water is altijd vloeibaar, anders is het ijs of stoom.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:41 schreef kingmob het volgende:
Overigens staat de definitie van hoogopgeleid natuurlijk enorm onder druk, aangezien hbo pretstudies ook tot 'hoogopgeleid' behoren. Water tussen de 1 en 99 graden is ook allemaal vloeibaar...
HEUJ JIJ STEMT ZEKER VVD?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef sorcees het volgende:
[..]
water is altijd vloeibaar, anders is het ijs of stoom.
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gezegend met een behoorlijke portie algemene kennis en dat is best wel lekker.quote:
Wat krijg je als je zuurstof met waterstof vermengt?quote:Op zondag 13 mei 2012 22:09 schreef sorcees het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gezegend met een behoorlijke portie algemene kennis en dat is best wel lekker.
het zg knalgasquote:Op zondag 13 mei 2012 22:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wat krijg je als je zuurstof met waterstof vermengt?
Dat geldt ook voor mij en ik stem ook links, dus het is niet "raar".quote:Op zondag 13 mei 2012 12:46 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb ook SP gestemd en ben WO-er, maar wel een WO-er uit een arbeidersmilieu. Ik denk dat dat meespeelt, je kijkt anders tegen dingen aan wanneer je niet alleen maar gespreide bedjes en kansrijke omgevingen om je heen hebt gezien.
Ik stem nu door het Europastandpunt en de naar mijn idee te sterke focus op uitkeringsgerechtigden geen SP meer, maar kan de partij nog steeds waarderen omdat ze erg betrokken en deskundige mensen hebben.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vroeger maakte ze er ook al een potje van he
Nu met de verbodspartijen aan de macht hadden we gaan staatsschuld meer he?
Alsof de VVD, D66 en GL samenscholen. Ten eerste vormen hoogopgeleiden een minderheid. Ten tweede vormen deze drie partijen een minderheid. Ten derde heeft GL nog nooit geregeerd. Voor dit complot hoeven we dus niet te vrezen.quote:Als het op een gegeven moment zo is dat je als hoogopgeleide alleen op D66, Groenlinks en VVD kan stemmen en die zeer waarschijnlijk met elkaar gaan regeren is er dan nog sprake van een democratie?!
Dit inderdaad. Uit een onderzoekje van ons universiteitsmagazine (Rotterdam) bleek dat bij de laatste verkiezingen bij de economiefaculteit meer dan 50% VVD stemde met D66 als grote #2 en de rest op grote afstand, terwijl bij de rechtenfaculteit de PvdA bovenaan stond.quote:Op zondag 13 mei 2012 14:11 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Zou best ns waar kunnen zijn, maar ik gok dat de studierichting meer uit maakt.
Ik ben academisch opgeleid en ik wil uit de EU. Vrije markt is prima, onverkozen burocraten die steeds meer macht en geld pakken niet. Laat het aub ontploffen zodat we opnieuw kunnen beginnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:09 schreef kossikvassik2 het volgende:
[..]
Wacht je bent academisch opgeleid en wil dat we uit Europa stappen? Wat voor opleiding heb je gevolgd?:O Dat de Tokkies die onzin van Wilders slikken als koek kan ik me voorstellen...
Ik zou me nog meer zorgen maken over het niveau van het universitair onderwijs als ik niet wist dat de overgrote meerderheid zich slechts met bedrijfseconomie bezighoudt.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Uit een onderzoekje van ons universiteitsmagazine (Rotterdam) bleek dat bij de laatste verkiezingen bij de economiefaculteit meer dan 50% VVD stemde
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef sorcees het volgende:
[..]
Je bedoelt daar hoeven we niet op te hopen.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Alsof de VVD, D66 en GL samenscholen. Ten eerste vormen hoogopgeleiden een minderheid. Ten tweede vormen deze drie partijen een minderheid. Ten derde heeft GL nog nooit geregeerd. Voor dit complot hoeven we dus niet te vrezen.
¿lolwhut?quote:
Dat is wel een mooie inderdaad, als daar Ron Paul uit komt weet je in elk geval zeker dat je met een volslagen idioot van doen hebtquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef Schenkstroop het volgende: En nog een vraag. Ben je hoog opgeleid en zoja, op welke Amerikaanse presidents-kaniddaat zou je stemmen? (is altijd een goede graadmeter voor mij)
quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie inderdaad, als daar Ron Paul uit komt weet je in elk geval zeker dat je met een volslagen idioot van doen hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |