Waar is mijn nachtkusje?quote:
So....... 1e keer van mijn leven dat ik bij de 5 % hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:40 schreef Papabear het volgende:
[..]
95% van de FOK!ers is autist hè, vergis je niet
Truste lieverd! (k)quote:
Hmmmm, het klinkt wel heel geil, maar lijkt het je niet beter om eerst teder te beginnen?quote:Op zondag 13 mei 2012 01:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil jij een honkbalknuppel in een lichaamsdeel dat het daglicht niet verdragen kan?
Is er eindelijk iemand die aardig tegen je doet en dan reageer je zo.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wil jij een honkbalknuppel in een lichaamsdeel dat het daglicht niet verdragen kan?
wtfquote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Hmmmm, het klinkt wel heel geil, maar lijkt het je niet beter om eerst teder te beginnen?
Dus eerst kusjes en dat met die knuppel doen we pas als we elkaar wat beter kennen
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Hmmmm, het klinkt wel heel geil, maar lijkt het je niet beter om eerst teder te beginnen?
Dus eerst kusjes en dat met die knuppel doen we pas als we elkaar wat beter kennen
Dat had ik wel door.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:57 schreef vannelle het volgende:
Kappen nu.
neem van mij aan dat die gast wel klopt, de moeilijkheid zit em blijkbaar in het welkom heten
Flikker op we zijn bezig.quote:
Slaap ze.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef Papabear het volgende:
* Papabear laat de tortelduifjes maar alleen
Trussttttt
* Egberts gevlucht is uit limburg ;-)quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
* even zwaait vanuit Landgraaf en laat weten dattie nog leeft *
Morgenmiddag weer online.,,
weg gevoelquote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef [url=http://forum.fok.nl/user
/profile/154407]Rucky[/url] het volgende:
[..]
Flikker op we zijn bezig.
Alleen maar tof dat er nog iemand komt aanwaaien zal ik iedereen nog even introduceren?quote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
Moet eerlijk zeggen, Instructoris is een maat van me en heb hem hier op gewezen.
Terecht, want het is een betrokken persoon.
Als er iemand in fhf hooort is hij het wel.
Humor is misschien beroerd maar dat went wel.
Tof van je want mijn schouders zijn al bezet.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef Instructorix het volgende:
*geeft een schouder aan Egberts om uit te huilen*
Ja, introduceer ff iedereen. Oook makkelijk voor mijquote:Op zondag 13 mei 2012 02:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen maar tof dat er nog iemand komt aanwaaien zal ik iedereen nog even introduceren?
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:55 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je me niet magquote:Op zondag 13 mei 2012 02:06 schreef vannelle het volgende:
Moet eerlijk zeggen, Instructoris is een maat van me en heb hem hier op gewezen.
Terecht, want het is een betrokken persoon.
Als er iemand in fhf hooort is hij het wel.
Humor is misschien beroerd maar dat went wel.
Volgens mij zie je beren in het bos schijten, dit slaat nergens op.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je me niet mag
quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens mij zie je beren in het bos schijten, dit slaat nergens op.
Ach Papabear is soms wat ontactisch maar een eerste klas vent.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgens mij zie je beren in het bos schijten, dit slaat nergens op.
hm wie/wat zou ik zijn volgens rucky O:-)quote:Op zondag 13 mei 2012 02:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, introduceer ff iedereen. Oook makkelijk voor mij
Een engineer en een goede gozer maar weet helaas niet dat hij Rucky met een hoofdletter schrijft.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:27 schreef Egberts het volgende:
[..]
hm wie/wat zou ik zijn volgens rucky O:-)
komt vanzelf goed vannelle. de grove humor gaat hij vanzelf over aangesproken worden als het mensen kwetst.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:31 schreef vannelle het volgende:
Nah, zal dan nog maar een keer zeggen dat Instructorix een maat van me is waar ik 100% voor in sta.
Altijd voor iedereen paraat maar omdat het laat is valt het nogal slecht?
Leer hem kennen en dan ga je hem vanzelf waarderen, ondanks z''n soms grove humor.
Daar twijvel ik niet aan.quote:Op zondag 13 mei 2012 02:39 schreef vannelle het volgende:
Tuurlijk dat wel goed, kwestie van tijd.
Zodra je'm kent hou je van em
Slaapze.quote:
quote:
* DJMO fotografisch geheugen heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 01:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Right, alsof iedereen onthoudt wat er in een sc gebeurt.
nopequote:Op zondag 13 mei 2012 08:02 schreef kwiebuske het volgende:
djmo screenshots heeft zekers![]()
zijn ook foto's dus.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |