Ja ook lekker, draai ik ook vaak.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan uiteraard die leipe versie van Dancelife
[..]
Hm, die eerste twee ken ik niet. Die derde, dan zou ik eerder Hysteria kiezen van Muse. Maar wat denk je van Anouk - Nobody's Wife of Alanis Morissette - Ironic?
IT'S LIKE RAAAIIAIAAAAAINNNNNNN, ON YOUR WEDDING DAYYY
ga op een stoel zitten schuif wat naar voren zodat de voorste stralen je rug raken voilaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je geen boeken lezen onder de douche zonder je boek te verpesten?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
ga op een stoel zitten schuif wat naar voren zodat de voorste stralen je rug raken voila
qft, qft!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Groningen wel tof, als stad. Ze zouden het alleen wat meer hierheen moeten verplaatsen.
Omdat je boek dan nat wordt, en boeken worden dan onleesbaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je geen boeken lezen onder de douche zonder je boek te verpesten?
Ja, verzin er een praktische oplossing voor en ik ontmaagd je.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Omdat je boek dan nat wordt, en boeken worden dan onleesbaar.
Joh, dat was de klacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
een boek lezen onder de douche ook niet.
e-reader met waterdichte hoes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, verzin er een praktische oplossing voor en ik ontmaagd je.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:
Ik hou ze wel voor je vast terwijl jij in bad zit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog niets meer aan mijn boeken, dus helaas.
Neehee ik wil juist lezen onder de douche, ik wil niet in bad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ze wel voor je vast terwijl jij in bad zit.
boeken zijn zoo 1992.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog niets meer aan mijn boeken, dus helaas.
Boeiend, ik hou van boeken.quote:
zodat je haar naakt kan zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Of.... je geeft mij het boek en ik lees het voor terwijl je onder de douche staat.
Dan heb je nog nut van je boek en je hoeft zelf niet eens te lezen terwijl je fris en fruitig raakt.
Luisterboeken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neehee ik wil juist lezen onder de douche, ik wil niet in bad.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Of.... je geeft mij het boek en ik lees het voor terwijl je onder de douche staat.
Dan heb je nog nut van je boek en je hoeft zelf niet eens te lezen terwijl je fris en fruitig raakt.
haha, hier kan ik maar 1 ding op zeggen:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Boeiend, ik hou van boeken.
Ik schrijf jou toch ook niet af omdat je van een bepaald jaar bent.![]()
Oh wacht...
http://vocaroo.com/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mits goed Engels kunnen spreken en in bezit van leuke stem,.
Ik heb geen microfoon. En geen maagdelijkheid om te verliezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/
Succes met de auditie, xFriendx
Voor MFN ga ik terug in de tijd, zodat ze me kan ontmaagden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon. En geen maagdelijkheid om te verliezen.
Verpest het maar voor jezelf, alsof jij geen potje maagdelijkheid bij elkaar zou liegen voor mfn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat aanbod was eigenlijk ook alleen voor kutkloon ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik pakte er net een Discworld-PDF bij verdomme...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat aanbod was eigenlijk ook alleen voor kutkloon ja.
Nou nee, MFN neemt me maar zoals ik ben (kom maar op met de foute opmerkingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Verpest het maar voor jezelf, alsof jij geen potje maagdelijkheid bij elkaar zou liegen voor mfn.
Die heb ik allemaal al gelezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
En ik pakte er net een Discworld-PDF bij verdomme...
Des te beter je je kunt concentreren op mijn auditie-stem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gelezen.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens....
Mams(vandaag Moederdag alvast maar gevierd)
en
Taylor Swift(gister stukje bij MTV World stage gezien...ondanks ik altijd zei dat haarkleur niet zo boeit, denk ik toch dat ik geen eis heb qua kleur maar wel voorkeur voor blond....not being a Kree-ative comment).
Visual backup:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Taylor Swift(gister stukje bij MTV World stage gezien...ondanks ik altijd zei dat haarkleur niet zo boeit, denk ik toch dat ik geen eis heb qua kleur maar wel voorkeur voor blond....not being a Kree-ative comment).
Maar je bent wel blond, dus je begrijpt de grap niet. Geeft niets, hij was aan de flauwe kant.quote:
Jij werd toch al gedaan?quote:
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
800 pagina;s plastificeren dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Visual backup van Watertornado-faal:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |