Ga je mee douchen, korfbaldames zijn vrijquote:
Korfbaldames (L) Pot zijn heeft voordelen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga je mee douchen, korfbaldames zijn vrij
Is goed. Stap jij maar met die mannen van dat voetbal elftal onder de douche.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst picsquote:Op maandag 14 mei 2012 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij eerst!!!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is goed. Stap jij maar met die mannen van dat voetbal elftal onder de douche.
Geen tijd. Ik douche, in opdracht van jou, al met de korfbal dames.quote:
Knapquote:Op maandag 14 mei 2012 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen tijd. Ik douche, in opdracht van jou, al met de korfbal dames.
quote:
Jij wil nog die 24 blikken á 500cl hebbenquote:
Zwak hoor. Andere zaken betrekken bij dit onderwerp.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij wil nog die 24 blikken á 500cl hebben
je bent in de gratie, dus heb ik er maar mee te levenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zwak hoor. Andere zaken betrekken bij dit onderwerp.
23ste als het goed is. Geld gaat naar de kas van ons, geen vakantie.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Esses het volgende:
dames heren, u heeft een mail met uw vakantiegeld loonstrook!
Voor ons 24e.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
23ste als het goed is. Geld gaat naar de kas van ons, geen vakantie.
Kan het na het verlof pas aanschouwenquote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Esses het volgende:
Met bijna 50% loonbelasting..quote:Op maandag 14 mei 2012 21:58 schreef Esses het volgende:
Och, het is en blijft een leuke aanvullingquote:
Dat dus. Maar als Achja en Rave er zo ontevreden over zijn mogen ze het altijd aan mij doorsluizenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:33 schreef Esses het volgende:
[..]
Och, het is en blijft een leuke aanvulling
Heb je het nou tegen mij?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
Jij bent officier. Ik ben een veel beter adres...
De bdienst moet gewoon met hun grijpgrage fikken van mijn centen afblijven.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat dus. Maar als Achja en Rave er zo ontevreden over zijn mogen ze het altijd aan mij doorsluizen
Volgens mij woon ik op een Bermuda driehoek ofzo, op eoa manier verdwijnt dat geld zonder dat ik er ook maar een cent van gezien heb.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef Esses het volgende:
Jij bent officier. Ik ben een veel beter adres...
Lezen kan ik al, de tekst ontcijferen en begrijpen is nog steeds moeilijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
Leer lezen mk. En mannen kunnen ook wat weg bermudabaen hoor achja
Profvoetballer worden johquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef SkeereKip het volgende:
Net aangemeld voor Veiligheid en Vakmanschap Niveau 3 GROP, dat was echt fantastisch
Ik zal toch echt ook een opleiding moeten doen niet? Kans is btw klein aangezien ik in 't 2e elftal van onder 16 speel.quote:
Wat heeft Wesley Sneijder gestudeerd danquote:Op maandag 14 mei 2012 23:40 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik zal toch echt ook een opleiding moeten doen niet? Kans is btw klein aangezien ik in 't 2e elftal van onder 16 speel.
Die werd op z'n 5e gescoutquote:Op maandag 14 mei 2012 23:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat heeft Wesley Sneijder gestudeerd dan
Minder denken. Meer feiten.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Lezen kan ik al, de tekst ontcijferen en begrijpen is nog steeds moeilijk.
11 minuten dus, dacht altijd dat je 15 ofzo moest
vevaquote:Op maandag 14 mei 2012 23:34 schreef SkeereKip het volgende:
Net aangemeld voor Veiligheid en Vakmanschap Niveau 3 GROP, dat was echt fantastisch
zag 'm ook al eens staan jaquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:27 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.defensieforum.(...)iliger-t22963.0.html;msg270107#new
Whehe
Van de Lidlquote:Op dinsdag 15 mei 2012 11:55 schreef Erasmo het volgende:
Geen zin om te registren, wat stond er?
Inferno voor lunch
Er is een sticky draadje over veva geloof ik, staat een hoop info inquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Mariniers kan niet rechtstreeks, en een opleiding is ook wel handig
Hier kan ik helemaal niet tegen hoorquote:
no zeker notquote:
S5quote:
gayyyyy!quote:
Sorry, verkeerde knopje.quote:
Klopt, s5 als je een htc neemt...quote:
Nee, te laks om bammetjes te smeren en dus maar warm eten op het werk..quote:
Daar heb ik nog les van gehad. Geeft een beetje les alsof het een katholieke mis is, wat verre van verbazingwekkend is.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Voor wie het interesseert, een van de beste hoogleraren van Nederland (het eerste deel van de uitzending):
http://www.ru.nl/soeterbe(...)lezingen/ontdekking/
Vanaf de zesde minuut heeft 'ie het over de middeleeuwen.
De man kan prachtig vertellen. Waar sommigen lopen de hannesen met powerpoints vertelt hij een perfect gestructureerd verhaal zonder enig hulpmiddel, waarbij de toehoorder op ieder moment precies weet op welk punt van het verhaal we zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar heb ik nog les van gehad. Geeft een beetje les alsof het een katholieke mis is, wat verre van verbazingwekkend is.
Ik weet niet of hij een porsche rijdt, maar het is wel een goed spreker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De man kan prachtig vertellen. Waar sommigen lopen de hannesen met powerpoints vertelt hij een perfect gestructureerd verhaal zonder enig hulpmiddel, waarbij de toehoorder op ieder moment precies weet op welk punt van het verhaal we zitten.
En hij rijdt een Porsche, dat maakt hem natuurlijk per definitie cool.
Doet me denken aan m'n ouwe stip, behoorlijk Tinus met z'n Porsche, totdat m'n buddy takenboeker dezelfde Porsche (weliswaar van pappie) er naast zette.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:47 schreef Sloggi het volgende:
En hij rijdt een Porsche, dat maakt hem natuurlijk per definitie cool.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:12 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n ouwe stip, behoorlijk Tinus met z'n Porsche, totdat m'n buddy takenboeker dezelfde Porsche (weliswaar van pappie) er naast zette.
Die gasten ook meedoen he op de achtergrondquote:
Ze laten die Afghanen telkens als eerste over het muurtje gaan enzquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Bozz187 het volgende:
bij 35mins zit wel echt een raar figuur, zijn die lui allemaal zo of is dit gewoon een brutale afghaan?
Zie nu pas dat jochie waar je het waarschijnlijk over had. Wat een gekquote:Op dinsdag 15 mei 2012 19:37 schreef Bozz187 het volgende:
bij 35mins zit wel echt een raar figuur, zijn die lui allemaal zo of is dit gewoon een brutale afghaan?
Ik kreeg het niet eens voorelkaar om het hele filmpje te kijken...quote:
Das een misvormde incest Afghaan van 20... hoor je ze ook zeggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zie nu pas dat jochie waar je het waarschijnlijk over had. Wat een gek
Deze jongeman is later de keel doorgesneden omdat hij de Amerikanen hielp.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Das een misvormde incest Afghaan van 20... hoor je ze ook zeggen.
Bron?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:26 schreef Esses het volgende:
[..]
Deze jongeman is later de keel doorgesneden omdat hij de Amerikanen hielp.
Inderdaad. Maar ze lachen er een beetje om dus weet niet hoe serieus dat isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Das een misvormde incest Afghaan van 20... hoor je ze ook zeggen.
En wat voor een opleidingquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:08 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Mariniers kan niet rechtstreeks, en een opleiding is ook wel handig
Keel is eigen invulling. Hijs dood. Einde van de documentaire.quote:
Ik zit liever in een opleiding de je ook nog een klein beetje voorbereid dan lekker ICT'en met z'n allen!quote:
Ja want stel je voor dat je daadwerkelijk een vak leert...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik zit liever in een opleiding de je ook nog een klein beetje voorbereid dan lekker ICT'en met z'n allen!
Ach, over een tijdje ken 'ie wel een gat graven.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat je daadwerkelijk een vak leert...
En een wapen poetsen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, over een tijdje ken 'ie wel een gat graven.
Maten Naaier?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En met twee woorden spreken. Dat dan weer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee riep mezelf.quote:
Als het op het PV maar netjes isquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee riep mezelf.
@Sloggi, ik neem hier de moeite niet op Nederlands te letten
Juist!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:44 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als het op het PV maar netjes is
Nou, niet meer...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Echt een vaag koppie heeft die gast hoor.
Monteur in het een of ander? Verpleger, en dan niet alleen het huis tuin en keuken kont wassen...? Toch echt mooie MBO beroepen waar je echt wat aan hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:37 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Ik zit liever in een opleiding de je ook nog een klein beetje voorbereid dan lekker ICT'en met z'n allen!
Tuurlijk, ik zou al van die opleidingen kunnen doen, maarja vanuit MBO3 verpleging kom je ook niet bij de mariniers, en wat denkte zelf.. Ik doe alleen VeVa voor Mariniers, opleiding is handig om erbij te hebben, als het gewone instroom was zou ik wel gewoon voor m'n VWO gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:53 schreef thesystem het volgende:
[..]
Monteur in het een of ander? Verpleger, en dan niet alleen het huis tuin en keuken kont wassen...? Toch echt mooie MBO beroepen waar je echt wat aan hebt.
VWO zou betekenen dat ik nog 4 jaar op middelbare school zit, universitaire opleidingen lijken mij dus al hartstikke saai, en de ALO is dan wel weer leuk maar zit je ook weer 4 jaar op school.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:01 schreef Erasmo het volgende:
VWO is eigenlijk sowieso wel aan te raden als je dat kan, kun je veel makkelijker doorstromen als je dat wilt.
Wacht ff.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:59 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zou al van die opleidingen kunnen doen, maarja vanuit MBO3 verpleging kom je ook niet bij de mariniers, en wat denkte zelf.. Ik doe alleen VeVa voor Mariniers, opleiding is handig om erbij te hebben, als het gewone instroom was zou ik wel gewoon voor m'n VWO gaan.
Vriend ik zit op VMBO-T, kwam van tweetalig VWO af, dat is overigens de 1e en 2e klas. Op universitair gebied zou ik sowieso niks willen doen + HBO opleidingen zijn er altijd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wacht ff.![]()
Je kan dus VWO doen, maar je gaat VeVa doen zodat je bij de torren kan?![]()
_______!!
Ik moest ook 5 keer lezen om te kijken of ik het wel echt begreep...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:07 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Wacht ff.![]()
Je kan dus VWO doen, maar je gaat VeVa doen zodat je bij de torren kan?![]()
_______!!
Wait wuth?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:03 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
VWO zou betekenen dat ik nog 4 jaar op middelbare school zit, universitaire opleidingen lijken mij dus al hartstikke saai, en de ALO is dan wel weer leuk maar zit je ook weer 4 jaar op school.
Ze hadden eigenlijk 100 jaar eerder moeten beginnen en de afzonderlijke Duitse staten moeten weergeven, dan was het helemaal een teringzooi geweest.quote:
VRIEND?! Ik heb niet met je op de schietbaan gelegen..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Vriend ik zit op VMBO-T, kwam van tweetalig VWO af, dat is overigens de 1e en 2e klas. Op universitair gebied zou ik sowieso niks willen doen + HBO opleidingen zijn er altijd.
Ware woorden maar het is natuurlijk nooit te laat om nog opleidingen te gaan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wait wuth?
Neem mijn advies aan, haal je vwo, en ga over 4 jaar kijken of je het ten eerste nog steeds wilt, en ten tweede durf ik je bijna de garantie te geven dat jij gewoon kunt solliciteren.
Je bent een fokking stom dier als je 3 niveaus omlaag gaat om een droom waar te maken die je pas over 3/4 jaar waar kan maken.
Als ik de tijd terug kon draaien had ik m'n VWO gehaald voor ik m'n baret haalde, zodat ik meer kans zou hebben mocht ik niet de rest van m'n leven bij defensie blijven.
^^quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wait wuth?
Neem mijn advies aan, haal je vwo, en ga over 4 jaar kijken of je het ten eerste nog steeds wilt, en ten tweede durf ik je bijna de garantie te geven dat jij gewoon kunt solliciteren.
Je bent een fokking stom dier als je 3 niveaus omlaag gaat om een droom waar te maken die je pas over 3/4 jaar waar kan maken.
Als ik de tijd terug kon draaien had ik m'n VWO gehaald voor ik m'n baret haalde, zodat ik meer kans zou hebben mocht ik niet de rest van m'n leven bij defensie blijven.
Ja JanKaas, vriend!quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:09 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Vriend ik zit op VMBO-T, kwam van tweetalig VWO af, dat is overigens de 1e en 2e klas. Op universitair gebied zou ik sowieso niks willen doen + HBO opleidingen zijn er altijd.
Dat ik op VMBO-T zit komt niet omdat ik persee naar de Marns wou, dat ligt meer aan de thuissituatie hier.. En aangezien ik op VMBO-T zit, zou ik dus opnieuw vanaf 4M 4 jaar door moeten leren tot 4V, dan vind ik een natuurlijk een MBO 3 opleiding handiger dan helemaal zonder vervolg bij Defensie instromen, jij hebt nu toch ook een HBO/verwante opleiding of niet soms?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wait wuth?
Asjeblieft zeg.quote:
Oke STOP MET DENKEN! En ga verder met school... Mariniers zijn sowieso kut. Dus ga je fucking vwo haluh ofzeu!quote:
Je postte deze post maar offline?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Kut Lijbrandt.. geef ons ons internet terug.
Wat heb ik voor voordeel met HAVO na diensttijd, bijna niks. Vervolgopleiding heb je denk ik meer aan, en aangezien HBO altijd toegangelijk zal zijn, zou dat misschien tijdens diensttijd ook te doen zijn. Daarom zie ik geen rede om helemaal weer opnieuw VWO te gaan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke STOP MET DENKEN! En ga verder met school... Mariniers zijn sowieso kut. Dus ga je fucking vwo haluh ofzeu!
En wie de fuck ben jij? En uit welke eerstehands ervaring put jij?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:33 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oke STOP MET DENKEN! En ga verder met school... Mariniers zijn sowieso kut. Dus ga je fucking vwo haluh ofzeu!
Jullie stinken naar zout water en vis, je weet zelf.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij? En uit welke eerstehands ervaring put jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jullie stinken naar zout water en vis, je weet zelf.Gast, jij kan 11 minuten op een fiets zitten en je begint een mondje te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me niet lachen, hockeybal..![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast, jij kan 11 minuten op een fiets zitten en je begint een mondje te krijgen?
Laat me niet lachen, hockeybal..
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast, jij kan 11 minuten op een fiets zitten en je begint een mondje te krijgen?
Laat me niet lachen, hockeybal..
Je engels is ook al perfect zie ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I just be joking mate
Waarom is een HBO ALTIJD toegangelijk?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Wat heb ik voor voordeel met HAVO na diensttijd, bijna niks. Vervolgopleiding heb je denk ik meer aan, en aangezien HBO altijd toegangelijk zal zijn, zou dat misschien tijdens diensttijd ook te doen zijn. Daarom zie ik geen rede om helemaal weer opnieuw VWO te gaan doen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij? En uit welke eerstehands ervaring put jij?
Je weet dat je vanaf 21 jaar het HBO in kan als je slim genoeg bent? + VeVa kan je dan misschien wel niet veel mee, het is toch MBO 3 wat wel op je CV staat., maar ik doe liever dat dan iets leren wat ik zelf niet wil bijv. Horeca ofzo waar ik later toch niks mee doe..quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Waarom is een HBO ALTIJD toegangelijk?
En luister nou maar naar ons.
Ben zelf een dienst verlater en heb er godver last van dat ik alleen me vmbo heb. Ohja en ook nog V&V (voorloper VEVA) en je kan er geen MOER!!! mee.
[..]
Kssstttt weg jij! Kut blauwequote:
Dan heb je altijd nog de 21+ toelatingstest dat weet je? Ook dat je daarop kan falen? Wees slim m'n jong, wees slim.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:47 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Je weet dat je vanaf 21 jaar het HBO in kan als je slim genoeg bent? + VeVa kan je dan misschien wel niet veel mee, het is toch MBO 3 wat wel op je CV staat., maar ik doe liever dat dan iets leren wat ik zelf niet wil bijv. Horeca ofzo waar ik later toch niks mee doe..
Neuken?quote:
Wees slim, vriend ik zit op het VMBO-T waar ik me dus dood verveel en voor elk vak gemiddeld een 9 sta. Die mensen van m'n school laten me ook niet de overstap naar HAVO maken zonder weer 2 jaar te werken en niks te doen hebben, eveneens op andere scholen werd het geweigerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan heb je altijd nog de 21+ toelatingstest dat weet je? Ook dat je daarop kan falen? Wees slim m'n jong, wees slim.
Je weet dat VeVa geen enkele baangarantie geeft? Sta je weer met lege handen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:37 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Wat heb ik voor voordeel met HAVO na diensttijd, bijna niks. Vervolgopleiding heb je denk ik meer aan, en aangezien HBO altijd toegangelijk zal zijn, zou dat misschien tijdens diensttijd ook te doen zijn. Daarom zie ik geen rede om helemaal weer opnieuw VWO te gaan doen.
Dat zal wel een reden hebben dan...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Wees slim, vriend ik zit op het VMBO-T waar ik me dus dood verveel en voor elk vak gemiddeld een 9 sta. Die mensen van m'n school laten me ook niet de overstap naar HAVO maken zonder weer 2 jaar te werken en niks te doen hebben, eveneens op andere scholen werd het geweigerd.
Hey vriend. Je hoeft me niet te geloven... Ik maak het godver NU mee hoe kut het is om de dienst uit te gaan ZONDER een opleiding (ja vmbo en VEVA) maar daar kan ik geen moer mee. Dus steek je kop in de stront en trek je eigen plan en luister hier maar gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:51 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Wees slim, vriend ik zit op het VMBO-T waar ik me dus dood verveel en voor elk vak gemiddeld een 9 sta. Die mensen van m'n school laten me ook niet de overstap naar HAVO maken zonder weer 2 jaar te werken en niks te doen hebben, eveneens op andere scholen werd het geweigerd.
Die smoes hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:55 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
nee niet echt dus, dat komt meer door andere omstandigheden.
Volgens mij was het aan jou de keuze om gewoon HBO tijdens je diensttijd te doen? Niet mijn probleem. EN ben je gezakt op die 21+ test ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hey vriend. Je hoeft me niet te geloven... Ik maak het godver NU mee hoe kut het is om de dienst uit te gaan ZONDER een opleiding (ja vmbo en VEVA) maar daar kan ik geen moer mee. Dus steek je kop in de stront en trek je eigen plan en luister hier maar gewoon niet.
Geen kans op de een HBO tijdens dienst tijd en nog geen 21....quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:00 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Volgens mij was het aan jou de keuze om gewoon HBO tijdens je diensttijd te doen? Niet mijn probleem. EN ben je gezakt op die 21+ test ofzo?
je bent nog geen 21 maar wel al op straat gezet?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geen kans op de een HBO tijdens dienst tijd en nog geen 21....
Laat maar, lul wel tegen een muur.
Vrijwilig stoppen kan niet meer?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:06 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
je bent nog geen 21 maar wel al op straat gezet?
Truste! Kijk gelijk of mama je kleding al heeft klaar gelegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef SkeereKip het volgende:
't zal wel ik ga slapen, morgen sportdag.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Truste! Kijk gelijk of mama je kleding al heeft klaar gelegd.
@nibb ik vermoed rubje
Geloof het gewoon. Het is zoquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef SkeereKip het volgende:
Jullie doen alsof 2 jaar meer schooltijd, een 90% verbetering op je leven ofzo is.
Als ik een euro zou krijgen voor elke vent of vrouw die met spijt terugkijkt naar de middelbare schooltijd omdat ze liever leuke dingen deden en er nu de negatieve effecten van plukken, dan kon ik nu met pensioen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef SkeereKip het volgende:
Jullie doen alsof 2 jaar meer schooltijd, een 90% verbetering op je leven ofzo is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ik 10cent zou krijgen voor elke vent of vrouw die met spijt terugkijkt naar de middelbare schooltijd omdat ze liever leuke dingen deden en er nu de negatieve effecten van plukken, dan kon ik nu heel het begrotingsgat van Nederland vullen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:12 schreef Rave_NL het volgende:
Als ik een euro zou krijgen voor elke vent of vrouw dan zou ik nu multimiljardair zijn.
De jongen heeft een eikenhouten bureautje voor z'n kop, moet ie verder zelf weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:13 schreef EllaN het volgende:
Boeiend, het is duidelijk wat hier wordt geadviseerd. Als hij het niet wilt aannemen, dan doet hij dat niet.
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef SkeereKip het volgende:
@samthegreat5,
bedankt hier heb ik tenminste wat aan, zal er nog is over nadenken.. Nu echt slapen tenminste, latuur
Een blik in zijn klorte posthistory levert anders wel het volgende pareltje op:quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zou kunnen, vervang "vriend" voor "Waldo" en het begint er op te lijken.
quote:Ik heb reeds een Gucci nektasje gekocht, staat heel mooi bij mijn outfit: Nickelson jas, Nike Airmax, Ralph Lauren petje. Mensen kijken mij vaak aan op straat dan heb ik echt iets van a bradda kijk naar je zusje ofzow jeweettoch. Majah ik heb mijn nektasje alleen voor handige spulletjes, bijvoorbeeld mesje om boterhammetjes mee te smeren of een pinpass om wat te kopen toch? Naja, ik wordt er nogal gek van want het is alsof ik minderwaardig lijk aan de andere Nederlanders.
dat moet gewoon een troll zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een blik in zijn klorte posthistory levert anders wel het volgende pareltje op:
Mensen die haten op mijn Gucci Nektasje
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef SkeereKip het volgende:
Beste mensen,
Ik ben van plan volgende maand m'n eerste baantje te nemen als "vakkenvuller" maar volgens 't personeel moet ik een relevant CV aanmaken en dan terugkomen om te solliciteren. Hoe maak je een CV?
Alvast bedankt
quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:54 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gewoon een jong kereltje die zijn leven aan het verneuken is
Maar gast, om even in je termen te blijven....je doet geen ECHTE mbo opleiding...je doet een of ander wannabe soldaatje kleuterklasje en daar wordt dan een mbo aangehangen omdat je anders kind soldaat zou zijn...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:19 schreef SkeereKip het volgende:
[..]
Dat ik op VMBO-T zit komt niet omdat ik persee naar de Marns wou, dat ligt meer aan de thuissituatie hier.. En aangezien ik op VMBO-T zit, zou ik dus opnieuw vanaf 4M 4 jaar door moeten leren tot 4V, dan vind ik een natuurlijk een MBO 3 opleiding handiger dan helemaal zonder vervolg bij Defensie instromen, jij hebt nu toch ook een HBO/verwante opleiding of niet soms?
Ik heb al mbo3, ga nu 4 doen die ik zelf betaal. Maar daarna krijg ik wel een hbo opleiding vergoed. Maar dan zit ik al wel 7 jaar in dienst.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:04 schreef Esses het volgende:
Waarom is het dom om gedurende je leven zonder diploma's van vervolgopleidingen bij het Ministerie van Defensie te gaan volgen?
Vervolgopleidingen als hbo heeft de baas geen geld voor. Met dat miezerige armlastige loon wat jij dadelijk krijgt jij ook niet.
Wie zegt dat je de opleiding haalt? Hardnekkige blessure? Jammer dan eruit, geen opleiding geen carrière enkel een houten bek. Maar een vijftienjarig jochie met levenservaring zal het allemaal weten.
In dit geval schuttersputjesschepper.quote:Op woensdag 16 mei 2012 05:43 schreef thesystem het volgende:
[..]
maar MBO...dont let me laugh...wat voor beroeps opleiding krijg je dan? Putjes schepper?
Leuk topic.quote:
Ultra boeiendquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Middag.
Zo weer practicum: beetje hypofyse en bijnier preparaten onder de microscoop bekijken..
quote:
Kreeg het net na jouw KID opmerking te horen, het moest alleen stil gehouden worden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef Rave_NL het volgende:
Cobra, Achja, het is weer bewezen.. De KID heeft al-tijd gelijk.
Lieve sammie kan jij mij een keer een privélesje biologie geven in de avonduren? Je lijkt me namelijk heel geleerd. Ik ben vooral geïnteresseerd in bloemetjes en bijtjes als je begrijpt wat ik bedoel hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 13:18 schreef samthegreat5 het volgende:
Middag.
Zo weer practicum: beetje hypofyse en bijnier preparaten onder de microscoop bekijken..
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Lieve sammie kan jij mij een keer een privélesje biologie geven in de avonduren? Je lijkt me namelijk heel geleerd. Ik ben vooral geïnteresseerd in bloemetjes en bijtjes als je begrijpt wat ik bedoel hihi![]()
![]()
![]()
Nog Engelse chocolade kopen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Lieve sammie kan jij mij een keer een privélesje biologie geven in de avonduren? Je lijkt me namelijk heel geleerd. Ik ben vooral geïnteresseerd in bloemetjes en bijtjes als je begrijpt wat ik bedoel hihi![]()
![]()
![]()
Conclusie?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kreeg het net na jouw KID opmerking te horen, het moest alleen stil gehouden worden.
Het is een wijf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:48 schreef Im.Kant. het volgende:
Allemaal jaloers omdat jullie geen kans maken bij een knappe academisch geschoolde biologe zoals sammie
Sammie heeft me foto's gestuurd. En helemaal niet beroerd voor een biologequote:
Klopt, alleen Sam klinkt stoerder. Het is geloof ik ook een hele stoere meid. Maar ook slim, zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:54 schreef Im.Kant. het volgende:
Klopt, alleen Sam klinkt stoerder. Het is geloof ik ook een hele stoere meid. Maar ook slim, zeg maar.
Dat heb je mij ook niet horen ontkennen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:49 schreef Rave_NL het volgende:
Conclusie?
KID is niet alleen betrouwbaar, maar ook sneller.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:08 schreef Rave_NL het volgende:
Hét instituut van de marine waar alle (gevoelige) informatie verzameld, getoetst en gedistribueerd wordt.De wandelgangen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik benieuwd wat daar wordt gezegd.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2012 18:11:11 ]
Zondagmiddag rond een uur of half 7 kwam het al doorsijpelen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heb je mij ook niet horen ontkennen.
Ik hoorde het een uur of 2300.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zondagmiddag rond een uur of half 7 kwam het al doorsijpelen..
Wanneer ben je begonnen met je HBO? Immers op 't moment is voor nieuwe opleidingen het geld opquote:Op woensdag 16 mei 2012 08:12 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Ik heb al mbo3, ga nu 4 doen die ik zelf betaal. Maar daarna krijg ik wel een hbo opleiding vergoed. Maar dan zit ik al wel 7 jaar in dienst.
Hbo moet ik nog doenquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:46 schreef Esses het volgende:
[..]
Wanneer ben je begonnen met je HBO? Immers op 't moment is voor nieuwe opleidingen het geld op
8K klinkt als SBK aanspraak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:54 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hbo moet ik nog doenmaar dat budget is er gewoon. 8k in mijn geval en dat is afhankelijk van dienstjaren en missies. Enige kromme is dat mbpo4 daar niet vanbetaald kan worden...
En dat geld is niet op als ik wil beginnen.
Neen, ik geef geen les aan alfa'squote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat bedoel je? Ik dacht dat jij wel van alfamannetjes hieldquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, ik geef geen les aan alfa's
Alleen van die hele harige oerang oetangs.quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:33 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik dacht dat jij wel van alfamannetjes hield
ik hoor mijn naam?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Alleen van die hele harige oerang oetangs.
Twee kleine jongetjes die elkaar gevonden hebbenquote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef jankaas020 het volgende:
What the F is hier nou weer aan de hand.
Ik weet het ook niet..quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:47 schreef jankaas020 het volgende:
What the F is hier nou weer aan de hand.
Enquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:10 schreef Erasmo het volgende:
Avond
Vandaag een inductiepit gekocht bij de Lidl,Paresto.
Nouja, eentje gaat wel goed komen. Maar als je op elke kamer een heeft is het een ander verhaal.quote:
Tenzij de elektriciteit net zo brak is aangelegd als bij ons. 2 kamers op 1 groep...quote:Op woensdag 16 mei 2012 22:44 schreef Esses het volgende:
Nouja, eentje gaat wel goed komen. Maar als je op elke kamer een heeft is het een ander verhaal.
Dat is niet erg. Als die tweede kamer maar een kastenkamer isquote:Op woensdag 16 mei 2012 22:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tenzij de elektriciteit net zo brak is aangelegd als bij ons. 2 kamers op 1 groep...
Polen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
Morgen 2 mensen opleiden tot lean, mean bootverhuring machines
Neen een ventje van 13 en een dom wijfquote:
Gaan ze nodig hebben jaquote:
Jij bent wel van alle markten thuis hè. Japanse kamertjes in elkaar zetten, boten verhuren. Wat doe je verder nogquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
Morgen 2 mensen opleiden tot lean, mean bootverhuring machines
Computers samenstellen en in elkaar zetten en geluids installaties opbouwen doe ik er ook nog bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 03:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij bent wel van alle markten thuis hè. Japanse kamertjes in elkaar zetten, boten verhuren. Wat doe je verder nog
Beetje wheeling/dealing?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Computers samenstellen en in elkaar zetten en geluids installaties opbouwen doe ik er ook nog bij
Veel opslagruimte nodig?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, m.k., stel ik laat bij jou een computer samenstellen, hoeveel gaat me dat kosten?
Wij zitten nl. te denken aan een desktop voor onze webwinkel, dus specifiek daarvoor bedoeld. Basic, zonder poespas.
Ik zal ff kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat dan weer wel ja. 1tb zeker toch
Okayquote:
Maar dan wil je dus ook dat ik hem in elkaar zet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay
We kunnen het natuurlijk ook kant en klaar kopen, en de BTW aftrekken van de belasting, maar als we een DEF'er een order kunnen bezorgen, waarom niet
Liefste wel, want daar heb ik althans geen verstand vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:50 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar dan wil je dus ook dat ik hem in elkaar zet?
Moet ik er wel bij zeggen dat de prijs dan wel hoger zal zijn dan een kant en klaar systeem van de super de boer (van mij krijg je wel een beter systeem natuurlijk). En ik ben geen bedrijf, dus je krijg niks van garantie behalve de fabrieks garantie op de losse onderdelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Liefste wel, want daar heb ik althans geen verstand van
Okayquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Moet ik er wel bij zeggen dat de prijs dan wel hoger zal zijn dan een kant en klaar systeem van de super de boer (van mij krijg je wel een beter systeem natuurlijk). En ik ben geen bedrijf, dus je krijg niks van garantie behalve de fabrieks garantie op de losse onderdelen.
Ik ben dus nergens voor verantwoordelijk
Ik gok dat een beetje een future proof systeem zo rond de 600-700 euro zou kostenquote:Op donderdag 17 mei 2012 09:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Okay
Ik heb het er volgende week wel met Lotusss over. Die is nu weg naar Hamburg voor een internationaal voetbal tournooi van de lokale voetbal club hier.
Rijk voor me alleen dus
Het moet natuurlijk uiterst betrouwbaar zijn, onze laptops zijn ook al gedateerd, en mochten die om welke reden dan ook uitvallen, dan zitten wij met een groot probleem. Wel een back-up van, maar dan nog. Kost dan gewoon erg veel tijd de boel weer te herstellen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik gok dat een beetje een future proof systeem zo rond de 600-700 euro zou kosten
Ik kan een systeem maken dat heel betrouwbaar is maar dan gaat het wel wat meer centen kosten uiteraard.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk uiterst betrouwbaar zijn, onze laptops zijn ook al gedateerd, en mochten die om welke reden dan ook uitvallen, dan zitten wij met een groot probleem. Wel een back-up van, maar dan nog. Kost dan gewoon erg veel tijd de boel weer te herstellen.
Plus dan de transportkosten, komen er ook nog bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik kan een systeem maken dat heel betrouwbaar is maar dan gaat het wel wat meer centen kosten uiteraard.
opsturen via de post lijkt me niet zo'n strak plan als je een betrouwbaar systeem wiltquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Plus dan de transportkosten, komen er ook nog bij
Ophalen bedoelde ik dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 10:09 schreef m.k het volgende:
[..]
opsturen via de post lijkt me niet zo'n strak plan als je een betrouwbaar systeem wilt
Zo maar even het bos inquote:Op donderdag 17 mei 2012 11:47 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh.
Tijd voor een tosti![]()
Weer zit wel mee vandaag
ga liftenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef Erasmo het volgende:
Net uitgerekend wat het mij kost als de onbelaste reiskostenvergoeding wordt afgeschaft, daar wordt je niet vrolijk van
5% loon?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef Erasmo het volgende:
Net uitgerekend wat het mij kost als de onbelaste reiskostenvergoeding wordt afgeschaft, daar wordt je niet vrolijk van
Kost me ruim ¤800 per jaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:37 schreef Esses het volgende:
[..]
5% loon?
ik kan ook beter gaan uwv'en dan
En dán naar Vlissingen moeten..quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef Erasmo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |