Maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze 1 uurtje gewerkt heeft is het wel weer leuk
uhm neequote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze 1 uurtje gewerkt heeft is het wel weer leuk
je krijgt netto 4 euro in het uur?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh nee hoor
Ik mis het deel van de overige 140 uur die ik gewerkt heb
Noodzaakquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:18 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Dan had ik niet mijn bed uitgekomen
Bijna 32 en gastouderquote:
Pff zwaar zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
Noodzaak
Tis te triest voor woorden
Er is volgens mij geen slechter en ondergewaardeerder beroep dan dat..
Geen pensioenopbouw
geen vakantiegeld
Niet werken is geen geld
[..]
32 en gastouder
Die ninja editquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noodzaak
Tis te triest voor woorden
Er is volgens mij geen slechter en ondergewaardeerder beroep dan dat..
Geen pensioenopbouw
geen vakantiegeld
Niet werken is geen geld
[..]
Bijna 32 en gastouder
Ja dat.. en thuis voor eigen kinderen...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff zwaar zeg!
Maarja het is dan nog altijd beter dan niets natuurlijk.
Ja heuj ik mag jokken he?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Die ninja edit
Maar dat is wel echt erg ja
Beetje rondneuzen en alles lijkt me dan wel handig.. goed nadenken en dan gewoon de gok wagenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat.. en thuis voor eigen kinderen...
Ik ga wel wat anders doen maar ik weet nog niet echt wat
Wel lastig zonder papierenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje rondneuzen en alles lijkt me dan wel handig.. goed nadenken en dan gewoon de gok wagen
De gok wagen is natuurlijk niet lastig.. hoogstens lastig om er daadwerkelijk resultaat uit te krijgen.quote:
Dat is waar. Maarja kan moeilijk zeggen goh ik word kraamverzorgster zonder diplomaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De gok wagen is natuurlijk niet lastig.. hoogstens lastig om er daadwerkelijk resultaat uit te krijgen.
Dan is het belangrijk dat je een goed verhaal hebt en men denkt dat je bij de functie past enzo.
Ik ben hier ook aangenomen zonder dat ik kennis had van wat ik moest doen. Maar wat je niet weet kan je leren.
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is waar. Maarja kan moeilijk zeggen goh ik word kraamverzorgster zonder diploma
da kennie he?
Ja nou dat dus.. en ik ben wel al een tijdje aan het rondkijken, maarja arbeidsmarkt is welquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
bij sommige zaken moet je wel echt iets van diploma hebben.
Op een rijtje zetten wat voor beroepen je wel zou willen doen.. dan beetje rondkijken of er daadwerkelijk vacatures voor zijn in de buurt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nou dat dus.. en ik ben wel al een tijdje aan het rondkijken, maarja arbeidsmarkt is wel
Ja halloooooo waslijstquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op een rijtje zetten wat voor beroepen je wel zou willen doen.. dan beetje rondkijken of er daadwerkelijk vacatures voor zijn in de buurt.
en dan kijken wat je ervoor zou moeten doen
zou je denken?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
Je CV alleen al online gooien helpt al een hoop. Altijd wel een lastige recruiter ergens die net iemand als jou nodig heeft.
Niet geschoten...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja halloooooo waslijst
[..]
zou je denken?
Want ervaring als winkelmedewerker en gastouder kom je niet ver mee volgens mij
Voor zover ik weet was ik als laatste!quote:
Whaha niet dus..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef shifto het volgende:
[..]
Voor zover ik weet was ik als laatste!![]()
Maar ik zal even spieken of dat ook zo is
Waarom niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij zal je nooit in een sauna vinden
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je hoe warm en benauwd man..
En iets met kleine ruimtes
Ja zwemmen en bubbelbaden zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!Mocht zij lekker in der sauna zitten
Dat is wel lekker jaquote:
Ik zweet liever op een andere manierquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind zo af en toe lekker alles uitzweten in de sauna wel lekker
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja
[..]
Ik zweet liever op een andere manier
Echt? Wat goed van haar dat ze je zover heeft gekregen. Dat lukt niet iedere vrouw bij een man.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag het nut van sauna's ook nooit in tot ik een vriendinnetje had die mij wijsmaakte dat het wel leuk was. Het was nog niet leuk, maar de bubbelbaden en kruidenbaden wel!Mocht zij lekker in der sauna zitten
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leukquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Wat goed van haar dat ze je zover heeft gekregen. Dat lukt niet iedere vrouw bij een man.
Ik haat je nog steeds om het feit dat we niet naar Deverana gingen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leuk
Althans, de kruidenbaden etcMaar als je weer wilt gaan zeg het maar! Naakte Tamashii
![]()
Ik wil dan ook wel meequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja lekkerding, dankzij jou vind ik sauna's leuk
Althans, de kruidenbaden etcMaar als je weer wilt gaan zeg het maar! Naakte Tamashii
![]()
Hahaha. Ik kom ook altijd uitermate tevreden over mijn eigen lichaam thuis.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:17 schreef 1-0-8 het volgende:
Sauna is brrrr.... Vooral de mensen die er je er ziet
De 31e dan maar?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik haat je nog steeds om het feit dat we niet naar Deverana gingen.
Nemen we LoLa meequote:
datumprikker.nlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:22 schreef heloef het volgende:
Ik had nooit gedacht dat een avond plannen met 5 mensen zo vermoeiend zou zijn.
Dan kan die weer niet, dan kan die weer niet. Ik krijg er koppijn van.
Ik heb een meisje er alvast er uitgegooid. We vonden haar irritant.quote:
Eetze!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis! Even lekker eten
Wel thuis en eet-zequote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:25 schreef shifto het volgende:
Ik ga maar eens naar huis! Even lekker eten
Probleem opgelostquote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een meisje er alvast er uitgegooid. We vonden haar irritant.Maar nu lijkt het dat rest op donderdag kan. Amen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Ik kom ook altijd uitermate tevreden over mijn eigen lichaam thuis.
"Dankjewel liefste Shifto dat je mij altijd van die geweldige muziek stuurt!quote:
Ik had hem nooit gestuurd als ik niet van te voren al wist dat je een goede smaak had!quote:
Daaromquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb jou vorige keer the knife gestuurd!
huuuuuuu onweerquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er komen gitzwarte wolken deze kant op![]()
Onweer?
ja dat en niet te hard enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mooi johMits je binnen zit en alles
fixedquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's in Almeloooooooooooooooooooooooo
Ik heb ooit een neukertje daar gehad.. respectloos kutjochquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was een half uur geleden nog in Almelo
Ghehehe, ik ook niet echt. Daar hebben ze alleen wel winkels die ik hier misquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ooit een neukertje daar gehad.. respectloos kutjoch
Meer heb ik er ook niks mee
Ruim 30.000 inwoners... Zeg het maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
Mja dorpjes die geen winkels hebben
of is Nijverdal een stad
Weet ik niet en op wiki staat het ook nietquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruim 30.000 inwoners... Zeg het maar.
Nee precies. Het wordt wel groter en groterquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet en op wiki staat het ook niet
Maar goed tis niet echt een dorpje
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet zo vaak als ik zou willen. Een keer of vier per jaar ofzo.
Ja duh .. mensen hokken maar aan johquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee precies. Het wordt wel groter en groter
Nou, hier gaat het bijzonder hard.. Er is een hele wijk uit de grond gestampt en ze gaan nog veel meer uitbreidenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh .. mensen hokken maar aan joh
Blijven investeren wordt er gezegd, nou daarom dus ...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, hier gaat het bijzonder hard.. Er is een hele wijk uit de grond gestampt en ze gaan nog veel meer uitbreiden
Waar ze het geld vandaan halen, geen idee
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh fuck, ik las het verkeerd
Ik las: Een keer per vier jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |