liggen en mooi wezen?quote:Op maandag 14 mei 2012 22:10 schreef Tamashii het volgende:
Zweten is goed. Niks mis met zweet. Wat doe je bij seks? :p
Wat houd je tegenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als het kon, zou ik de hele dag naakt door het huis wandelen.
Ik ook. Dacht ik!quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
Ik loop alleen naakt door huis met gesloten gordijnen
Jou buurman is creepyquote:
Ow je woont nog thuisquote:Op maandag 14 mei 2012 22:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een stiefvader waarmee ik altijd ruzie heb.
Toch jammer zo'n buurman met een verrekijkertje.quote:
Oh wat naar.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch jammer zo'n buurman met een verrekijkertje.
Nou ja het is ook wel een beetje vreemd om tegen iemand te zeggen.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ze stonden heel dicht op ons. Dus het is misschien ook wel logisch, maar ik had het via via gehoord dat hij dat gezegd had. Ipv dat ie zijn bek tegen mij opentrekt.
Nee, maar dus wel via anderen? Hypocriet vind ik dat.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja het is ook wel een beetje vreemd om tegen iemand te zeggen.
"Ja hallo buurvrouw ik weet niet of u het doorhebt maar ik zie u soms per ongeluk naakt door de woonkamer dartelen, ik dacht ik zeg het even"
Ik zou het niet gaan rondbazuinen nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar dus wel via anderen? Hypocriet vind ik dat.
Het ergste is dat hij soort van baas is. Dus trek me er maar vanaf.quote:
Toevallig hij trekt zich er op af.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het ergste is dat hij soort van baas is. Dus trek me er maar vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |