteraf heb ik er ook wel wat spijt van dat ik niet gewoon verder ben gaan studeren.. Maar was de schoolbanken helemaal zat en allesquote:
Nee klopt, maar vind het wel zonde. Ja, stage lopen opzich is ook wel leuk. Je leert een hoop en ik vind het ook wel tof. Maar ik heb nu veel vrije tijd en doe daarin dus andere dingen. Dat gaat dan allemaal veranderen. Niks geen vrijwilligerswerk meer of een ander bijbaantje, bijna geen tijd meer om te sporten of weet ik veel. Dat is waar ik mee zit.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het collegatarief is natuurlijk een totaal voor alle jaren samen he.. mooi gespreid betalen over 4/5 jaar.
Dus dat zegt niets.
Maar wees blij dat je stage mag lopen. Kan je je vak uitoefenen en dan kom je er helemaal achter of het wat voor je is
Denk maar zo. Het eerste jaar/jaren betaal je te weinig voor al die lessen die je krijgtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee klopt, maar vind het wel zonde. Ja, stage lopen opzich is ook wel leuk. Je leert een hoop en ik vind het ook wel tof. Maar ik heb nu veel vrije tijd en doe daarin dus andere dingen. Dat gaat dan allemaal veranderen. Niks geen vrijwilligerswerk meer of een ander bijbaantje, bijna geen tijd meer om te sporten of weet ik veel. Dat is waar ik mee zit.
Ik hoop het. Echt. Altijd wen ik pas aan het einde.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk maar zo. Het eerste jaar/jaren betaal je te weinig voor al die lessen die je krijgt
Aah zo. Ja dat klopt. Bijbaantjes zal alleen savonds of in het weekend kunnen. En sporten ook. Het is even switchen, maar uiteindelijk komt het allemaal wel goed. En kom je erachter dat werken toch niet zo erg is
Daarna heb je nog je afstudeerperiode of nog meer stages (weet niet wat je doet).. dus kan je weer verder wennenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hoop het. Echt. Altijd wen ik pas aan het einde.
Ik zou voor een baanzeker beroep gaan:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Probleem is dat ik nog niet weet wát ik wil gaan studeren
Ik zou lekker gaan voor iets wat je leuk vindt. Baanzekerheid, hoop geld verdienen, blabla, allemaal niet zaligmakend. Doen wat je leuk vindt, daar wordt een mens veel gelukkiger vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou voor een baanzeker beroep gaan:
Tandarts
Werktuigbouwkunde
Chemisch Technoloog
Of een ander technisch beroep
Een studie doen waarmee je vervolgens niks kan heeft weinig nut. Dat moet je naar mijn idee doen als je voor de rest alles netjes op de rit hebt.. en dus kan studeren voor de lol.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan voor iets wat je leuk vindt. Baanzekerheid, hoop geld verdienen, blabla, allemaal niet zaligmakend. Doen wat je leuk vindt, daar wordt een mens veel gelukkiger van
Dat is dus het hele probleem, ik vind zoveel leuk, maar heb weinig echte passiesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan voor iets wat je leuk vindt. Baanzekerheid, hoop geld verdienen, blabla, allemaal niet zaligmakend. Doen wat je leuk vindt, daar wordt een mens veel gelukkiger van
Word pimp!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, ik vind zoveel leuk, maar heb weinig echte passies
Veel te vrouwonvriendelijk vooralquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Veels te veel gedoe met kleine meisjes en hun gezeur en gegil
Dan ben jij een vrouwvriendelijke pimp!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel te vrouwonvriendelijk vooral
Je kan altijd wat met een studie, mits het geen opleiding Tibetaans kantklossen is. Wat ik bedoel is dat je je niet blind moet staren op baangarantie om je vervolgens met vreselijk veel moeite door een klotestudie te moeten worstelen die ke eigenlijk niks vindt. Daar word je niet blij van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een studie doen waarmee je vervolgens niks kan heeft weinig nut. Dat moet je naar mijn idee doen als je voor de rest alles netjes op de rit hebt.. en dus kan studeren voor de lol.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel te vrouwonvriendelijk vooral
Maar die studies waar je 'niets' mee kan zijn vaak de 'leukere' studies voor mensen. Of ze vinden het leuk als kennisuitbreiding maar niet om hun werk mee te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:25 schreef 1-0-8 het volgende:
Je kan altijd wat met een studie, mits het geen opleiding Tibetaans kantklossen is. Wat ik bedoel is dat je je niet blind moet staren op baangarantie om je vervolgens met vreselijk veel moeite door een klotestudie te moeten worstelen die ke eigenlijk niks vindt. Daar word je niet blij van.
Kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ik ben teveel gevoelsmens om iets te doen wat ik niet leuk vind
Geen vastbindpraktijken of seks richting SM voor jou?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawat
Leer mij kennen, dan weet je dat het ECHT niks voor mij is
Neu, een vrouw moet zelf weten wat ze doetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen vastbindpraktijken of seks richting SM voor jou?
Of zet je een vrouw ook op een voetstuk?
Meisjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Veels te veel gedoe met kleine meisjes en hun gezeur en gegil
Je kan ook een pimp worden voor mannen hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, een vrouw moet zelf weten wat ze doetMaar ik ga geen mensen uitbuiten voor eigen gewin.
Dat zijn ook mensenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook een pimp worden voor mannen hoor!
Ah, gaan we het eindelijk over neuken hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen vastbindpraktijken of seks richting SM voor jou?
Of zet je een vrouw ook op een voetstuk?
ga het gewoon doen, ipv erover pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, gaan we het eindelijk over neuken hebben
Ja, ik wil neukenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, gaan we het eindelijk over neuken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik wil neukenWie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat brengt vieze gedachtes met zich mee, dergelijke vieze acties staan voor altijd op het internet, dus vies!quote:
PI'squote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog geen foto's gezien
En pas bij de zoveelste date natuurlijk (mocht die er komen)
Preuts hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb nog geen foto's gezien
En pas bij de zoveelste date natuurlijk (mocht die er komen)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe ik.. ik geef ze alleen nite altijd terug
Nog eisen stellen ookquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He ik moet toch iets doen om een selectie te kunnen maken
Welnee. Pakken wat je pakken kan, zei mijn wijze overgrootoma altijd....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He ik moet toch iets doen om een selectie te kunnen maken
Weet niet, ken haar niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welnee. Pakken wat je pakken kan, zei mijn wijze overgrootoma altijd....
Of was het iemand anders?
Daar kan ik me geen voorstelling van makenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog eisen stellen ookZoals in m'n fobo, alleen nu met baard
Dat doe ik dan wel bij mensen die ik kenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:36 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welnee. Pakken wat je pakken kan, zei mijn wijze overgrootoma altijd....
Of was het iemand anders?
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:40 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Hoi! 1-0-8 is de naam. Aangenaam kennis te maken. Neuken?
Draculás hebben geen rode ogenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die niet zo van dracula's houden
Ooh, dan faalt mijn fantasiequote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Draculás hebben geen rode ogenNog nooit gezien in films enzo.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:49 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Meisjes met rode ogen die kunnen kussen dat is niet mis, tralalal
Heel ergquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dan heb je het vast lastig met jezelf
Ach zolang anderen mij wel willen hebben. En daar zit af en toe ook iemand tussen die ik wil hebben. Dan vind ik het geen probleemquote:
Whehehequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach zolang anderen mij wel willen hebben. En daar zit af en toe ook iemand tussen die ik wil hebben. Dan vind ik het geen probleem
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach zolang anderen mij wel willen hebben. En daar zit af en toe ook iemand tussen die ik wil hebben. Dan vind ik het geen probleem
Hahaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel wat weinigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook vd week wel 24 hele euro's
Ze vergeten de rest
Dat is niet veel neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook vd week wel 24 hele euro's
Ze vergeten de rest
Maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze 1 uurtje gewerkt heeft is het wel weer leuk
uhm neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze 1 uurtje gewerkt heeft is het wel weer leuk
je krijgt netto 4 euro in het uur?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh nee hoor
Ik mis het deel van de overige 140 uur die ik gewerkt heb
Noodzaakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Dan had ik niet mijn bed uitgekomen
Bijna 32 en gastouderquote:
Pff zwaar zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Noodzaak
Tis te triest voor woorden
Er is volgens mij geen slechter en ondergewaardeerder beroep dan dat..
Geen pensioenopbouw
geen vakantiegeld
Niet werken is geen geld
[..]
32 en gastouder
Die ninja editquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noodzaak
Tis te triest voor woorden
Er is volgens mij geen slechter en ondergewaardeerder beroep dan dat..
Geen pensioenopbouw
geen vakantiegeld
Niet werken is geen geld
[..]
Bijna 32 en gastouder
Ja dat.. en thuis voor eigen kinderen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff zwaar zeg!
Maarja het is dan nog altijd beter dan niets natuurlijk.
Ja heuj ik mag jokken he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Die ninja edit
Maar dat is wel echt erg ja
Beetje rondneuzen en alles lijkt me dan wel handig.. goed nadenken en dan gewoon de gok wagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat.. en thuis voor eigen kinderen...
Ik ga wel wat anders doen maar ik weet nog niet echt wat
Wel lastig zonder papierenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje rondneuzen en alles lijkt me dan wel handig.. goed nadenken en dan gewoon de gok wagen
De gok wagen is natuurlijk niet lastig.. hoogstens lastig om er daadwerkelijk resultaat uit te krijgen.quote:
Dat is waar. Maarja kan moeilijk zeggen goh ik word kraamverzorgster zonder diplomaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De gok wagen is natuurlijk niet lastig.. hoogstens lastig om er daadwerkelijk resultaat uit te krijgen.
Dan is het belangrijk dat je een goed verhaal hebt en men denkt dat je bij de functie past enzo.
Ik ben hier ook aangenomen zonder dat ik kennis had van wat ik moest doen. Maar wat je niet weet kan je leren.
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is waar. Maarja kan moeilijk zeggen goh ik word kraamverzorgster zonder diploma
da kennie he?
Ja nou dat dus.. en ik ben wel al een tijdje aan het rondkijken, maarja arbeidsmarkt is welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
bij sommige zaken moet je wel echt iets van diploma hebben.
Op een rijtje zetten wat voor beroepen je wel zou willen doen.. dan beetje rondkijken of er daadwerkelijk vacatures voor zijn in de buurt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nou dat dus.. en ik ben wel al een tijdje aan het rondkijken, maarja arbeidsmarkt is wel
Ja halloooooo waslijstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een rijtje zetten wat voor beroepen je wel zou willen doen.. dan beetje rondkijken of er daadwerkelijk vacatures voor zijn in de buurt.
en dan kijken wat je ervoor zou moeten doen
zou je denken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
Je CV alleen al online gooien helpt al een hoop. Altijd wel een lastige recruiter ergens die net iemand als jou nodig heeft.
Niet geschoten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja halloooooo waslijst
[..]
zou je denken?
Want ervaring als winkelmedewerker en gastouder kom je niet ver mee volgens mij
Voor zover ik weet was ik als laatste!quote:
Whaha niet dus..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ik als laatste!![]()
Maar ik zal even spieken of dat ook zo is
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij zal je nooit in een sauna vinden
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe warm en benauwd man..
En iets met kleine ruimtes
Ja zwemmen en bubbelbaden zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!Mocht zij lekker in der sauna zitten
Dat is wel lekker jaquote:
Ik zweet liever op een andere manierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind zo af en toe lekker alles uitzweten in de sauna wel lekker
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja
[..]
Ik zweet liever op een andere manier
Echt? Wat goed van haar dat ze je zover heeft gekregen. Dat lukt niet iedere vrouw bij een man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!Mocht zij lekker in der sauna zitten
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Wat goed van haar dat ze je zover heeft gekregen. Dat lukt niet iedere vrouw bij een man.
Ik haat je nog steeds om het feit dat we niet naar Deverana gingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leuk
Althans, de kruidenbaden etcMaar als je weer wilt gaan zeg het maar! Naakte Tamashii
![]()
Ik wil dan ook wel meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leuk
Althans, de kruidenbaden etcMaar als je weer wilt gaan zeg het maar! Naakte Tamashii
![]()
Hahaha. Ik kom ook altijd uitermate tevreden over mijn eigen lichaam thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Sauna is brrrr.... Vooral de mensen die er je er ziet
De 31e dan maar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik haat je nog steeds om het feit dat we niet naar Deverana gingen.
Nemen we LoLa meequote:
datumprikker.nlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een avond plannen met 5 mensen zo vermoeiend zou zijn.
Dan kan die weer niet, dan kan die weer niet. Ik krijg er koppijn van.
Ik heb een meisje er alvast er uitgegooid. We vonden haar irritant.quote:
Eetze!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis! Even lekker eten
Wel thuis en eet-zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis! Even lekker eten
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een meisje er alvast er uitgegooid. We vonden haar irritant.Maar nu lijkt het dat rest op donderdag kan. Amen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kom ook altijd uitermate tevreden over mijn eigen lichaam thuis.
"Dankjewel liefste Shifto dat je mij altijd van die geweldige muziek stuurt!quote:
Ik had hem nooit gestuurd als ik niet van te voren al wist dat je een goede smaak had!quote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb jou vorige keer the knife gestuurd!
huuuuuuu onweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen gitzwarte wolken deze kant op![]()
Onweer?
ja dat en niet te hard enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi johMits je binnen zit en alles
fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's in Almeloooooooooooooooooooooooo
Ik heb ooit een neukertje daar gehad.. respectloos kutjochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was een half uur geleden nog in Almelo
Ghehehe, ik ook niet echt. Daar hebben ze alleen wel winkels die ik hier misquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ooit een neukertje daar gehad.. respectloos kutjoch
Meer heb ik er ook niks mee
Ruim 30.000 inwoners... Zeg het maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dorpjes die geen winkels hebben
of is Nijverdal een stad
Weet ik niet en op wiki staat het ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruim 30.000 inwoners... Zeg het maar.
Nee precies. Het wordt wel groter en groterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet en op wiki staat het ook niet
Maar goed tis niet echt een dorpje
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo vaak als ik zou willen. Een keer of vier per jaar ofzo.
Ja duh .. mensen hokken maar aan johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee precies. Het wordt wel groter en groter
Nou, hier gaat het bijzonder hard.. Er is een hele wijk uit de grond gestampt en ze gaan nog veel meer uitbreidenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh .. mensen hokken maar aan joh
Blijven investeren wordt er gezegd, nou daarom dus ...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het bijzonder hard.. Er is een hele wijk uit de grond gestampt en ze gaan nog veel meer uitbreiden
Waar ze het geld vandaan halen, geen idee
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh fuck, ik las het verkeerd
Ik las: Een keer per vier jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |