Ja ook lekker, draai ik ook vaak.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan uiteraard die leipe versie van Dancelife
[..]
Hm, die eerste twee ken ik niet. Die derde, dan zou ik eerder Hysteria kiezen van Muse. Maar wat denk je van Anouk - Nobody's Wife of Alanis Morissette - Ironic?
IT'S LIKE RAAAIIAIAAAAAINNNNNNN, ON YOUR WEDDING DAYYY
ga op een stoel zitten schuif wat naar voren zodat de voorste stralen je rug raken voilaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je geen boeken lezen onder de douche zonder je boek te verpesten?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
ga op een stoel zitten schuif wat naar voren zodat de voorste stralen je rug raken voila
qft, qft!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Groningen wel tof, als stad. Ze zouden het alleen wat meer hierheen moeten verplaatsen.
Omdat je boek dan nat wordt, en boeken worden dan onleesbaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:14 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom kan je geen boeken lezen onder de douche zonder je boek te verpesten?
Ja, verzin er een praktische oplossing voor en ik ontmaagd je.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Omdat je boek dan nat wordt, en boeken worden dan onleesbaar.
Joh, dat was de klacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
een boek lezen onder de douche ook niet.
e-reader met waterdichte hoes.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, verzin er een praktische oplossing voor en ik ontmaagd je.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
quote:
Ik hou ze wel voor je vast terwijl jij in bad zit.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog niets meer aan mijn boeken, dus helaas.
Neehee ik wil juist lezen onder de douche, ik wil niet in bad.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ze wel voor je vast terwijl jij in bad zit.
boeken zijn zoo 1992.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan heb ik alsnog niets meer aan mijn boeken, dus helaas.
Boeiend, ik hou van boeken.quote:
zodat je haar naakt kan zienquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Of.... je geeft mij het boek en ik lees het voor terwijl je onder de douche staat.
Dan heb je nog nut van je boek en je hoeft zelf niet eens te lezen terwijl je fris en fruitig raakt.
Luisterboeken?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Neehee ik wil juist lezen onder de douche, ik wil niet in bad.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef xFriendx het volgende:
Of.... je geeft mij het boek en ik lees het voor terwijl je onder de douche staat.
Dan heb je nog nut van je boek en je hoeft zelf niet eens te lezen terwijl je fris en fruitig raakt.
haha, hier kan ik maar 1 ding op zeggen:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Boeiend, ik hou van boeken.
Ik schrijf jou toch ook niet af omdat je van een bepaald jaar bent.![]()
Oh wacht...
http://vocaroo.com/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mits goed Engels kunnen spreken en in bezit van leuke stem,.
Ik heb geen microfoon. En geen maagdelijkheid om te verliezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:34 schreef twi het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/
Succes met de auditie, xFriendx
Voor MFN ga ik terug in de tijd, zodat ze me kan ontmaagden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb geen microfoon. En geen maagdelijkheid om te verliezen.
Verpest het maar voor jezelf, alsof jij geen potje maagdelijkheid bij elkaar zou liegen voor mfn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat aanbod was eigenlijk ook alleen voor kutkloon ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En ik pakte er net een Discworld-PDF bij verdomme...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat aanbod was eigenlijk ook alleen voor kutkloon ja.
Nou nee, MFN neemt me maar zoals ik ben (kom maar op met de foute opmerkingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Verpest het maar voor jezelf, alsof jij geen potje maagdelijkheid bij elkaar zou liegen voor mfn.
Die heb ik allemaal al gelezen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef twi het volgende:
[..]
En ik pakte er net een Discworld-PDF bij verdomme...
Des te beter je je kunt concentreren op mijn auditie-stem.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gelezen.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Overigens....
Mams(vandaag Moederdag alvast maar gevierd)
en
Taylor Swift(gister stukje bij MTV World stage gezien...ondanks ik altijd zei dat haarkleur niet zo boeit, denk ik toch dat ik geen eis heb qua kleur maar wel voorkeur voor blond....not being a Kree-ative comment).
Visual backup:quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:39 schreef xFriendx het volgende:
Taylor Swift(gister stukje bij MTV World stage gezien...ondanks ik altijd zei dat haarkleur niet zo boeit, denk ik toch dat ik geen eis heb qua kleur maar wel voorkeur voor blond....not being a Kree-ative comment).
Maar je bent wel blond, dus je begrijpt de grap niet. Geeft niets, hij was aan de flauwe kant.quote:
Jij werd toch al gedaan?quote:
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
800 pagina;s plastificeren dusquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Visual backup van Watertornado-faal:
[ afbeelding ]
Google Chrome.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan weer voor een vooroorlogse browser? Netscape 4.2 ofzo?
Wat een oud-uitziend gebroken plaatje-plaatje dan. Echt heel erg 2001.quote:
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoi. Is het misschien een goed idee als xFriendx het voorleest als je onder de douche staat?
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Op zich leuk idee hoor, vet origineel ook.
Maar ik vind het lezen zelf nou net zo leuk.![]()
Maar ik ga wel gewoon douchen nu.
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders een mooi luisterboek en Sony XBA-S65 scoren.
Mlig maakt dan wel snel vorderingenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:49 schreef Cassandra87 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)ar.html?pageNumber=1
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan zelf willen lezen?
hoezo?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mlig maakt dan wel snel vorderingen
Glazen kissie, automatisch ding erin dat voor je de pagina's ombladert, ruitenwissertje erop, boek erin, ophangen aan de muur, voilàquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
ze geilen op je, of snap je dat niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is dan ook net het probleem hè.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelf lezen en zelf douchen zijn met de huidige papierdrukkunst nu eenmaal moeilijk te verenigen.
ik krijg honger..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb trouwens curry op het vuur staanLamscurry van tana ramsay. Maar dan met kalfsgehakt.
Voor morgen
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Glazen kissie, automatisch ding erin dat voor je de pagina's ombladert, ruitenwissertje erop, boek erin, ophangen aan de muur, voilà![]()
PM maar waar je douche spoelt
genietze!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.![]()
En nu echt douchen.
Ik kan heel vaak hele goede bedenken. Ik kan ze alleen nooit onthouden. Pas de 4e poging, als na 3 pogingen je account wordt geblokkeerdquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
Ken je dat, van die momenten waarop je plots een goed wachtwoord moet bedenken en er geen kan bedenken?
Trouwens gewoon boeken die gedrukt zijn op plastic zullen toch wel bestaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.![]()
En ben nu echt douchen.
Ooohw. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou niet snel op iemand als die jongen vallen maar ik vind goede stem plus gitaar toch wel ergquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was gitaar aan het leren spelen om meer kans te maken bij de vrouwen
Ja, ik schrijf dat soort dingen gelijk op voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kan heel vaak hele goede bedenken. Ik kan ze alleen nooit onthouden. Pas de 4e poging, als na 3 pogingen je account wordt geblokkeerd
Ben er de hele week niet geweest dus ik heb wat in te halen iddquote:
Ik heb je niet eens gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben er de hele week niet geweest dus ik heb wat in te halen idd
Ik zou mezelf wel missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Trouwens gewoon boeken die gedrukt zijn op plastic zullen toch wel bestaan?
Je mot ook de tc in kommen men!quote:
Kikker en Padquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.
Klinkt wel als een optie voor als ik een zwaar autistisch kindje op moet voedenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.
En waarom een zwaar autistisch kind?xDquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt wel als een optie voor als ik een zwaar autistisch kindje op moet voeden
Die kwijlen tot hun 17equote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:57 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En waarom een zwaar autistisch kind?xD
utrecht.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:17 schreef kutkloon7 het volgende:
Waarom komen eigenlijk zo weinig mensen naar de meet?
In elk geval sinds donderdag 10 mei 2012 00:08quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
sinds wanneer is die meet datum bekend eigenlijk?
dan is het nog niet zo vreemd dat er nog weinig interesse isquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In elk geval sinds donderdag 10 mei 2012 00:08
En wanner is ie?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In elk geval sinds donderdag 10 mei 2012 00:08
Welke er zijn er zoveel... scheelt mij een hoop reizen btw aangezien ik er op school zit hehequote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht
hahaha da's meestal al de standaard Fok meet-plaatsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:30 schreef Raggingbull het volgende:
Qua kroegen kun je goed in stairway zitten vind ik altijd.
Tja.. als jewat ander wil zeg je het maar op neude zit ook een goeie. Vlakbij tivoli en als iedereen bover de 18 is gaan we toch lekker in andersom zitte?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha da's meestal al de standaard Fok meet-plaats
magnetron waar woon je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik weet nog niet of ik ga. Zou helpen als ik dan bij iemand zou kunnen pitten maar ken niemand in Utrecht. Anders moet ik weer zo vroeg naar huis en zo
ah laat maar xDquote:
in Amsterdam heb ik vorig jaar met een meet redelijk goedkoop geparkeerd bij Olympisch stadionquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:38 schreef Cassandra87 het volgende:
mehh ik wilde zeggen, we kunnen wel met de auto gaan maar utrecht is zo mogelijk nog duurder dan amsterdamqua parkeren
In amsterdam parkeer ik gratisquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Amsterdam heb ik vorig jaar met een meet redelijk goedkoop geparkeerd bij Olympisch stadion
In utrecht parkeer ik gratis de trein op het perron en dat word nog voor me gedaan ook.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In amsterdam parkeer ik gratisVoor de deur
tsja, daar kan ik niet tegenopquote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In amsterdam parkeer ik gratisVoor de deur
BBQ bij jou?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom staan er eigenlijk nog niet meer in het lijstje van de meet, er komen er toch wel meer?
Denk je dat ik het overleef als ik kom?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom staan er eigenlijk nog niet meer in het lijstje van de meet, er komen er toch wel meer?
gheheheh arme jijquote:Op zondag 13 mei 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Net toen ik dacht dat m'n buurmeisje qua muziek niet lager kon zinken, kwam Michel Telo opeens So call me maybe voorbij. Mijn oren.
Ze is jarig geweest en geeft nu haar feestjequote:Op zondag 13 mei 2012 00:20 schreef kree het volgende:
Mijn buurmeid is stil Samzz
Weet niet of dat nu een goed of slecht teken is.
moest jij niet feesten in Amsterdam?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze is jarig geweest en geef nu haar feestje.
en dan?quote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef Myraela het volgende:
Pasta-saus. Jeweetwel. Gevuld enzo. Geen soep of waterig prutje.
[ afbeelding ]
En dan op een bord flikkeren.
[ afbeelding ]
Jij kokkin, jijquote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha! honger nu hoorquote:Op zondag 13 mei 2012 00:26 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee Kree, dat doet het niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha! honger nu hoor
Maar die pan ziet er hetzelfde uit als bij mij
Nee, dat van jou zag er uit als waterige zooi, dat van Myra ziet er lekkie lekkur uitquote:Op zondag 13 mei 2012 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha! honger nu hoor
Maar die pan ziet er hetzelfde uit als bij mij
ewww what died in therequote:Op zondag 13 mei 2012 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee Kree, dat doet het niet.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |