Google Chrome.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?
Wat een oud-uitziend gebroken plaatje-plaatje dan. Echt heel erg 2001.quote:
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.
Maar ik vind het lezen zelf nou net zo leuk.![]()
Maar ik ga wel gewoon douchen nu.
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.
Mlig maakt dan wel snel vorderingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ar.html?pageNumber=1
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?
hoezo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mlig maakt dan wel snel vorderingen
Glazen kissie, automatisch ding erin dat voor je de pagina's ombladert, ruitenwissertje erop, boek erin, ophangen aan de muur, voilàquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ze geilen op je, of snap je dat niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is dan ook net het probleem hè.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.
ik krijg honger..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens curry op het vuur staanLamscurry van tana ramsay. Maar dan met kalfsgehakt.
Voor morgen
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Glazen kissie, automatisch ding erin dat voor je de pagina's ombladert, ruitenwissertje erop, boek erin, ophangen aan de muur, voilà![]()
PM maar waar je douche spoelt
genietze!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.![]()
En nu echt douchen.
Ik kan heel vaak hele goede bedenken. Ik kan ze alleen nooit onthouden. Pas de 4e poging, als na 3 pogingen je account wordt geblokkeerdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Ken je dat, van die momenten waarop je plots een goed wachtwoord moet bedenken en er geen kan bedenken?
Trouwens gewoon boeken die gedrukt zijn op plastic zullen toch wel bestaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.![]()
En ben nu echt douchen.
Ooohw. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou niet snel op iemand als die jongen vallen maar ik vind goede stem plus gitaar toch wel ergquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was gitaar aan het leren spelen om meer kans te maken bij de vrouwen
Ja, ik schrijf dat soort dingen gelijk op voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kan heel vaak hele goede bedenken. Ik kan ze alleen nooit onthouden. Pas de 4e poging, als na 3 pogingen je account wordt geblokkeerd
Ben er de hele week niet geweest dus ik heb wat in te halen iddquote:
Ik heb je niet eens gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben er de hele week niet geweest dus ik heb wat in te halen idd
Ik zou mezelf wel missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Trouwens gewoon boeken die gedrukt zijn op plastic zullen toch wel bestaan?
Je mot ook de tc in kommen men!quote:
Kikker en Padquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.
Klinkt wel als een optie voor als ik een zwaar autistisch kindje op moet voedenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |