Jawel, maar niet dezelfde plakken natuurlijk. En de plakken die ik wil liggen daar.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dezelfde plakken natuurlijk. En de plakken die ik wil liggen daar.
Maar serieus, ben alleen thuis, verveel me kapot en heb nu genoeg lef verzameld om echte mensen te gaan ontmoeten.
Tosti's maken van bruin brood.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jawel, maar niet dezelfde plakken natuurlijk. En de plakken die ik wil liggen daar.
Maar serieus, ben alleen thuis, verveel me kapot en heb nu genoeg lef verzameld om echte mensen te gaan ontmoeten.
Misschien ben ik over 5 minuten al terug.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]kijk maar uit hoor, de echte mensen wereld brrrr veel te eng
Je hebt gelijk, ik ga er wat van zeggen want dit kan natuurlijk niet.quote:
Is echt wennen, liep al op m'n sloffen buiten.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:19 schreef LaPeach het volgende:
nou in dat geval eet smakelijk, en sterkte in die boze grote wereld
Wel relaxed, zulke rustige overburen.quote:Op zondag 13 mei 2012 17:16 schreef Pulver het volgende:
Ook grappig, ik heb een hele begraafplaats tegenover me huis.
Maar die lag er al, voordat ik er kwam wonen hoor!
Ik zag deze van het weekend en moest toch wel even lachen.quote:
quote:
Jup, gisteravond op verjaardag geweest bij m'n zus en nu net terug van m'n ouders. Vanavond relax-avondjequote:
quote:
Gezellig, ik heb het weekend een beetje relaxed aangedaan.quote:Op zondag 13 mei 2012 18:34 schreef Papabear het volgende:
[..]
Jup, gisteravond op verjaardag geweest bij m'n zus en nu net terug van m'n ouders. Vanavond relax-avondje![]()
Jij?
Met jou kan ik praten.quote:
Je wilt niet weten hoeveel koeien, schapen en varkens de weg door mijn lichaam hebben meegemaakt.quote:
Vergeet al die kippen nietquote:Op zondag 13 mei 2012 18:48 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoevel koeien, schapen en varkens de weg door mijn lichaam hebben meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |