Ik haat je nog steeds om het feit dat we niet naar Deverana gingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leuk
Althans, de kruidenbaden etcMaar als je weer wilt gaan zeg het maar! Naakte Tamashii
![]()
Ik wil dan ook wel meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leuk
Althans, de kruidenbaden etcMaar als je weer wilt gaan zeg het maar! Naakte Tamashii
![]()
Hahaha. Ik kom ook altijd uitermate tevreden over mijn eigen lichaam thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Sauna is brrrr.... Vooral de mensen die er je er ziet
De 31e dan maar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik haat je nog steeds om het feit dat we niet naar Deverana gingen.
Nemen we LoLa meequote:
datumprikker.nlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een avond plannen met 5 mensen zo vermoeiend zou zijn.
Dan kan die weer niet, dan kan die weer niet. Ik krijg er koppijn van.
Ik heb een meisje er alvast er uitgegooid. We vonden haar irritant.quote:
Eetze!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis! Even lekker eten
Wel thuis en eet-zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis! Even lekker eten
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een meisje er alvast er uitgegooid. We vonden haar irritant.Maar nu lijkt het dat rest op donderdag kan. Amen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kom ook altijd uitermate tevreden over mijn eigen lichaam thuis.
"Dankjewel liefste Shifto dat je mij altijd van die geweldige muziek stuurt!quote:
Ik had hem nooit gestuurd als ik niet van te voren al wist dat je een goede smaak had!quote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb jou vorige keer the knife gestuurd!
huuuuuuu onweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen gitzwarte wolken deze kant op![]()
Onweer?
ja dat en niet te hard enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi johMits je binnen zit en alles
fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's in Almeloooooooooooooooooooooooo
Ik heb ooit een neukertje daar gehad.. respectloos kutjochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was een half uur geleden nog in Almelo
Ghehehe, ik ook niet echt. Daar hebben ze alleen wel winkels die ik hier misquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ooit een neukertje daar gehad.. respectloos kutjoch
Meer heb ik er ook niks mee
Ruim 30.000 inwoners... Zeg het maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dorpjes die geen winkels hebben
of is Nijverdal een stad
Weet ik niet en op wiki staat het ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruim 30.000 inwoners... Zeg het maar.
Nee precies. Het wordt wel groter en groterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet en op wiki staat het ook niet
Maar goed tis niet echt een dorpje
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo vaak als ik zou willen. Een keer of vier per jaar ofzo.
Ja duh .. mensen hokken maar aan johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee precies. Het wordt wel groter en groter
Nou, hier gaat het bijzonder hard.. Er is een hele wijk uit de grond gestampt en ze gaan nog veel meer uitbreidenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh .. mensen hokken maar aan joh
Blijven investeren wordt er gezegd, nou daarom dus ...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het bijzonder hard.. Er is een hele wijk uit de grond gestampt en ze gaan nog veel meer uitbreiden
Waar ze het geld vandaan halen, geen idee
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh fuck, ik las het verkeerd
Ik las: Een keer per vier jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |