He lekker dank je wel!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:13 schreef belle1608 het volgende:
*koffie aan LaPeach geeft* Goedemorgen meis
Ga zometeen geocachen = schatzoeken met gps, met mijn oudersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
He lekker dank je wel!!![]()
Goeie morgen meis![]()
Hoe ist daar?? nog plannen voor vandaag??
Oohh wat leuk!?! had er al wel eens van gehoord maar wist nooit wat het echt in hieldquote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ga zometeen geocachen = schatzoeken met gps, met mijn oudersen vanavond repetitie van koor
en jij?
Ja is wel heel erg leuk, het is hier ook heerlijk weerquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oohh wat leuk!?! had er al wel eens van gehoord maar wist nooit wat het echt in hield![]()
Nou hier is het prachtig mooi weer, dus ik denk dat ik straks ff lekker in de tuin ga werken en evt later op de dag nog een wandelingetje ga maken.. plannen die ik eerder had zijn gewijzigd dus toch nog een lekker rustig zondagje
Gaat goed komen, en jij natuurlijk ook van je dagje samen met je oudersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja is wel heel erg leuk, het is hier ook heerlijk weer
In de tuin werken is ook lekker!!
Geniet van je rustige zondag dan![]()
Zal wel ff raar zijn denk ikquote:Op zondag 13 mei 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
*vanavond op koor vertellen dat het uit is..*
Hmm mja denk dat velen dat dan al wel wisten..quote:Op zondag 13 mei 2012 11:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Valt denk wel mee.. *weten er van dat het niet zo liep*
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef belle1608 het volgende:
*gaat ervandoor! Tot vanavond, fijne dag allemaal*
Veel plezier!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal me ook maar es gaan aankleden en dan richting Bovenkarspel met een big-ass boeket voor moeders
Ik vond je andere leukerquote:
Ik niet iigquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef Pulver het volgende:
Ja, eindelijk weer een mooi circuit!
Oh, en uiteraard traviannen, maar volgens mij speelt niemand dat hier
ik wel :-Pquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef Pulver het volgende:
Ja, eindelijk weer een mooi circuit!
Oh, en uiteraard traviannen, maar volgens mij speelt niemand dat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |