Ik miste je al.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
* even zwaait vanuit Landgraaf en laat weten dattie nog leeft *
Morgenmiddag weer online.,,
Dat heeft met leeftijd te makenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
Dat duurde veel ste lang om een vervolg aan te maken. Nu ben ik mijn vuile opmerking vergeten.
Ik ben hier nog maar net, dus ik mag nog geen vuile opmerkingen makenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
Dat duurde veelste lang om een vervolg aan te maken. Nu ben ik mijn vuile opmerking vergeten.
vannelle en ik verschillen niet zoveel in leeftijd.quote:
Ik zou zeggen pas je aan aan de restquote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar net, dus ik mag nog geen vuile opmerkingen maken
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle en ik verschillen niet zoveel in leeftijd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle legt perzik op knie en slaat plat
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...quote:
Feli met Meg.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...
Vanavond inpakken voor Hamburg ... En eigenlijk heb ik niet heel veel zin.
Ahh leuk gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...
Vanavond inpakken voor Hamburg ... En eigenlijk heb ik niet heel veel zin.
Dan moet je je opnieuw registreren.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Instructorix het volgende:
Ik wil eerst een andere nickname...deze vind ik STOM!!
Ik denk niet dat Merlijn er heen gaat om te winkelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh leuk gefeliciteerd![]()
Hahaha geen zin in Hamburg hmm er zullen velen zijn die met je willen ruilen
Ja dat weet ik ook welquote:Op zondag 13 mei 2012 00:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je je opnieuw registreren.
[..]
Ik denk niet dat Merlijn er heen gaat om te winkelen.
Nick wijzigen is helaas niet mogelijk. Dus accepteren of gewoon een nieuwe aanmakenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef Instructorix het volgende:
Ik wil helemaal niet opnieuw registreren, vond de eerste keer al lastig zat. Is er hier geen aardige MultiHunter, die dat even kan aanpassen?
Op 1 uitzondering na dan, ooit in het verledenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Rucky het volgende:
Ik weet wanneer zwaaien met een reep chocola werkt en wanneer het niet werkt. En er wordt niet aan nicknaam veranderingen gedaan.
Of afwachten of er weer en serious request komt.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nick wijzigen is helaas niet mogelijk. Dus accepteren of gewoon een nieuwe aanmaken
Truste lieverd, handen onder de dekens !quote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach naar bedje gaat![]()
Trusten heren (& dames als die er nog zijn)
Oja, was met SRquote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of afwachten of er weer en serious request komt.
En Instructorix vind ik eigenlijk best wel grappig.
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Truste lieverd, handen onder de dekens !
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Truste lieverd, handen onder de dekens !
Nou, dan gaat er straks een hele nieuwe wereld voor je 'open'quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ik hou ze er altijd boven
, altijd al geweten dat ik iets fouts deed
Nou zit ik met Boudewijn de Groot in mijn hoofd.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ik hou ze er altijd boven
, altijd al geweten dat ik iets fouts deed
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan gaat er straks een hele nieuwe wereld voor je 'open'![]()
Nu zit ik met Peter Blanker in mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu zit ik met Peter Blanker in mijn hoofd.![]()
quote:
Deze bedoelde ik ook.quote:
Boudewijn de Groot is Koningquote:
Met jou kan ik praten.quote:
Een lekker koud biertje gaat er wel inquote:Op zondag 13 mei 2012 01:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Wil je een biertje of iets anders
Alstu:quote:Op zondag 13 mei 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een lekker koud biertje gaat er wel in
Helaas, dit blijft je nog jaren achtervolgen vannellequote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef vannelle het volgende:
En waar is de mod die de tt aan gaat passen? Hoe lang moet ik leven met deze blamage?
Right, alsof iedereen onthoudt wat er in een sc gebeurt.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas, dit blijft je nog jaren achtervolgen vannelle
95% van de FOK!ers is autist hè, vergis je nietquote:Op zondag 13 mei 2012 01:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Right, alsof iedereen onthoudt wat er in een sc gebeurt.
Waar is mijn nachtkusje?quote:
So....... 1e keer van mijn leven dat ik bij de 5 % hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
95% van de FOK!ers is autist hè, vergis je niet
Truste lieverd! (k)quote:
Hmmmm, het klinkt wel heel geil, maar lijkt het je niet beter om eerst teder te beginnen?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil jij een honkbalknuppel in een lichaamsdeel dat het daglicht niet verdragen kan?
Is er eindelijk iemand die aardig tegen je doet en dan reageer je zo.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil jij een honkbalknuppel in een lichaamsdeel dat het daglicht niet verdragen kan?
wtfquote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Hmmmm, het klinkt wel heel geil, maar lijkt het je niet beter om eerst teder te beginnen?
Dus eerst kusjes en dat met die knuppel doen we pas als we elkaar wat beter kennen
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Hmmmm, het klinkt wel heel geil, maar lijkt het je niet beter om eerst teder te beginnen?
Dus eerst kusjes en dat met die knuppel doen we pas als we elkaar wat beter kennen
Dat had ik wel door.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef vannelle het volgende:
Kappen nu.
neem van mij aan dat die gast wel klopt, de moeilijkheid zit em blijkbaar in het welkom heten
Flikker op we zijn bezig.quote:
Slaap ze.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Papabear het volgende:
* Papabear laat de tortelduifjes maar alleen
Trussttttt
* Egberts gevlucht is uit limburg ;-)quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
* even zwaait vanuit Landgraaf en laat weten dattie nog leeft *
Morgenmiddag weer online.,,
weg gevoelquote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/154407]Rucky[/url] het volgende:
[..]
Flikker op we zijn bezig.
Alleen maar tof dat er nog iemand komt aanwaaien zal ik iedereen nog even introduceren?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
Moet eerlijk zeggen, Instructoris is een maat van me en heb hem hier op gewezen.
Terecht, want het is een betrokken persoon.
Als er iemand in fhf hooort is hij het wel.
Humor is misschien beroerd maar dat went wel.
Tof van je want mijn schouders zijn al bezet.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef Instructorix het volgende:
*geeft een schouder aan Egberts om uit te huilen*
Ja, introduceer ff iedereen. Oook makkelijk voor mijquote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen maar tof dat er nog iemand komt aanwaaien zal ik iedereen nog even introduceren?
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je me niet magquote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
Moet eerlijk zeggen, Instructoris is een maat van me en heb hem hier op gewezen.
Terecht, want het is een betrokken persoon.
Als er iemand in fhf hooort is hij het wel.
Humor is misschien beroerd maar dat went wel.
Volgens mij zie je beren in het bos schijten, dit slaat nergens op.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je me niet mag
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens mij zie je beren in het bos schijten, dit slaat nergens op.
Ach Papabear is soms wat ontactisch maar een eerste klas vent.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens mij zie je beren in het bos schijten, dit slaat nergens op.
hm wie/wat zou ik zijn volgens rucky O:-)quote:Op zondag 13 mei 2012 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, introduceer ff iedereen. Oook makkelijk voor mij
Een engineer en een goede gozer maar weet helaas niet dat hij Rucky met een hoofdletter schrijft.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:27 schreef Egberts het volgende:
[..]
hm wie/wat zou ik zijn volgens rucky O:-)
komt vanzelf goed vannelle. de grove humor gaat hij vanzelf over aangesproken worden als het mensen kwetst.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:31 schreef vannelle het volgende:
Nah, zal dan nog maar een keer zeggen dat Instructorix een maat van me is waar ik 100% voor in sta.
Altijd voor iedereen paraat maar omdat het laat is valt het nogal slecht?
Leer hem kennen en dan ga je hem vanzelf waarderen, ondanks z''n soms grove humor.
Daar twijvel ik niet aan.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:39 schreef vannelle het volgende:
Tuurlijk dat wel goed, kwestie van tijd.
Zodra je'm kent hou je van em
Slaapze.quote:
quote:
* DJMO fotografisch geheugen heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 01:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Right, alsof iedereen onthoudt wat er in een sc gebeurt.
nopequote:Op zondag 13 mei 2012 08:02 schreef kwiebuske het volgende:
djmo screenshots heeft zekers![]()
zijn ook foto's dus.....
Lekker.quote:
*Rucky DJMO terug in bed flikkerd en met je kindertjes ontbijd gaat maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 08:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb het koud, en waarom ben ik aan het werk ? op moederdag?![]()
Morge, jij ook een fijne moederdag.quote:
quote:
Een beetje vroeg maar wel leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank je! Begon al erg vroeg, om 5 uur. Heb hier 2 trotse kindjes met zelf geknutselde dingen.
*knuffel voor jou dan*quote:Op zondag 13 mei 2012 09:32 schreef kwiebuske het volgende:
grmpfl
door die linkjes van jullie over die muziek
ben ik inene sentimenteel geworden
grrrrr
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*in ieder geval 1 iemand blij gemaakt vandaag*
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:33 schreef belle1608 het volgende:
@ De mama's, we willen wel foto's zien natuurlijk *foto op gaat zoeken waar de moederdagcadeautjes van mijn klas op staan..*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mocht ik ein-de-lijk plassen, kon ik de restanten kattekots opruimen die ze over het hoofd hadden gezien en Joep uitlaten
Straks maar even het bed weer kruimelloos maken
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zonder tekening krijg je ook koffiequote:Op zondag 13 mei 2012 10:59 schreef Instructorix het volgende:
Als ik een mooie tekening voor jullie maak, krijg ik dan ook koffie?
He lekker dank je wel!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:13 schreef belle1608 het volgende:
*koffie aan LaPeach geeft* Goedemorgen meis
Ga zometeen geocachen = schatzoeken met gps, met mijn oudersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
He lekker dank je wel!!![]()
Goeie morgen meis![]()
Hoe ist daar?? nog plannen voor vandaag??
Oohh wat leuk!?! had er al wel eens van gehoord maar wist nooit wat het echt in hieldquote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ga zometeen geocachen = schatzoeken met gps, met mijn oudersen vanavond repetitie van koor
en jij?
Ja is wel heel erg leuk, het is hier ook heerlijk weerquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oohh wat leuk!?! had er al wel eens van gehoord maar wist nooit wat het echt in hield![]()
Nou hier is het prachtig mooi weer, dus ik denk dat ik straks ff lekker in de tuin ga werken en evt later op de dag nog een wandelingetje ga maken.. plannen die ik eerder had zijn gewijzigd dus toch nog een lekker rustig zondagje
Gaat goed komen, en jij natuurlijk ook van je dagje samen met je oudersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja is wel heel erg leuk, het is hier ook heerlijk weer
In de tuin werken is ook lekker!!
Geniet van je rustige zondag dan![]()
Zal wel ff raar zijn denk ikquote:Op zondag 13 mei 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
*vanavond op koor vertellen dat het uit is..*
Hmm mja denk dat velen dat dan al wel wisten..quote:Op zondag 13 mei 2012 11:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Valt denk wel mee.. *weten er van dat het niet zo liep*
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef belle1608 het volgende:
*gaat ervandoor! Tot vanavond, fijne dag allemaal*
Veel plezier!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal me ook maar es gaan aankleden en dan richting Bovenkarspel met een big-ass boeket voor moeders
Ik vond je andere leukerquote:
Ik niet iigquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef Pulver het volgende:
Ja, eindelijk weer een mooi circuit!
Oh, en uiteraard traviannen, maar volgens mij speelt niemand dat hier
ik wel :-Pquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef Pulver het volgende:
Ja, eindelijk weer een mooi circuit!
Oh, en uiteraard traviannen, maar volgens mij speelt niemand dat hier
Dank je maar de koffie prutteld al. Zo maar eens bedenken wat ik ga doen vandaag.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:10 schreef Pulver het volgende:
@Egberts;
Alleen de speed, de rest gaat me veel te langzaam.
Zelfs de speed gaat me eigenlijk te traag![]()
@Rucky:
Ik heb nog wel een bakkie staan van vanochtend.
Moet je alleen ff opwarmen in de magnetron.
Urbanus blijft goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:58 schreef Pulver het volgende:
En ff kijken of ik ook jijbuis filmpjes kan neerzetten.
Ik ben nog zo'n noob hier.
Dat liedje zit al de hele ochtend in me hoofd.
Achso.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
Ingrid is aan het scheiden en is bezig met een woning voor haar en de kinderen. En ze heeft daarvoor een oproep in het fhf gedaan.
[GEZ] Inboedel #6
Stuur terug en wel nu!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 15:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is niet erg, wij zijn er blij mee want de koperen ploert hangt nu hier!
Dan hoef ik hem niet meer, dan ga ik pittenquote:Op zondag 13 mei 2012 15:06 schreef vannelle het volgende:
Ben jij mal?![]()
Ding blijft gewoon hier, zodra het donker wordt mag jij em.
quote:
quote:
* Rucky zon in stukjes snijd en ieder zijn deel geeft.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:06 schreef vannelle het volgende:
Ben jij mal?![]()
Ding blijft gewoon hier, zodra het donker wordt mag jij em.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Dan hoef ik hem niet meer, dan ga ik pitten
Ik zie niksquote:Op zondag 13 mei 2012 15:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Printen en boven je hoofd houden.
Nee, was vergeten dat het F1 is.quote:
Je hebt de url tags gebruikt.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef vannelle het volgende:
Wtf? Heb de imagetags echt wel gebruikt
Bedoeling is iig duidelijk.
Ik zie hem wel in me quotequote:Op zondag 13 mei 2012 15:19 schreef vannelle het volgende:
Wtf? Heb de imagetags echt wel gebruikt
Bedoeling is iig duidelijk.
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nee, was vergeten dat het F1 is.
Zit nu met Pulver aan de skype de race te kijken.
Misschien zometeen nog ff.
Neuh, ik typte handmatig [img] ...........[/img ]quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt de url tags gebruikt.Alstu.
[ afbeelding ]
Snap er geen donder van. In de quote staat idd url. Ben ik schizofreen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt de url tags gebruikt.Alstu.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Snap er geen donder van. In de quote staat idd url. Ben ik schizofreen?
* vannelle zapt naar desperate housewifes. Tevreden?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niks behalve dat ik F1 echt zo niet leuk vind
Sinds wanneer mag jij mij tegenspreken?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, ik typte handmatig [img] ...........[/img ]
Maar toch bedankt.
Perzikje van me, je zon is er!!!!!
Nah nee ook niet, zet dan de tv maar gewoon uitquote:Op zondag 13 mei 2012 15:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle zapt naar desperate housewifes. Tevreden?
Der is iig wat vreemds aan de gang met quoten en plaatje toevoegen.quote:
Maar wat gaan we dan doen?quote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nah nee ook niet, zet dan de tv maar gewoon uit
ja, was er heel zeker van idd maar de quoteknop bewijst het tegendeel.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is iig wat vreemds aan de gang met quoten en plaatje toevoegen.
ganzenborden is ook leukquote:Op zondag 13 mei 2012 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Maar wat gaan we dan doen?
* vannelle pakt mensergerjeniet uit de kast
Ik zal wel moeten anders komt er niets op tafel.quote:
Jij speelt nu al valsquote:Op zondag 13 mei 2012 15:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle zet tv uit en schuift aan aan tafel. Gooit 6
Dan zal je nooit kunnen winnen.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Neuh, de 1 is nou eenmaal het zwaarste punt van m'n dobbelsteen.
Hier is de zon ook inmiddels aangekomen.quote:
Dat krijg je als je een keertje uit het raam kijkt.quote:
Ik hoop dat je niet al te erg geschrokken bent....quote:Op zondag 13 mei 2012 16:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een keertje uit het raam kijkt.
Ik ben ooit eens wakker geworden terwijl de TV nog aanstond en toevallig het programma De bevalling. Sindsdien schrik ik echt nergens meer van.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet al te erg geschrokken bent....
* vannelle troost Rucky
Helaas wel, ik blijf het toch één vd beste films vinden.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:30 schreef Pulver het volgende:
Hmmm, The Bluesbrothers worden nu wel aardig uitgedunt
quote:
* Merlijn diversiteit aan dranken meeneemt.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:42 schreef Rucky het volgende:
[..]pak gelijk maar wat te drinken mee uit de keuken.
Kee, tot morgen!quote:Op zondag 13 mei 2012 16:47 schreef Merlijn het volgende:
* moet even 2 topics en 3 dagen facebook bijlezen hoor....
quote:
Dat wil je niet, geloof mequote:
Ah, ben al klaar hoorquote:
O ja, ik moest nog iedereen voorstellen.quote:
Hoi, Ik ben Merlijn, wie ben jij ?quote:
Dat weet je niet!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 16:55 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat weet je niet!
Ik wil vriendjes worden met heeeeeeel de wereld!!
Der is al 3x deze week tegen me gezegd dat ik lief ben dus die paar minpuntjes.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Minpuntjes vriend. Juist waar sociale contacten belangrijk zijn..........need I say more?
Hmmm. Dat klinkt als een goed planquote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is al 3x deze week tegen me gezegd dat ik lief ben dus die paar minpuntjes.
Komen jullie maar eens een biertje halen dan zal ik het wel in orde maken.
Sounds like a plan!!!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Der is al 3x deze week tegen me gezegd dat ik lief ben dus die paar minpuntjes.
Komen jullie maar eens een biertje halen dan zal ik het wel in orde maken.
We hebben net een toffe bowlingmeet gehad en er is ook wel gesproken over een film/bbq meet dus wie weet.quote:
De deur staat open.quote:
Hoorde net dat je in Rotterdam woonde.quote:De deur staat open.
Ik ben ondertussen al goede vriendjes met de begravenisondernemer om de hoek.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hoorde net dat je in Rotterdam woonde.
Zou je niet heel snel je deur op slot doen, of wil je van je TV af?
* Rucky opeens eng vindt....*quote:Op zondag 13 mei 2012 17:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen al goede vriendjes met de begravenisondernemer om de hoek.
Wie aan mijn tv komt...quote:
Jij keek nooit tv toch?quote:
Idd maar ik gebruik hem wel.quote:
Kut.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus een Travian avontuur voor het verkeerd opgevat word.
Crash ze!quote:Op zondag 13 mei 2012 17:26 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn gaat even een uurtje crashen op de bank... tozzo.
* Rucky nu Roxette - Crash! Boom! Bang! in zijn hoofd heeft.quote:
Ikke niet. Zit meer hier aan te denken:quote:Op zondag 13 mei 2012 17:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky nu Roxette - Crash! Boom! Bang! in zijn hoofd heeft.
Dat kan ook.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ikke niet. Zit meer hier aan te denken:
Bijna iedereen denkt op dit moment aan eten en waar moet jij weer aan denken.quote:
Jawel, maar niet dezelfde plakken natuurlijk. En de plakken die ik wil liggen daar.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dezelfde plakken natuurlijk. En de plakken die ik wil liggen daar.
Maar serieus, ben alleen thuis, verveel me kapot en heb nu genoeg lef verzameld om echte mensen te gaan ontmoeten.
Tosti's maken van bruin brood.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dezelfde plakken natuurlijk. En de plakken die ik wil liggen daar.
Maar serieus, ben alleen thuis, verveel me kapot en heb nu genoeg lef verzameld om echte mensen te gaan ontmoeten.
Misschien ben ik over 5 minuten al terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]kijk maar uit hoor, de echte mensen wereld brrrr veel te eng
Je hebt gelijk, ik ga er wat van zeggen want dit kan natuurlijk niet.quote:
Is echt wennen, liep al op m'n sloffen buiten.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef LaPeach het volgende:
nou in dat geval eet smakelijk, en sterkte in die boze grote wereld
Wel relaxed, zulke rustige overburen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:16 schreef Pulver het volgende:
Ook grappig, ik heb een hele begraafplaats tegenover me huis.
Maar die lag er al, voordat ik er kwam wonen hoor!
Ik zag deze van het weekend en moest toch wel even lachen.quote:
quote:
Jup, gisteravond op verjaardag geweest bij m'n zus en nu net terug van m'n ouders. Vanavond relax-avondjequote:
quote:
Gezellig, ik heb het weekend een beetje relaxed aangedaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup, gisteravond op verjaardag geweest bij m'n zus en nu net terug van m'n ouders. Vanavond relax-avondje![]()
Jij?
Met jou kan ik praten.quote:
Je wilt niet weten hoeveel koeien, schapen en varkens de weg door mijn lichaam hebben meegemaakt.quote:
Vergeet al die kippen nietquote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevel koeien, schapen en varkens de weg door mijn lichaam hebben meegemaakt.
O, ja die ook.quote:
kangaroequote:Op zondag 13 mei 2012 18:55 schreef Pulver het volgende:
en de eenden, katten, konijnen, krokodillen....noem maar op...
allemaal al gevreten
laat suus je niet horenquote:
Is dat een beetje te vreten of toch liever een frikandel de volgende keer.quote:
Dat is ook vlees.quote:
ik eet al ruim 15 jaar rauw vlees ,,quote:
Ach, zo vaak rauw vlees gegeten...nog nooit ergens last van gehad.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is dat een beetje te vreten of toch liever een frikandel de volgende keer.
* stekker strekt *quote:Op zondag 13 mei 2012 19:03 schreef Pulver het volgende:
Maar vannelle is nu toch in de kroeg, dus ik kan eindelijk mijn muziek draaien!! Yeah!!!
* Rucky trekt mee.quote:
Doe je best.quote:
* Papabear avonddipje heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 19:08 schreef Merlijn het volgende:
Pfff, ik moet nog wat dingen doen, maar ben me daar opeens een partij moe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |