abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 22 mei 2012 @ 00:06:29 #1
163650 Greys
pi_111860155
Hier verder met het volgen van de diverse repetities!
Vorig deel: [2012] Volg hier de diverse repetities
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111868407
Vanavond voor het echie O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_111932906
Voor de kijkers, hoe heeft Joan het gedaan?
pi_111933529
quote:
2s.gif Op woensdag 23 mei 2012 16:55 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Voor de kijkers, hoe heeft Joan het gedaan?
RenageNL twitterde op woensdag 23-05-2012 om 15:17:43 Joan heeft zojuist eerste generale gehad! Veel applaus vanuit perscentrum. Stem iets minder dan anders. Misschien hield ze n beetje in.. Of? reageer retweet
SipkeJanBousema twitterde op woensdag 23-05-2012 om 16:46:19 1e dressreh.gezien ik zeg: Finale! Joan met twinkelende glimlach, veel mooie close ups.Nederland bereid je voor, we gaan door! #songfestival reageer retweet
quote:
She's in her blue dress, or is it green, and in full feathers. She sounds very bad actually, she's very ill isn't. Sounds really AWFUL. Just very very ill and hoars. But the back drop is such an improvement from the first rehearsal they did, adds more to the atmosphere they are trying to create. But ouch. It's painful to listen to. I still find the band being so far away from her quite strange but oh well. Tonight's the jury's final... If they don't do sth about that voice it's goobye Dutchies...
quote:
NETHERLANDS
Joan in full Indian headress and bright blue frock (and I mean "frock"). She looks like she's having a bit more fun and I still think she's shrill. The backdrop is a bit too busy and having the band coming on stage late is pointless. It's forty years too late for me and an unlikely qualifier.
Van wat ik kon horen lijkt het wel mee te vallen...hoop echt niet dat ze een verkoudheid heeft te pakken.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111933560
Oja en die laatste quote is van zo'n gast die het hele nr vanaf begin af aan al niks vond
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_111933680
Oh ik heb het filmpje uit het andere topic gevonden en even beluisterd c.q. bekeken. Wat klinkt ze slecht zeg in het eerste couplet en refrein, is ze verkouden ofzo? Ze kraakt helemaal...

Ook het optreden vond ik echt niet overtuigend. Als ze zo morgen en/of vanavond voor de jury's optreedt, zie ik haar niet doorgaan...
  † In Memoriam † woensdag 23 mei 2012 @ 17:22:08 #7
43556 miss_dynastie
pi_111934171
Wat leuk!
quote:
Eurovision Song Contest

Tomorrow night you will have the pleasure of Dima Bilan, Marija ¦erifović, Alexander Rybak, Lena and Ell/Nikki as your interval act!! They are on stage rehearsing now!
*O*
pi_111934228
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 17:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat leuk!

[..]

*O*
Geweldig *O*

Dan ben ik gelijk benieuwd naar wat ze zaterdag uit de kast halen :Y
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 mei 2012 @ 18:18:16 #9
163650 Greys
pi_111936457
Oh ik had al gelezen ja, vorige week ofzo, dat de vijf laatste winnaars zouden performen.
Maar ik dacht serieus dat dat tijdens de finale zou zijn :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_111943606
Naar mijn mening was de repetitie van VJR Macedonië vrij sterk, dat zou zich kunnen gaan kwalificeren. Ook Portugal en Malta vielen op in positieve zin, maar met een slecht liedje. Wit-Rusland was bijzonder matig. En de zanger van Estland ging weer improviseren, dat moet hij absoluut niet doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_111944072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 18:18 schreef Greys het volgende:
Oh ik had al gelezen ja, vorige week ofzo, dat de vijf laatste winnaars zouden performen.
Maar ik dacht serieus dat dat tijdens de finale zou zijn :D
Inderdaad :o apart dat het tijdens de halve finale is!
pi_111944232
Bah ik ben nu al nerveus :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')