Ik miste je al.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Merlijn het volgende:
* even zwaait vanuit Landgraaf en laat weten dattie nog leeft *
Morgenmiddag weer online.,,
Dat heeft met leeftijd te makenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
Dat duurde veel ste lang om een vervolg aan te maken. Nu ben ik mijn vuile opmerking vergeten.
Ik ben hier nog maar net, dus ik mag nog geen vuile opmerkingen makenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:38 schreef Rucky het volgende:
Dat duurde veelste lang om een vervolg aan te maken. Nu ben ik mijn vuile opmerking vergeten.
vannelle en ik verschillen niet zoveel in leeftijd.quote:
Ik zou zeggen pas je aan aan de restquote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Instructorix het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar net, dus ik mag nog geen vuile opmerkingen maken
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
vannelle en ik verschillen niet zoveel in leeftijd.
quote:Op zondag 13 mei 2012 00:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
* vannelle legt perzik op knie en slaat plat
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...quote:
Feli met Meg.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...
Vanavond inpakken voor Hamburg ... En eigenlijk heb ik niet heel veel zin.
Ahh leuk gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Still amongst THE living.... Meg heeft afgezwommen voor B diploma vandaag en straks brunch van oma en opa (80) ...
Vanavond inpakken voor Hamburg ... En eigenlijk heb ik niet heel veel zin.
Dan moet je je opnieuw registreren.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:45 schreef Instructorix het volgende:
Ik wil eerst een andere nickname...deze vind ik STOM!!
Ik denk niet dat Merlijn er heen gaat om te winkelen.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:46 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh leuk gefeliciteerd![]()
Hahaha geen zin in Hamburg hmm er zullen velen zijn die met je willen ruilen
Ja dat weet ik ook welquote:Op zondag 13 mei 2012 00:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan moet je je opnieuw registreren.
[..]
Ik denk niet dat Merlijn er heen gaat om te winkelen.
Nick wijzigen is helaas niet mogelijk. Dus accepteren of gewoon een nieuwe aanmakenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:49 schreef Instructorix het volgende:
Ik wil helemaal niet opnieuw registreren, vond de eerste keer al lastig zat. Is er hier geen aardige MultiHunter, die dat even kan aanpassen?
Op 1 uitzondering na dan, ooit in het verledenquote:Op zondag 13 mei 2012 00:54 schreef Rucky het volgende:
Ik weet wanneer zwaaien met een reep chocola werkt en wanneer het niet werkt. En er wordt niet aan nicknaam veranderingen gedaan.
Of afwachten of er weer en serious request komt.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:56 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nick wijzigen is helaas niet mogelijk. Dus accepteren of gewoon een nieuwe aanmaken
Truste lieverd, handen onder de dekens !quote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach naar bedje gaat![]()
Trusten heren (& dames als die er nog zijn)
Oja, was met SRquote:Op zondag 13 mei 2012 00:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Of afwachten of er weer en serious request komt.
En Instructorix vind ik eigenlijk best wel grappig.
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Truste lieverd, handen onder de dekens !
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Truste lieverd, handen onder de dekens !
Nou, dan gaat er straks een hele nieuwe wereld voor je 'open'quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ik hou ze er altijd boven
, altijd al geweten dat ik iets fouts deed
Nou zit ik met Boudewijn de Groot in mijn hoofd.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:02 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ik hou ze er altijd boven
, altijd al geweten dat ik iets fouts deed
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nou, dan gaat er straks een hele nieuwe wereld voor je 'open'![]()
Nu zit ik met Peter Blanker in mijn hoofd.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 01:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nu zit ik met Peter Blanker in mijn hoofd.![]()
quote:
Deze bedoelde ik ook.quote:
Boudewijn de Groot is Koningquote:
Met jou kan ik praten.quote:
Een lekker koud biertje gaat er wel inquote:Op zondag 13 mei 2012 01:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Wil je een biertje of iets anders
Alstu:quote:Op zondag 13 mei 2012 01:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Een lekker koud biertje gaat er wel in
Helaas, dit blijft je nog jaren achtervolgen vannellequote:Op zondag 13 mei 2012 01:32 schreef vannelle het volgende:
En waar is de mod die de tt aan gaat passen? Hoe lang moet ik leven met deze blamage?
Right, alsof iedereen onthoudt wat er in een sc gebeurt.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Helaas, dit blijft je nog jaren achtervolgen vannelle
95% van de FOK!ers is autist hè, vergis je nietquote:Op zondag 13 mei 2012 01:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Right, alsof iedereen onthoudt wat er in een sc gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |