Daar kan ik wel in meegaan, al zie ik Noorwegen niet winnen. Die andere 3 zouden kunnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Winnaar is één van deze: Zweden, Cyprus, Noorwegen, Italie.
Nou ik vind het als behalve hip en Loreen is zeker een van minst aantrekkelijke mens die ik ooit heb gezien. Daarbij vindt ik dat het een teveel gehypet lied is en ik hoop niet dat het gaat winnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het liedje is modern, de muziek is hip en spreekt jongeren aan. Loreen is zeker niet lelijk, ze is 'anders', ze heeft iets mysterieus. En dat valt op tussen al die barbies.
Dat denk ik echt niet. Servië misschien, maar Roemenië valt echt weg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef Fred_B het volgende:
In tegenstelling tot Zweden, vind ik Cyprus en Noorwegen een vrij groot risico op een lage klassering hebben. Dan zou ik nog eerder Roemenië of Servië als winnaar verwachten.
"Aantrekkelijk" zal me echt aan mijn reet roesten. Dat is zo een vlak begrip. Loreen is interessant, heeft een interessant uiterlijk. Het lied is zeker wel 'hip'. Dit is het enige lied wat ik gedraaid zie worden in clubs, het enige moderne top-40 waardige lied. Zweden hebben gewoon smaak.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:37 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nou ik vind het als behalve hip en Loreen is zeker een van minst aantrekkelijke mens die ik ooit heb gezien. Daarbij vindt ik dat het een teveel gehypet lied is en ik hoop niet dat het gaat winnen.
Het is bijna gewoon een feit dat alles behalve interessant uitziet, daarbij heb ik heb dat liedje nooit ergens in clubs of radio gedraaid worden"wel die van Moldavië ". Het tekst gaat werkelijke nergens over en is teveel gehypet iets wat je best mee kan vergelijken met Apple . Maar verder heb gelukkig liedjes die enige boodschap mee brengen in plaats van deze zogenaamd hip liedjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
"Aantrekkelijk" zal me echt aan mijn reet roesten. Dat is zo een vlak begrip. Loreen is interessant, heeft een interessant uiterlijk. Het lied is zeker wel 'hip'. Dit is het enige lied wat ik gedraaid zie worden in clubs, het enige moderne top-40 waardige lied. Zweden hebben gewoon smaak.
Wil je asjeblieft je eigen mening niet als een feit presenteren. Ik ken veel meer lelijkere mensen dan Loreen dan mooie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Het is bijna gewoon een feit dat alles behalve interessant uitziet, daarbij heb ik heb dat liedje nooit ergens in clubs of radio gedraaid worden"wel die van Moldavië ". Het tekst gaat werkelijke nergens over en is teveel gehypet iets wat je best mee kan vergelijken met Apple . Maar verder heb gelukkig liedjes die enige boodschap mee brengen in plaats van deze zogenaamd hip liedje
^ Dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:16 schreef Fred_B het volgende:
In tegenstelling tot Zweden, vind ik Cyprus en Noorwegen een vrij groot risico op een lage klassering hebben. Dan zou ik nog eerder Roemenië of Servië als winnaar verwachten.
Ik presenteer mijn mening niet als een feit dat maak jij ervan, verder zie niet wat voor onzin die ik volgens jou uitkraamt geef daarvoor eens goede argument over.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil je asjeblieft je eigen mening niet als een feit presenteren. Ik ken veel meer lelijkere mensen dan Loreen dan mooie.
We weten nu wel dat je een hekel aan alles van deze Zweedse inzending hebt, maar dit gaat wel een beetje erg ver vind je niet?Sterker nog, het slaat nergens meer op wat je uitkraamt.
Komt door de opnamekwaliteit en nog een beetje inhouden. Ga er gewoon maar vanuit dat het klinkt zoals in Melodifestivalen, dat was prima.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is gewoon ook totaal niet te verstaan in de coupletten... ik kan alleen Euphoria horen in het refrein
Rare edit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:07 schreef Lazvic het volgende:
Ik denk dat de lied van IJsland ook een grote kans heeft.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:12 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Ik presenteer mijn mening niet als een feit dat maak jij ervan, verder zie niet wat voor onzin die ik volgens jou uitkraamt geef daarvoor eens goede argument over.
Geen dank.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:56 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Het is bijna gewoon een feit dat alles behalve interessant uitziet
Eehm..... Wel erg saai zo, niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Geen dank.
We gaan maar door met een nieuwe repetitie.
1e repetitie Duitsland
Kan het liedje een stuk beter waarderen dan in het begin. Ook tof met de spotlights ipv drukke animatiesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:15 schreef TheArt het volgende:
We gaan maar door met een nieuwe repetitie.
1e repetitie Duitsland
Je noemt het woord feit al, dat zegt voldoende. En bijna feit, feit, ach je wilt het gewoon als feit presenteren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef Lazvic het volgende:
Ik zei bijna een feit , dat betekent niet dat het een feit is. Maar verder welke land denk je dat gaat winnen ?
Sure.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:31 schreef Lazvic het volgende:
Met dat van Servie heb je gelijk maar die kan wel beter live zingen dan bijvoorbeeld Cyprus en Zweden. Maar veder denk ik dat IJsland zeker als medekandidaat kan worden gezien voor de winst.
Kijk dat vind ik nou veel beter lied en die ze nu zingt.quote:
Oke kan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Loreen kan live juist geweldig goed zingen. Rehearsels zegt niks, ze houdt zich in. Ze is één van de beste, zo niet de beste, zangeres van het ESC.
Wanneer houdt ze daarmee op dan, dat inhouden? Hopelijk voor haar wel voor de laatste generale waar de jury meekijktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:39 schreef Knutknuttsson het volgende:
Loreen kan live juist geweldig goed zingen. Rehearsels zegt niks, ze houdt zich in. Ze is één van de beste, zo niet de beste, zangeres van het ESC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |