Ik zou voor een baanzeker beroep gaan:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Probleem is dat ik nog niet weet wát ik wil gaan studeren
Ik zou lekker gaan voor iets wat je leuk vindt. Baanzekerheid, hoop geld verdienen, blabla, allemaal niet zaligmakend. Doen wat je leuk vindt, daar wordt een mens veel gelukkiger vanquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou voor een baanzeker beroep gaan:
Tandarts
Werktuigbouwkunde
Chemisch Technoloog
Of een ander technisch beroep
Een studie doen waarmee je vervolgens niks kan heeft weinig nut. Dat moet je naar mijn idee doen als je voor de rest alles netjes op de rit hebt.. en dus kan studeren voor de lol.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan voor iets wat je leuk vindt. Baanzekerheid, hoop geld verdienen, blabla, allemaal niet zaligmakend. Doen wat je leuk vindt, daar wordt een mens veel gelukkiger van
Dat is dus het hele probleem, ik vind zoveel leuk, maar heb weinig echte passiesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:19 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan voor iets wat je leuk vindt. Baanzekerheid, hoop geld verdienen, blabla, allemaal niet zaligmakend. Doen wat je leuk vindt, daar wordt een mens veel gelukkiger van
Word pimp!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is dus het hele probleem, ik vind zoveel leuk, maar heb weinig echte passies
Veel te vrouwonvriendelijk vooralquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Veels te veel gedoe met kleine meisjes en hun gezeur en gegil
Dan ben jij een vrouwvriendelijke pimp!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel te vrouwonvriendelijk vooral
Je kan altijd wat met een studie, mits het geen opleiding Tibetaans kantklossen is. Wat ik bedoel is dat je je niet blind moet staren op baangarantie om je vervolgens met vreselijk veel moeite door een klotestudie te moeten worstelen die ke eigenlijk niks vindt. Daar word je niet blij van.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een studie doen waarmee je vervolgens niks kan heeft weinig nut. Dat moet je naar mijn idee doen als je voor de rest alles netjes op de rit hebt.. en dus kan studeren voor de lol.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Veel te vrouwonvriendelijk vooral
Maar die studies waar je 'niets' mee kan zijn vaak de 'leukere' studies voor mensen. Of ze vinden het leuk als kennisuitbreiding maar niet om hun werk mee te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:25 schreef 1-0-8 het volgende:
Je kan altijd wat met een studie, mits het geen opleiding Tibetaans kantklossen is. Wat ik bedoel is dat je je niet blind moet staren op baangarantie om je vervolgens met vreselijk veel moeite door een klotestudie te moeten worstelen die ke eigenlijk niks vindt. Daar word je niet blij van.
Kan ook aan mij liggen natuurlijk. Ik ben teveel gevoelsmens om iets te doen wat ik niet leuk vind
Geen vastbindpraktijken of seks richting SM voor jou?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawat
Leer mij kennen, dan weet je dat het ECHT niks voor mij is
Neu, een vrouw moet zelf weten wat ze doetquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen vastbindpraktijken of seks richting SM voor jou?
Of zet je een vrouw ook op een voetstuk?
Meisjesquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
Veels te veel gedoe met kleine meisjes en hun gezeur en gegil
Je kan ook een pimp worden voor mannen hoor!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, een vrouw moet zelf weten wat ze doetMaar ik ga geen mensen uitbuiten voor eigen gewin.
Dat zijn ook mensenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook een pimp worden voor mannen hoor!
Ah, gaan we het eindelijk over neuken hebbenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen vastbindpraktijken of seks richting SM voor jou?
Of zet je een vrouw ook op een voetstuk?
ga het gewoon doen, ipv erover pratenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, gaan we het eindelijk over neuken hebben
Ja, ik wil neukenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 15:30 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ah, gaan we het eindelijk over neuken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |