Ik zag de woorden "trek" en "af" kon het niet laten.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het is niet eens zo smerig maar achterbaks wel.
Ah een medestander.quote:
Dat is inderdaad warm ja!quote:
In een sauna van 90 graden kookt het zweet aan je neus als je inademtquote:Op maandag 14 mei 2012 23:14 schreef Magnetronworst het volgende:
In de sauna krijg je zo'n zwanus lijkt mij.
Daar heb ik bij vrouwen ook wel ervaring mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:03 schreef Tamashii het volgende:
Ah een medestander.
In een goede sauna word ik altijd geil. Misschien een beetje narcistisch, maar mijn eigen lichaam liggend met zweetdruppels plus af en toe een man die goed bedeeld is, is een goede combinatie voor mijn libido blijkbaar.
Fijne gedachte...quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
In een sauna van 90 graden kookt het zweet aan je neus als je inademt
Heerlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
In een sauna van 90 graden kookt het zweet aan je neus als je inademt
Heerlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar heb ik bij vrouwen ook wel ervaring mee.
Elke trein buiten de randstad op zondagmorgen.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:31 schreef arachide. het volgende:
Wat is de meest dode trein van Nederland?
Daar zit ik iedere week in. Wel drukquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Elke trein buiten de randstad op zondagmorgen.
Probeer Friesland.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar zit ik iedere week in. Wel druk
Ik heb standbydienst. Dus de helpdesktelefoon staat bij afwezigheid of bezetheid van anderen naar mij doorgeschakeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:05 schreef muhahaha het volgende:
Je maakt een grapje toch? Dat ze jou direct bellen?
Boh ik heb medelijden met je. Zijn de bellers intern of extern?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb standbydienst. Dus de helpdesktelefoon staat bij afwezigheid of bezetheid van anderen naar mij doorgeschakeld.
Intern. Maar kan ze toch niet helpenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boh ik heb medelijden met je. Zijn de bellers intern of extern?
Wehehe ja, waarom zetten ze in godesnaam de doorschakelijk naar iemand anders als je geen hulp kunt biedenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Intern. Maar kan ze toch niet helpen
dus neem ook niet op, ze bellen maar gewoon nog een keer naar de helpdesk
Overdag heb je er geen last van normaal, maar er is nu wat onderbezetting, dus schakelt hij eerder door.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Wehehe ja, waarom zetten ze in godesnaam de doorschakelijk naar iemand anders als je geen hulp kunt bieden. Als de helpdesk het echt niet aankan moeten ze misschien wat aanpassingen aanbrengen zodat het wel beter gaat
Iets teveel mensen vrij? Ik heb wel een idee wat die aan het doen zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Overdag heb je er geen last van normaal, maar er is nu wat onderbezetting, dus schakelt hij eerder door.
Tja er moet gewoon iemand bereikbaar zijn. En deze week ben ik het. Mocht ik het niet kunnen oplossen kan ik aan de hand van t probleem wel bekijken wie ik moet (wakker) bellen.
Het is ook niet aardig om de bereikbaarheidsdienst tussen 3 mensen te moeten rouleren.
ene heeft vakantie de andere 2 dagen cursus.. dus houden we er nog 1 over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:14 schreef muhahaha het volgende:
Iets teveel mensen vrij? Ik heb wel een idee wat die aan het doen zijn.
Ah oke, nouja hopelijk word het wat rustiger voor jequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ene heeft vakantie de andere 2 dagen cursus.. dus houden we er nog 1 over.
Zo'n 1500 man.. maar daarvan zijn er ong 150/200 kantoorpersoneel.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:17 schreef muhahaha het volgende:
Ah oke, nouja hopelijk word het wat rustiger voor je. Is het bedrijf erg groot?
Hebben die andere 1300 geen computermateriaal zoals een laptop? Lijkt me een drukke helpdesk voor 1500 man iigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n 1500 man.. maar daarvan zijn er ong 150/200 kantoorpersoneel.
Nop, zijn chauffeursquote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:20 schreef muhahaha het volgende:
Hebben die andere 1300 geen computermateriaal zoals een laptop? Lijkt me een drukke helpdesk voor 1500 man iig.
Oow oke dan valt het nog meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, zijn chauffeurs
Doen alles via een boordcomputer / telefoon. en die komen weer terecht bij iemand anders.
Pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
Vrijdag een bruiloft. Voor het eerst in 3 jaar in een jurk huuu
Je hebt het voor me over of niet hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vrijdag ben ik toch de hele dag druk hoor
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Je hebt het voor me over of niet hoor...
Geduld niet, haast gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat heb ik toch
Het totaal plaatje laat even op zich wachten... hopelijk heb je geduld
*slaps*quote:
Ja ain't they pwettyquote:
auw.. stop....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:35 schreef shifto het volgende:
[..]
*slaps*
![]()
Niet teveel laten merken dat je het leuk vind, dat gaat van mijn kick af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
auw.. stop....That's my girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Onderwerp?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
Ik moet een concept schrijven maar ik geen flauw idee wat het inhoudt.
MBO, het blijft een feest.
Op het mbo zeggen ze toch juist alles voor?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
Ik moet een concept schrijven maar ik geen flauw idee wat het inhoudt.
MBO, het blijft een feest.
Nouja leuk leuk... Ik moet vergaderen en daarna gaan we wel uit eten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Jij gaat leuke dingen doen zo te horen.. Ik niet
Heh daarna kan ik niet want dan moet ik nog met de trein naar huis.quote:
Ander keertjequote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heh daarna kan ik niet want dan moet ik nog met de trein naar huis.
Goedzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik kon ook eigenlijk niet, moet naar de sportschool. Geld eruit halen.
Ja, nu ik nog motivatie heb probeer ik 2/3 keer per week te gaan.quote:
Wat doe je dan? Binnen sporten is makkelijk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil vanavond ook nog gaan sporten.. moet het wel droog zijn
ik moet mezelf ook weer op de fiets trappenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, nu ik nog motivatie heb probeer ik 2/3 keer per week te gaan.
Wat houd je tegen?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook echt geen zin meer in. Al die dingen, ik wil gewoon leuke dingen doen.
Gewoon fitness.. maar moet er natuurlijk wel eerst heenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Binnen sporten is makkelijk.
Studie en werk is een verplichting die ik moet doen.quote:
Ik ken het ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet mezelf ook weer op de fiets trappen
maar het zit even een beetje tegen deze week
smoesjes
Zorgen dat je een studie doet rn baan hebt die je leuk vindtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Studie en werk is een verplichting die ik moet doen.
Haha, ja kon dat maar. Ik weet niet eens wat ik leuk vind.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zorgen dat je een studie doet rn baan hebt die je leuk vindt
Wat studeer je dan? Dat is toch vast wel leuk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, ja kon dat maar. Ik weet niet eens wat ik leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |