Trouwens gewoon boeken die gedrukt zijn op plastic zullen toch wel bestaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk, iets in deze richting lijkt er meer op ja.![]()
En ben nu echt douchen.
Ooohw. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou niet snel op iemand als die jongen vallen maar ik vind goede stem plus gitaar toch wel ergquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij was gitaar aan het leren spelen om meer kans te maken bij de vrouwen
Ja, ik schrijf dat soort dingen gelijk op voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kan heel vaak hele goede bedenken. Ik kan ze alleen nooit onthouden. Pas de 4e poging, als na 3 pogingen je account wordt geblokkeerd
Ben er de hele week niet geweest dus ik heb wat in te halen iddquote:
Ik heb je niet eens gemistquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ben er de hele week niet geweest dus ik heb wat in te halen idd
Ik zou mezelf wel missen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Trouwens gewoon boeken die gedrukt zijn op plastic zullen toch wel bestaan?
Je mot ook de tc in kommen men!quote:
Kikker en Padquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.
Klinkt wel als een optie voor als ik een zwaar autistisch kindje op moet voedenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja van die peuterboekjes, tegen het kwijlen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |