Ik heb geen microfoon. En geen maagdelijkheid om te verliezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/
Succes met de auditie, xFriendx
Voor MFN ga ik terug in de tijd, zodat ze me kan ontmaagden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon. En geen maagdelijkheid om te verliezen.
Verpest het maar voor jezelf, alsof jij geen potje maagdelijkheid bij elkaar zou liegen voor mfn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat aanbod was eigenlijk ook alleen voor kutkloon ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik pakte er net een Discworld-PDF bij verdomme...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat aanbod was eigenlijk ook alleen voor kutkloon ja.
Nou nee, MFN neemt me maar zoals ik ben (kom maar op met de foute opmerkingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Verpest het maar voor jezelf, alsof jij geen potje maagdelijkheid bij elkaar zou liegen voor mfn.
Die heb ik allemaal al gelezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
En ik pakte er net een Discworld-PDF bij verdomme...
Des te beter je je kunt concentreren op mijn auditie-stem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gelezen.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens....
Mams(vandaag Moederdag alvast maar gevierd)
en
Taylor Swift(gister stukje bij MTV World stage gezien...ondanks ik altijd zei dat haarkleur niet zo boeit, denk ik toch dat ik geen eis heb qua kleur maar wel voorkeur voor blond....not being a Kree-ative comment).
Visual backup:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Taylor Swift(gister stukje bij MTV World stage gezien...ondanks ik altijd zei dat haarkleur niet zo boeit, denk ik toch dat ik geen eis heb qua kleur maar wel voorkeur voor blond....not being a Kree-ative comment).
Maar je bent wel blond, dus je begrijpt de grap niet. Geeft niets, hij was aan de flauwe kant.quote:
Jij werd toch al gedaan?quote:
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
800 pagina;s plastificeren dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, verzin er een praktische oplossing voor en ik ontmaagd je.
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Visual backup van Watertornado-faal:
[ afbeelding ]
Google Chrome.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?
Wat een oud-uitziend gebroken plaatje-plaatje dan. Echt heel erg 2001.quote:
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.
Maar ik vind het lezen zelf nou net zo leuk.![]()
Maar ik ga wel gewoon douchen nu.
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.
Mlig maakt dan wel snel vorderingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ar.html?pageNumber=1
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |