Yes, you have. But so do I.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een saai burgerlijk leven volgens mij.
eensquote:Op maandag 14 mei 2012 21:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt een saai burgerlijk leven volgens mij.
quote:
Fuck de burgerlijkheid.quote:
Hipsterbril!quote:Op maandag 14 mei 2012 21:06 schreef arachide. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe bril. Iemand zin om te helpen?
Zegquote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
Waarom zijn echt alle brillen zo lelijk?
OP MIJN HOOFD.quote:
Jij kijkt er ook naar met de verkeerde bril opquote:Op maandag 14 mei 2012 21:15 schreef arachide. het volgende:
Waarom zijn echt alle brillen zo lelijk?
Neem iemand mee om een nieuwe uit te zoeken.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
OP MIJN HOOFD.
[ afbeelding ]
Dit is echt de enige bril van de brillenboer die normaal en leuk stond, nu issie scheef en oud en dood...Dus ik moet een nieuwe.
quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
OP MIJN HOOFD.
[ afbeelding ]
Dit is echt de enige bril van de brillenboer die normaal en leuk stond, nu issie scheef en oud en dood...Dus ik moet een nieuwe.
Ik heb die bril al fucking 3 jaar realiseer ik me net.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:21 schreef Trollscience het volgende:
[..].
Ze zullen vast nog wel hetzelfde montuur ergens hebben liggen
Ik overweeg er een.quote:
Vergeet je hoedje niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:31 schreef arachide. het volgende:
Ik ben baas, want er zit plakband op mijn wang.
Die kat kijkt echt pissed off.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:33 schreef Magnetronworst het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, vooral die kat.
Heeeeerlijk. Met 90 graden sauna erbij.quote:
De pleuris, da's warmquote:Op maandag 14 mei 2012 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeeeerlijk. Met 90 graden sauna erbij.
Oh moet je echt eens doen. Lekker warm, goed voor je doorbloeding, heerlijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De pleuris, da's warm![]()
Heb nog nooit in een sauna gezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |