Lekker.quote:
*Rucky DJMO terug in bed flikkerd en met je kindertjes ontbijd gaat maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 08:44 schreef DJMO het volgende:
ik heb het koud, en waarom ben ik aan het werk ? op moederdag?![]()
Morge, jij ook een fijne moederdag.quote:
quote:
Een beetje vroeg maar wel leuk.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank je! Begon al erg vroeg, om 5 uur. Heb hier 2 trotse kindjes met zelf geknutselde dingen.
*knuffel voor jou dan*quote:Op zondag 13 mei 2012 09:32 schreef kwiebuske het volgende:
grmpfl
door die linkjes van jullie over die muziek
ben ik inene sentimenteel geworden
grrrrr
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*in ieder geval 1 iemand blij gemaakt vandaag*
quote:Op zondag 13 mei 2012 09:33 schreef belle1608 het volgende:
@ De mama's, we willen wel foto's zien natuurlijk *foto op gaat zoeken waar de moederdagcadeautjes van mijn klas op staan..*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen mocht ik ein-de-lijk plassen, kon ik de restanten kattekots opruimen die ze over het hoofd hadden gezien en Joep uitlaten
Straks maar even het bed weer kruimelloos maken
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Zonder tekening krijg je ook koffiequote:Op zondag 13 mei 2012 10:59 schreef Instructorix het volgende:
Als ik een mooie tekening voor jullie maak, krijg ik dan ook koffie?
He lekker dank je wel!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:13 schreef belle1608 het volgende:
*koffie aan LaPeach geeft* Goedemorgen meis
Ga zometeen geocachen = schatzoeken met gps, met mijn oudersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
He lekker dank je wel!!![]()
Goeie morgen meis![]()
Hoe ist daar?? nog plannen voor vandaag??
Oohh wat leuk!?! had er al wel eens van gehoord maar wist nooit wat het echt in hieldquote:Op zondag 13 mei 2012 11:17 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ga zometeen geocachen = schatzoeken met gps, met mijn oudersen vanavond repetitie van koor
en jij?
Ja is wel heel erg leuk, het is hier ook heerlijk weerquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Oohh wat leuk!?! had er al wel eens van gehoord maar wist nooit wat het echt in hield![]()
Nou hier is het prachtig mooi weer, dus ik denk dat ik straks ff lekker in de tuin ga werken en evt later op de dag nog een wandelingetje ga maken.. plannen die ik eerder had zijn gewijzigd dus toch nog een lekker rustig zondagje
Gaat goed komen, en jij natuurlijk ook van je dagje samen met je oudersquote:Op zondag 13 mei 2012 11:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ja is wel heel erg leuk, het is hier ook heerlijk weer
In de tuin werken is ook lekker!!
Geniet van je rustige zondag dan![]()
Zal wel ff raar zijn denk ikquote:Op zondag 13 mei 2012 11:24 schreef belle1608 het volgende:
*vanavond op koor vertellen dat het uit is..*
Hmm mja denk dat velen dat dan al wel wisten..quote:Op zondag 13 mei 2012 11:25 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Valt denk wel mee.. *weten er van dat het niet zo liep*
quote:Op zondag 13 mei 2012 11:51 schreef belle1608 het volgende:
*gaat ervandoor! Tot vanavond, fijne dag allemaal*
Veel plezier!!quote:Op zondag 13 mei 2012 11:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zal me ook maar es gaan aankleden en dan richting Bovenkarspel met een big-ass boeket voor moeders
Ik vond je andere leukerquote:
Ik niet iigquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef Pulver het volgende:
Ja, eindelijk weer een mooi circuit!
Oh, en uiteraard traviannen, maar volgens mij speelt niemand dat hier
ik wel :-Pquote:Op zondag 13 mei 2012 12:39 schreef Pulver het volgende:
Ja, eindelijk weer een mooi circuit!
Oh, en uiteraard traviannen, maar volgens mij speelt niemand dat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |