abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111742728
Duitsland klinkt goed. Frankrijk, ai ik had zo gehoopt dat het wat beter zou zijn maar dit vind ik toh wel matig. Ik snap het achtergrondje ook niet zo bij dit lied.... Italië: ik zie er nog geen winnaar in, maar het klinkt absoluut goed!
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111743286
Ik heb alle rehearsals even bekeken. Mijn commentaar over de eerste halve finale:

Montenegro - :')
IJsland - Mooi nummer, ik ben het steeds meer gaan waarderen. Dit kan zowel bij de jury als bij de televoters goed gaan scoren.
Griekenland - Gewoon weer eens een traditioneel goed Grieks nummer zoals in 2001, 2004, 2005, 2007 en 2008. Dit gaat dan ook ruim door.
Letland - Het nummer op zich vind ik erg leuk, maar Letland verpest het met de act voor zichzelf.
Albanië - Het kan mij niet bekoren, al zullen er vast velen zijn die het een leuk nummer vinden... Vanwege de zwakte van deze halve finale denk ik toch dat het nummer doorgaat.
Roemenië - Een zomers nummer in de sfeer van "Ai se eu te pego", en dat zal ook wel het succes zijn dat Roemenië probeert uit te buiten. De sfeer is goed op het podium naar voren gebracht.
Zwitserland - Typisch een nummer als Nederland 2011 of Zwitserland 2009 waarbij ik al bij de eerste keer hoorde dat iedereen dit zou gaan vergeten... 15e plaats?
België - Op zich een prima liedje, maar de ballad pakt niet echt uit en gaat vrij monotoon voort. Dit wordt 'm niet echt.
Finland - Hetzelfde als België, maar dan nog minder...
Israël - Ook dit liedje ben ik steeds meer gaan waarderen, dit zal denk ik net doorgaan vanwege de zwakte van de andere nummers.
San Marino - Dit kan best wat televotestemmen krijgen, maar de performance was gewoon :') en ik verwacht niet dat de jury enige punten aan San Marino geeft...
Cyprus - Een modern popnummer dat goed geperformed is. Dit gaat zeker wel door.
Denemarken - Geen hoogvlieger, maar ook echt geen slecht nummer. Dit kan overal wel redelijk scoren, en het zal dan ook wel op een 7e plaats doorgaan.
Rusland - Deze gimmick gaat natuurlijk wel door. Wat leuk zeg, dat rokerige gebouwtje op de achtergrond :D
Hongarije - Een beetje hetzelfde verhaal als Zwitserland, maar dan is dit nog net iets beter.
Oostenrijk - Gewoon een goedkope act van twee sukkels; nee :') Ik vraag me zelfs af hoeveel mensen hier überhaupt de telefoon voor pakken.
Moldavië - Wát een vrolijk Balkannummer zeg _O_ Dit gaat zeker wel door.
Ierland - De gimmick is er minder dan vorig jaar, het is een serieuzer nummer. Dit zal waarschijnlijk wel naar de finale gaan, zij het niet heel ruim.

Ik heb alle landen/nummers dan nog even punten gegeven: voor vier aspecten konden ze één punt, een half punt of nul punten krijgen. Ik heb ze beoordeeld op de mate waarin de jury dit een boost kan geven of enorm terug kan houden, het liedje, de performance en de block voting:

1. IJsland 4
2. Griekenland 3,5
Roemenië 3,5
Moldavië 3,5
5. Cyprus 3
Rusland 3
7. Ierland 2,5
Denemarken 2,5
Israël 2,5
10. Albanië 2
---
11. Hongarije 1,5
Letland 1,5
San Marino 1,5
14. Zwitserland 1
België 1
Oostenrijk 1
17. Finland 0,5
18. Montenegro 0

[ Bericht 0% gewijzigd door Maarten-Pieter op 19-05-2012 19:27:45 ]
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2012 @ 17:16:19 #203
43556 miss_dynastie
pi_111745864
Ik heb net de repetitie van Humperdinck gekeken, maar dat houdt ook niet echt over he? Goede kandidaat voor de laatste plaats vooralsnog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 17:33:55 #204
163650 Greys
pi_111746507
Wat was er met Humperdinck? :o
De zang slecht? Want hij zong het laatst live in een tv show en dat was best erg goed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111746814
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb alle rehearsals even bekeken. Mijn commentaar over de eerste halve finale:

IJsland - Mooi nummer, ik ben het steeds meer gaan waarderen. Dit kan zowel bij de jury als bij de televoters goed gaan scoren.
Griekenland - Gewoon weer eens een traditioneel goed Grieks nummer zoals in 2001, 2004, 2005, 2007 en 2008. Dit gaat dan ook ruim door.
Letland - Het nummer op zich vind ik erg leuk, maar Letland verpest het met de act voor zichzelf.
Albanië - Het kan mij niet bekoren, al zullen er vast velen zijn die het een leuk nummer vinden... Vanwege de zwakte van deze halve finale denk ik toch dat het nummer doorgaat.
Roemenië - Een zomers nummer in de sfeer van "Ai se eu te pego", en dat zal ook wel het succes zijn dat Roemenië probeert uit te buiten. De sfeer is goed op het podium naar voren gebracht.
Zwitserland - Typisch een nummer als Nederland 2011 of Zwitserland 2009 waarbij ik al bij de eerste keer hoorde dat iedereen dit zou gaan vergeten... 15e plaats?
België - Op zich een prima liedje, maar de ballad pakt niet echt uit en gaat vrij monotoon voort. Dit wordt 'm niet echt.
Israël - Ook dit liedje ben ik steeds meer gaan waarderen, dit zal denk ik net doorgaan vanwege de zwakte van de andere nummers.
San Marino - Dit kan best wat televotestemmen krijgen, maar de performance was gewoon :') en ik verwacht niet dat de jury enige punten aan San Marino geeft...
Denemarken - Geen hoogvlieger, maar ook echt geen slecht nummer. Dit kan overal wel redelijk scoren, en het zal dan ook wel op een 7e plaats doorgaan.
Rusland - Deze gimmick gaat natuurlijk wel door. Wat leuk zeg, dat rokerige gebouwtje op de achtergrond :D
Hongarije - Een beetje hetzelfde verhaal als Zwitserland, maar dan is dit nog net iets beter.
Oostenrijk - Gewoon een goedkope act van twee sukkels; nee :') Ik vraag me zelfs af hoeveel mensen hier überhaupt de telefoon voor pakken.
Ierland - De gimmick is er minder dan vorig jaar, het is een serieuzer nummer. Dit zal waarschijnlijk wel naar de finale gaan, zij het niet heel ruim.

Ik heb alle landen/nummers dan nog even punten gegeven: voor vier aspecten konden ze één punt, een half punt of nul punten krijgen. Ik heb ze beoordeeld op de mate waarin de jury dit een boost kan geven of enorm terug kan houden, het liedje, de performance en de block voting:"

1. IJsland 4
2. Griekenland 3,5
Roemenië 3,5
Moldavië 3,5
5. Cyprus 3
Rusland 3
7. Ierland 2,5
Denemarken 2,5
Israël 2,5
10. Albanië 2
---
11. Hongarije 1,5
Letland 1,5
San Marino 1,5
14. Zwitserland 1
België 1
Oostenrijk 1
17. Finland 0,5
18. Montenegro 0
Ben het eigenlijk met je hele analyse wel eens :o Ik zou de nummers misschien in een andere volgorde zetten, maar met je tekst echt helemaal eens _O_
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2012 @ 17:53:47 #206
43556 miss_dynastie
pi_111747209
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
De zang slecht? Want hij zong het laatst live in een tv show en dat was best erg goed.
Hij hapert zich het liedje door en die laatste noot :o :X
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 17:57:49 #207
163650 Greys
pi_111747351
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hij hapert zich het liedje door en die laatste noot :o :X
Oeh, even die repetitie kijken straks dan als ik weer thuis ben!
Ben erg benieuwd! :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111747599
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:33 schreef Greys het volgende:
was het wel helemaal live? dat is de vraag, want hij hield soms die microfoon zo ver van zijn mond af bijna richting bodem dat ik me dat afvraag.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:06:34 #209
6941 APK
Factual, I think.
pi_111747626
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:05 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

was het wel helemaal live? dat is de vraag, want hij hield soms die microfoon zo ver van zijn mond af bijna richting bodem dat ik me dat afvraag.
Dat viel mij ook al op. :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_111748675
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:06 schreef APK het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op. :Y
Die man kan natuurlijk zingen maar hij heeft met zijn las vegas ervaring enzo zoveel ervaring opgedaan in trucjes dat het heel goed zou kunnen.
Hij valt dan met het ESF dan wel stevig door de mand..BOEMMM
pi_111748798
Nee, Engelbert heeft het niet goed gezongen. Eigenlijk erg slecht.
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2012 @ 18:48:33 #212
368283 ato
pi_111748939
Ik vond Engelbert juist weer meevallen, op zich best redelijk bij stem enkel de uithalen waren niet zuiver.
Ik vond van de finalisten Spanje en Duitsland de beste..Azerbeidzjan ook mooi.
Italie vond ik tegen vallen (is 1 van mijn favorieten) en Frankrijk vind ik niets..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2012 @ 18:51:53 #213
368283 ato
pi_111749033

Het optreden van Engelbert..
  zaterdag 19 mei 2012 @ 18:56:15 #214
6941 APK
Factual, I think.
pi_111749152
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:51 schreef ato het volgende:

Het optreden van Engelbert..
Ja, dat is wel vals op het eind :P
En hij doet ook dat ding met de microfoon (bijna) niet meer.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 18:58:23 #215
163650 Greys
pi_111749228
Het valt me eerlijk gezegd reuze mee :@
Het geluid van dit soort veraf-filmpjes is sowieso slecht. Bij Joan klonk dat bij sommige repetitiefilmpjes ook slecht en blikkerig. Zeker bij haar eerste repetitie.
En ik denk dat Engelbert zijn stem een beetje spaart door die eindnoot niet vanuit zijn tenen te zingen. Dat bewaart ie hopelijk voor de finale.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111749290
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:56 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, dat is wel vals op het eind :P
En hij doet ook dat ding met de microfoon (bijna) niet meer.
Ik begrij nu ook waarom.... ;)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:00:04 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_111749294
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 18:58 schreef Greys het volgende:
Het valt me eerlijk gezegd reuze mee :@
Het geluid van dit soort veraf-filmpjes is sowieso slecht. Bij Joan klonk dat bij sommige repetitiefilmpjes ook slecht en blikkerig. Zeker bij haar eerste repetitie.
En ik denk dat Engelbert zijn stem een beetje spaart door die eindnoot niet vanuit zijn tenen te zingen. Dat bewaart ie hopelijk voor de finale.
Maar hij hoeft niet vals te zingen als hij zijn stem spaart bij de laatste noot :+
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 19:00:59 #218
163650 Greys
pi_111749333
Duitsland klonk goed zeg, de repetitie.
Tof nummer ook. Ik vind het alleen teveel Jamie Cullum.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 19:01:44 #219
163650 Greys
pi_111749359
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:00 schreef APK het volgende:

[..]

Maar hij hoeft niet vals te zingen als hij zijn stem spaart bij de laatste noot :+
Hoeft niet, maar als je een beetje halfbakken zingt, gaat het al veel sneller vals.
Hè, laat me nou in die waan dat het goed komt ;( :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111749458
Binnenkort Engelbert in duet met Justine Pelmelay? :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 19:05:27 #221
163650 Greys
pi_111749500
Oeh gottegottegot ja... zoals je bèèèènt..... :X :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111749575
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:42 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ben het eigenlijk met je hele analyse wel eens :o Ik zou de nummers misschien in een andere volgorde zetten, maar met je tekst echt helemaal eens _O_
Ik heb ook dezelfde 10 landen als qualifiers, dus we zijn hier blijkbaar erg eensgezind :)

Ik denk overigens wel dat België de eerste gegadigde is om zich te kwalificeren als 1 van de 10 het voor zichzelf verpest.
pi_111749593
Jammer dat Engelbert zo slecht zong hopelijk doet hij het in de finale beter.
pi_111749745
Engelbert _O_
pi_111749990
Hier is mijn top 10 van landen die ik hoop die door gaan na de 1e halve finale.

1. IJsland
2. Griekenland
3. Hongarije
4. Cyprus
5. Denemarken
6.Moldavië
7. Montenegro
8. Zwisterland
9. Roemenie
10.Rusland
  † In Memoriam † zaterdag 19 mei 2012 @ 19:20:18 #226
43556 miss_dynastie
pi_111750058
En waarom moest de repetitie van Engelbert verwisseld worden met Duitsland eigenlijk? Moest 'ie eerst in botox-bad :+ ?
pi_111750337
Anyway, ook van de tweede halve finale heb ik de rehearsals bekeken:

Servië - Een heel goed nummer à la Zeljko Joksimovic, maar helaas niet zo bijzonder als "Lane moje" of "Lejla". Hoe dan ook, dit kan wel op een hoge klassering rekenen.
FYR Macedonië - Geen slecht nummer, wel erg ontoegankelijk. Met het voordeel van de vele landen uit voormalig Joegoslavië is het een twijfelgeval. Maar wat een sirene op 2.30 :X
Nederland - Op zich een vrolijk nummer met een eigenwijze sfeer, zeker na het duistere van Macedonië. Die eigenwijze sfeer in combinatie met het vrolijke gitaardeuntje en met de tooi zal ervoor zorgen dat zowel de jury's (het is niet slecht gezongen) als de televoters (het is een toegankelijk nummer) het blijven onthouden. Omdat het nummer nou niet overweldigend goed is en omdat Nederland eigenlijk weinig steun heeft van landen die consistent op Nederland stemmen, is het een twijfelgeval.
Malta - Wel aardig hoor, maar echt niet goed en de meesten zullen het vergeten... Geen finale dit jaar voor het land dat al meerdere keren tweede werd.
Wit-Rusland - Vlees noch vis... Geen echte rock, maar ook geen echte pop... De uitstraling "heroes" doet een beetje af aan het nummer. Het zal toch niet goed genoeg zijn, het is een beetje zoals Zwitserland en Hongarije. De zang is bovendien nou niet echt goed.
Portugal - Een lieflijk fadoliedje. Het staat nergens heel hoog in de polls, maar dat stond Filipa Azevedo in 2010 nou ook zeker niet (ze stond zelfs onderaan), en ook in 2008 werd het Portugese fadonummer aanvankelijk niet zo geweldig ontvangen... Het zou 'm best wel eens worden, al zou het niet ruim zijn. Of ben ik bevooroordeeld omdat ik fado gewoon leuk vind?
Oekraïne - :r Wat een nummer :X Uiteraard gaat zo'n nummer "gewoon door", maar ik vind het ontzettend druk en de zang :X
Bulgarije - De radioversie vond ik persoonlijk wel leuk, maar ze kan totaal niet performen en zingen. Al heeft Bulgarije met de block voting best een voordeel, ik vrees het ergste voor Sofi Marinova.
Slovenië - Een dijk van een ballad! Nog sterker dan vorig jaar, het bouwt goed op en ik denk dat het een zekerheidje voor de finale is. Dit overschaduwt Oekraïne en Bulgarije en eigenlijk ook wel een beetje Kroatië hierna.
Kroatië - De ballad staat wat minder stevig dan die van Slovenië, ik denk dat dit nummer door het publiek wel leuker zal worden gevonden. Zeker met de block voting gaat dit wel door.
Zweden - Het nummer dat wordt verwacht te winnen! Ik ben nog steeds niet ontzettend enthousiast hiervoor. Nog steeds vind ik het nummer na ongeveer twee minuten eentonig en de choreografie vind ik ook niet zo geweldig. Hoe dan ook, het zal wel ruim doorgaan.
Georgië - Dit is nog erger dan Montenegro, het enige voordeel t.o.v. Montenegro is dan nog het feit dat Georgië nog op punten van andere voormalig-USSR-landen kan rekenen. Overigens waren er maar dertien inzendingen in Georgië, dus daaruit valt deze keuze misschien te verklaren.
Turkije - Geen slecht nummer, afgezien van de gebruikelijke diasporastemmen zullen toch best wel wat mensen dit leuk gaan vinden. Derhalve voorspel ik een finaleplaats voor Turkije.
Estland - Na het geweld van Zweden, Georgië en Turkije is hier dan een mooi gezongen ballad. Het nadeel is dat het misschien iets té rustig is en dat het wegvalt. Omdat Estland nauwelijks gebruikelijke stemmen heeft, is dit een twijfelgeval.
Slowakije - Een ontoegankelijk rocknummer dat ook echt niet goed gezongen is. In acht nemend dat rocknummers het de laatste jaren steeds minder doen, was het voor mij toch wel erg duidelijk dat dit echt niet kwalificeert.
Noorwegen - Een goed geperformed, opzwepend en zeer modern nummer dat ook echt niet slecht gezongen is. Dit gaat met gemak naar de finale.
Bosnië en Herzegovina - Van alle ballads die uit voormalig Joegoslavië afkomstig zijn vond ik dit toch wel duidelijk de minste, al is dit ook niet echt slecht. Het zal met de block voting wel doorgaan naar de finale, zij het niet ruim.
Litouwen - Een vreemd nummer dat waarschijnlijk weinig mensen zal bekoren. Het optreden is bovendien erg slecht en rommelig.

Ik heb alle landen/nummers dan nog even punten gegeven: voor vier aspecten konden ze één punt, een half punt of nul punten krijgen. Ik heb ze beoordeeld op de mate waarin de jury dit een boost kan geven of enorm terug kan houden, het liedje, de performance en de block voting:

1. Noorwegen 3,5
Slovenië 3,5
Servië 3,5
4. Zweden 3
Turkije 3
Kroatië 3
7. Bosnië en Herzegovina 2,5
Oekraïne 2,5
---
9. Estland 2
Nederland 2
Portugal 2
FYR Macedonië 2
---
13. Bulgarije 1,5
Malta 1,5
Wit-Rusland 1,5
16. Litouwen 1
Slowakije 1
18. Georgië 0,5

Van Macedonië, Nederland, Portugal en Estland geef ik, zoals te zien, is voorlopig Estland en Nederland het voordeel van de twijfel. Estland heeft namelijk een gunstige startpositie en Nederland valt op tussen Macedonië en Malta in met een vrolijke, eigenwijze sfeer.

Geheel genomen moet ik wel zeggen dat de tweede halve finale echt beter is dan de eerste.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 19:30:17 #228
163650 Greys
pi_111750444
Oei oei oei MP, je maakt het wel spannend zo ;)
Want jij had de allerbeste voorspelling namelijk vorig jaar in het Voorspel-topic! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111750611
Ja en dit is wel gewoon leuk geperformed enzo :Y Vorig jaar had ik valse hoop, ik vergeleek Nederland gewoon niet met andere landen omdat ik gewoon hoopte dat Nederland door zou gaan (en ik had het dus ook fout). Nu doe ik dat wel en zie ik dat het echt wat zou kunnen worden.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:39:45 #230
6941 APK
Factual, I think.
pi_111750865
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
Want jij had de allerbeste voorspelling namelijk vorig jaar in het Voorspel-topic! ^O^
Als hij weer de beste is ga ik de buurman inruilen :+
pi_111751489
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:39 schreef APK het volgende:

[..]

Als hij weer de beste is ga ik de buurman inruilen :+
Je durft me nog niet aan? :+

Ik had 385 punten, de nummer twee 320 en de buurman werd zevende met 275 punten :+ (8>
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:21:07 #232
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111752747
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 15:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:

1. IJsland 4
2. Griekenland 3,5
Roemenië 3,5
Moldavië 3,5
5. Cyprus 3
Rusland 3
7. Ierland 2,5
Denemarken 2,5
Israël 2,5
10. Albanië 2
---
11. Hongarije 1,5
Letland 1,5
San Marino 1,5
14. Zwitserland 1
België 1
Oostenrijk 1
17. Finland 0,5
18. Montenegro 0
Griekenland hoger zetten dan Cyprus? Jou kan ik al niet meer serieus nemen...
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:23:37 #233
pi_111752847
quote:
Mensen die doen alsof Loreen aardslelijk is :')
En nog triester: mensen die doen alsof Loreen niet kan zingen. :')
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:29:04 #234
pi_111753075
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk niet dat hij dit jaar gelijk krijgt. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat IJsland wint.
pi_111753212
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij dit jaar gelijk krijgt. Sowieso kan ik me niet voorstellen dat IJsland wint.
Ik zeg zeker niet dat IJsland wint. Voor de finale gelden weer andere criteria ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Mensen die doen alsof Loreen aardslelijk is :')
En nog triester: mensen die doen alsof Loreen niet kan zingen. :')
Nou zeg, doe eens rustig aan met je verwoordingen :')
pi_111753436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk :')
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:49:40 #237
pi_111754262
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hij heeft anders wel gelijk :')
Ohja, want dat bepaal jij. Nummer/act/zang van Cyprus is 100 keer beter, en dat gaan we zaterdag ook zien :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 mei 2012 @ 21:33:43 #238
163650 Greys
pi_111756482
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Hij zegt ook niet dat IJsland wint ;)
Dit is puur voor die halve fnale...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111761291
Zit nu even alle liedjes te luisteren op spotify en ga opeens landen leuk vinden die ik voorheen niet leuk heb gevonden. Minimaal top 10: Noorwegen, Azerbeidzjan, Italie, Duitsland, Roemenie en Zweden. En als ik er vanuit ga dat Nederland door gaat, denk ik dat de kans erin zit dat Joan zomaar richting top 10 gaat.

Nu eerst nog kwalificeren.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 23:50:05 #240
182751 MisterO
wispelvurig
pi_111764779
Wat een goede repetitie van Spanje! Ik kreeg echt kippenvel bij die lange uithaal
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_111766312
Ik dacht al dat Engelbert niet live zong bij Graham Norton (microfoon zat zowat bij zijn voeten tijdens het zingen :') ) , maar nu met de repetitiebeelden weet ik het zeker! Ik bedoel, het is ook niet superslecht, maar het is ook niet supergoed zullen we maar zeggen ;)
pi_111773513
Het programma voor vandaag (ongetwijfeld weer met vertraging):

8.30u Estland
9.00u Slowakije
9.30u Noorwegen
10.00u Bosnië & Herzegovina
10.30u Litouwen
12.00u Verenigd Koninkrijk
12.30u Frankrijk
13.00u Italië
13.50u Azerbeidzjan
14.20u Spanje
14.50u Duitsland
pi_111774130
Nu al weer 50 minuten vertraging -_-
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2012 @ 10:56:37 #244
368283 ato
pi_111774518
Estland vind ik ook nog steeds goed, maar die vele uithalen vind ik wat minder moet hij niet doen...
Haalt een beetje de charme van het lied weg..
pi_111774654
Die 2e halve finale is echt de moeilijkste om te voorspellen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_111774675
Estland was een beetje rommelig. De zanger improviseerde zo nu en dan, terwijl het nummer zich daar niet voor leent.

pi_111774700
Slowakije brengt een goede show. Het is geen Lordi, maar dit nummer zal zeker stemmen trekken van rockfans. Het nummer mist wel een hoogtepunt. Een twijfelgevalletje of dit doorgaat:

pi_111774713
Noorwegen had niet het beste optreden. De zang is vrij matig. Uiteraard gaat dit wel moeiteloos naar de finale:

pi_111775035
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef miss_dynastie het volgende:
En waarom moest de repetitie van Engelbert verwisseld worden met Duitsland eigenlijk? Moest 'ie eerst in botox-bad :+ ?
Er was geen zuster aanwezig om hem uit bed te halen.
pi_111775313
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Noorwegen had niet het beste optreden. De zang is vrij matig. Uiteraard gaat dit wel moeiteloos naar de finale:

Matig? Ik vind het goed klinken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')