Google Chrome.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?
Wat een oud-uitziend gebroken plaatje-plaatje dan. Echt heel erg 2001.quote:
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.
Maar ik vind het lezen zelf nou net zo leuk.![]()
Maar ik ga wel gewoon douchen nu.
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.
Mlig maakt dan wel snel vorderingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ar.html?pageNumber=1
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?
hoezo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mlig maakt dan wel snel vorderingen
Glazen kissie, automatisch ding erin dat voor je de pagina's ombladert, ruitenwissertje erop, boek erin, ophangen aan de muur, voilàquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ze geilen op je, of snap je dat niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is dan ook net het probleem hè.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.
ik krijg honger..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens curry op het vuur staanLamscurry van tana ramsay. Maar dan met kalfsgehakt.
Voor morgen
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Glazen kissie, automatisch ding erin dat voor je de pagina's ombladert, ruitenwissertje erop, boek erin, ophangen aan de muur, voilà![]()
PM maar waar je douche spoelt
genietze!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.![]()
En nu echt douchen.
Ik kan heel vaak hele goede bedenken. Ik kan ze alleen nooit onthouden. Pas de 4e poging, als na 3 pogingen je account wordt geblokkeerdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Ken je dat, van die momenten waarop je plots een goed wachtwoord moet bedenken en er geen kan bedenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |