Die zijn erg lekker jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
BigTasty met bacon die zijn zo lekker dat ik me vies en misbruikt voel als ik er op heb
Hoe vaaq heb jij een draadje geopend noes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Pino!![]()
ik werd al bang dat echt iedereen erop ging zitten wachten dat ik er een zou openen
ik zat idd te wachten jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Pino!![]()
ik werd al bang dat echt iedereen erop ging zitten wachten dat ik er een zou openen
Wel een aantal keren hoor, maar ik heb nooit inspiratie voor een TTquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe vaaq heb jij een draadje geopend noes?
Gevangenis?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En dan kom je niet ff bij mij kijken? Ik werk bij die in Zuid om de hoek!
Neuj, maar 1 vd 3 was alleen een ijsjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vast niet om 3x gebruik te maken van het toilet ofzo
Uhm, Noord vlak bij jou ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja. Die andere Mac zit bij mij in de buurtEn dan natuurlijk nog in de binnenstad.
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een aantal keren hoor, maar ik heb nooit inspiratie voor een TT
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo aan de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderopquote:
Ach ja... Als ik er onderuit kan komen, doe ik hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweest
haha, dan hadi kmisschien wel een topic overgeslagenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweest
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo in de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderop
Te laat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo aan de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderop
Edit: en flik het eens om deze post zodanig aan te passen dat er "in de bak kunnen" komt te staan![]()
De oud-gitarist van IKC kwam hier ook wel eens buurten. Had eerlijk gezegd niet meegekregen dat dat bandje nog bestond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serioustalenttour met Pioneers of Love en I Kissed Charles en nog wat....
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?quote:
De wind trackt er een beetje aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?
Prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?
Nee, ik ook niet! En ik heb geen idee waarvan ik ze ken, dacht dat ze hier uit de buurt kwamen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De oud-gitarist van IKC kwam hier ook wel eens buurten. Had eerlijk gezegd niet meegekregen dat dat bandje nog bestond.
Twentenarenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij komt die Thijs uuut Twente..
Klopt, iets van Zwolle. Toen althans.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet! En ik heb geen idee waarvan ik ze ken, dacht dat ze hier uit de buurt kwamen...
Ah, dan zou het kunnen dat ik via m'n werk een van de (voormalig) gitaristen kenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt, iets van Zwolle. Toen althans.
Kutaccentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Twentenaren![]()
Ik heb er een clubje van in de klas zitten, prachtaccent/dialect
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kutaccent
Ben zelf een Twentenaar (hoewel sinds 3 jaar niet meer). Maar ik ben heel blij dat ik dat accent nooit gesproken heb.
Dit nummer is toch wel met een zekere regelmaat gedraaid op 3FM, dus dat kan het ook zijn. Maar als die gozer Brian heet, dan is het sowieso dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan zou het kunnen dat ik via m'n werk een van de (voormalig) gitaristen ken
ff contact opnemen. en maak meteen ff 400dollar over naar Nigeriaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Qunix het volgende:
Geachte klant
Er is getracht door derden toegang te verkrijgen tot uw rekening. Uit
veiligheids overwegingen heeft de ABN Amro uw rekening tijdelijk
geblokkeerd.
Abn Amro is niet in staat om uw rekening te verifieren. Uw rekening moet
zo snel mogelijk gecontroleerd worden. Uw kunt dit doen door de
onderstaand link te klikken
[rare link]
U zal gecontacteerd worden door een van onze medewerkers van
ABN AMBRO voor meer informatie over dit nieuwe systeem
Hoogachtend
Customer Service
2012 ABNAMRO Bank N.V. Nederland
Veiligheids overwegingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Qunix het volgende:
Geachte klant
Er is getracht door derden toegang te verkrijgen tot uw rekening. Uit
veiligheids overwegingen heeft de ABN Amro uw rekening tijdelijk
geblokkeerd.
Abn Amro is niet in staat om uw rekening te verifieren. Uw rekening moet
zo snel mogelijk gecontroleerd worden. Uw kunt dit doen door de
onderstaand link te klikken
[rare link]
U zal gecontacteerd worden door een van onze medewerkers van
ABN AMBRO voor meer informatie over dit nieuwe systeem
Hoogachtend
Customer Service
2012 ABNAMRO Bank N.V. Nederland
Ik kan er niets aan doen, vind het geweldigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kutaccent
Ben zelf een Twentenaar (hoewel sinds 3 jaar niet meer). Maar ik ben heel blij dat ik dat accent nooit gesproken heb.
Oh, jij gaat zo in een deuk liggen als je mij hoort pratenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Plat proatn
Niet dat ik het kan, maar het klinkt zoo grappig![]()
Die "ken" ik ook via-via, maar dan weer niet via werkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit nummer is toch wel met een zekere regelmaat gedraaid op 3FM, dus dat kan het ook zijn. Maar als die gozer Brian heet, dan is het sowieso dat.
Maar dan ga ik dus nooit in een deuk liggen, want wanneer hoor ik je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oh, jij gaat zo in een deuk liggen als je mij hoort praten![]()
Ik spreek overigens over het algemeen wel ABN hoor
Ja, das ook wel weer zo...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan ga ik dus nooit in een deuk liggen, want wanneer hoor ik je?
ga gewoon in dat dorp op zoek naar naar haar type auto en ga in de bosjes liggen wachten. binnen een paar dagen heb je haar gevondenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan ga ik dus nooit in een deuk liggen, want wanneer hoor ik je?
Je hebt mn nummer niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das ook wel weer zo...
Zou je per ongeluk kunnen bellen, want ik ben een mobiel wonder
Die aandachtshoer had d'r twitter toch verwijderd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/Anouk
is ze weer aan het twitteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dorp is zo klein, Pino rijdt hier blindelings naartoequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga gewoon in dat dorp op zoek naar naar haar type auto en ga in de bosjes liggen wachten. binnen een paar dagen heb je haar gevonden
Ik weet exact waar je woont idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dorp is zo klein, Pino rijdt hier blindelings naartoe
ja, maar er staan/stonden meer van die auto'squote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dorp is zo klein, Pino rijdt hier blindelings naartoe
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ja, dat bedoel ik! Het zou me per ongeluk kunnen gebeuren, is me al vaker overkomen met anderen. Zit ik te prutsen in m'n contactlijst, heb ik maar zo iemand aan de lijnquote:
halloquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Het zou me per ongeluk kunnen gebeuren, is me al vaker overkomen met anderen. Zit ik te prutsen in m'n contactlijst, heb ik maar zo iemand aan de lijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar er staan/stonden meer van die auto's
quote:
jajajajaja, ik typte gewoon snel om snel te kunnen postenquote:
ik vond het wel lachenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettend chanant (Fok!taal) was dat...
Is ie vanmiddag wel gedraaid? Ik heb de volledige 2 uur geluisterd en niet gehoord eigenlijk.quote:
Ik helemaal nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ie vanmiddag wel gedraaid? Ik heb de volledige 2 uur geluisterd en niet gehoord eigenlijk.
zoals ik al tegen Timo zei: ik spreek over een maand weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
Vind dit sowieso een leuk liedje! Nog niet al te vaak gehoord, dat zal wel schelen
STAMP STAMP STAMP?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een bak ellende weer.
Ik vind het origineel stiekem wel leuk voor in de kroeg
Dat zal idd best, potentie om de nieuwe Plage te wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals ik al tegen Timo zei: ik spreek over een maand weer.
Timo's reactie: dan komt er waarsch bloed uit mijn oren...
Vorige week Kraftwerk inclusief Duits accentquote:
ik heb vroeger wel eens van Bassies worst gesnoeptquote:
Gelukkig maar, dan had ik ze uit m'n duim moeten zuigenquote:
hihi, zuigen, hihiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan had ik ze uit m'n duim moeten zuigen
Slaap lekker, mop!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben moe, dus lappie dicht en slapen.
Tot vanochtend![]()
Snaveltje toe Pienjooquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Tot vanochtend![]()
nn Pino!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Tot vanochtend![]()
zal ik em er ff bij jou inkoppen?quote:
slaap lekker!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:59 schreef Pino112 het volgende:
Tot vanochtend![]()
lekkere plaat idd, dat Sail. duurde bij mij even voor dat ie vielquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:04 schreef henkde_j het volgende:
Vet nummer. Maar wel veel te laat opgepakt
trustenquote:
Ik luister meestal nog wel (en volgens mij ben ik niet de enige), maar om de één of andere reden houdt 't op na 1 uurquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, jaagt Giel echt alle mensen weg of is het gewoon het tijdstip? wist niet dat dat zo hard ging want normaal gesproken ben ik nu wel op weg naar dromenland of verdiept in een boek
Trustenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik luister meestal ook nog wel even door. Maar zoek nu ook echt mijn mandje op
trustenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik luister meestal ook nog wel even door. Maar zoek nu ook echt mijn mandje op
Kloteverslag aan het typen, ik ben eindelijk goed op gang!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
jemig, jaagt Giel echt alle mensen weg of is het gewoon het tijdstip? wist niet dat dat zo hard ging want normaal gesproken ben ik nu wel op weg naar dromenland of verdiept in een boek
dan zal ik je verder maar niet meer lastig vallen en ga ik lekker slapie doenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Kloteverslag aan het typen, ik ben eindelijk goed op gang!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zal ik je verder maar niet meer lastig vallen en ga ik lekker slapie doen
trusten iedereen die nog wakker is en dit nog leest en goedemorgen aan de mensen die dit pas lezen als ze weer wakker zijn
hup minthyquote:Op zaterdag 12 mei 2012 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Kloteverslag aan het typen, ik ben eindelijk goed op gang!
he, heb jij nou dat dingetje onder je naam veranderd? daar stond toch iets anders? "best aardig" ofzo?quote:
Ja, klopt! Goh, dat daar mensen op lettenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
he, heb jij nou dat dingetje onder je naam veranderd? daar stond toch iets anders? "best aardig" ofzo?
op letten niet, maar t viel me toevallig op. kan ook best dat "meh" er al weken staat hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, klopt! Goh, dat daar mensen op letten
Het staat er al weken, zo lang ik me "meh" voelquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op letten niet, maar t viel me toevallig op. kan ook best dat "meh" er al weken staat hoorIk vond de vorige btw leuker
gauw weghalen! constant zien dat je je "meh" voelt zorgt er niet voor dat je je minder "meh" gaat voelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Het staat er al weken, zo lang ik me "meh" voel
Joh, ik kijk er nooit naarquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gauw weghalen! constant zien dat je je "meh" voelt zorgt er niet voor dat je je minder "meh" gaat voelen.
kak, ik lijk Emile Ratelband welTJAKKA!
zou ik toch ff een beha aantrekken als ik jou wasquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, ik kijk er nooit naar![]()
En daarnaast doe ik op het moment alleen maar leuke dingen, start vanavond. Het hangt er wel lekker bij zeg maar
Ik zei toch niet "ze hangen er wel lekker bij"??quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou ik toch ff een beha aantrekken als ik jou was
Aaah SCHADE! PLOFKIP!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:02 schreef minthy het volgende:
Nu hoor ik voor het eerst die Duitse plofkip...
ow ja....nou ja.....ik zou sowieso een beha aandoen als ik jou was. anders krijg je van die kniekoppersquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zei toch niet "ze hangen er wel lekker bij"??
I know, kutzwaartekrachtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow ja....nou ja.....ik zou sowieso een beha aandoen als ik jou was. anders krijg je van die kniekoppers
hoe bevalt je Tab?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
I know, kutzwaartekracht![]()
Zullen we een ander onderwerp aansnijden? Niet zoveel zin om mijn boezem hier te grabbel te gooien
Prima, was een goede keus. Ik ga me er goed mee vermakenquote:
ik begin tot een uitstervend ras te horen als tabletlozequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima, was een goede keus. Ik ga me er goed mee vermaken
troost je ik heb ook geen smartphone op tabletquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik begin tot een uitstervend ras te horen als tabletloze
Och... Als ik niet bijna jarig was geweest had ik het niet gedaan, er kwam wat geld deze kant op. Het mochtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik begin tot een uitstervend ras te horen als tabletloze
idem. ik heb een pc, een mediastreamer, ps3 en homecinemaset. een smartphone koop ik waarsch pas als mijn huidige 6303 het begeeft en een tablet misschien ooit, misschien nooitquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
troost je ik heb ook geen smartphone op tablet
verkapte "ik ben slim en ga naar de uni" postquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:24 schreef borisz het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn tablet. Veel meegenomen naar de VU en vind dat erg prettig.
Hoeft toch ook niet? Smartphone was voor mij financieel aantrekkelijker, smste nogal veel en jaagde er veel teveel btg doorheen. Met WhatsApp etc wordt dat een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
troost je ik heb ook geen smartphone op tablet
twitter:BLOF_teksten twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 12:24:00Het ritme van de eenzaamheid maakt onuitwisbare vlekken op mijn blauwe tapijt. reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
verkapte "ik ben slim en ga naar de uni" post
ik ben zeer blij met pen en papier. altijd meegenomen naar de lessen en vond dat erg prettigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn MacBook Pro. Altijd meegenomen naar colleges en vind dat erg prettig.
Verkapte "ik ga naar school en ben slim" postquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn MacBook Pro. Altijd meegenomen naar colleges en vind dat erg prettig.
verkapte "ik heb handen" postquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:33 schreef minthy het volgende:
Ik ben zeer blij met mijn handen. Altijd meegenomen naar de lessen en vond dat erg prettig
wel zo'n brilletje opzetten hoor! anders word je blindquote:
Ach... Heb ik ook eens reden tot klagenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wel zo'n brilletje opzetten hoor! anders word je blind
Ja, dat gekraak! Het stoort me, omdat ik niet weet waarvan het isquote:
ik meende gisteren te lezen dat t van een oude zeilboot is...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat gekraak! Het stoort me, omdat ik niet weet waarvan het is
Oh? Dat had ik er niet uitgehaald, dank je!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende gisteren te lezen dat t van een oude zeilboot is...
ik meende het zelfs in deze reeks gelezen te hebben.....ik ben nooit op een oude zeilboot geweest dus of het klopt weet ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh? Dat had ik er niet uitgehaald, dank je!
Ik heb vaker gezeild op oude schepen, maar daar ken ik het geluid niet vanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik meende het zelfs in deze reeks gelezen te hebben.....ik ben nooit op een oude zeilboot geweest dus of het klopt weet ik natuurlijk niet
ach, die ziekte is te genezen....quote:
Ik was eerder bang dat ie in een trip met dat meisje had gezoend, maar nu ging bekennen dat ie meer van de mannen wasquote:
dat zou humor zijnquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik was eerder bang dat ie in een trip met dat meisje had gezoend, maar nu ging bekennen dat ie meer van de mannen was
ok Pino of Guppyfriend, wie van jullie is de bril van Paul?twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 12:56:14Ik dacht echt dat die jongen uit Flirt Je Stijf ging zeggen dat ie homo was. #3FM reageer retweet
Ik vermoedde al zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ff for the record: ik vind homoseksualiteit geen ziekte.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
ok Pino of Guppyfriend, wie van jullie is de bril van Paul?twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 12:56:14Ik dacht echt dat die jongen uit Flirt Je Stijf ging zeggen dat ie homo was. #3FM reageer retweet
ja, dat zegt niks! je kunt ook 10 twitteraccounts hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets
[..]Hahaha, ik niet!! Echt niet, ik ben Gupske op twitter
Ja, oké. Maar dat vind ik niet handigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat zegt niks! je kunt ook 10 twitteraccounts hebben.
Wil je er een volger bij en volg je ook terug?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Hahaha, ik niet!! Echt niet, ik ben Gupske op twitter
Sure, kom maar opquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je er een volger bij en volg je ook terug?
Yay!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sure, kom maar opiedereen is welkom
ik volg jequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
donequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
gezelligquote:
Hoiquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Tof! Daar schort het nog wel eens aan, mensen moeten mij niet geloof ikquote:
Ik heb laatst deze cd in mijn mail gevonden, ontzettend lieve actie!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
Maroon 5....ik moet nog steeds lachen als ik bedenk hoe Stenders die nieuwe plaat gisteren snoeihard afkapte![]()
huh? je kreeg de cd per post ofzo? of iemand heeft je dee mp3tjes gemaild?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze cd in mijn mail gevonden, ontzettend lieve actie!
Zipbestandenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
huh? je kreeg de cd per post ofzo? of iemand heeft je dee mp3tjes gemaild?
quote:
ah jaquote:
Ik vond het een toffe actie, zag em niet aankomenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja
deed ik vroeger ook wel eens met een klasgenoot. hele cd's mailen met gmail of via msn uitwisselen. en mix-cd'tjes branden. altijd leuk en je leert wat nieuwe muziek kennen
dan is de actie nog leukerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond het een toffe actie, zag em niet aankomen
kom met je luie flikker van die band en ga naar de Praxis! en dan haal je daarna een lekker ijsjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet nog naar de Praxis, maar ik heb geen zin...
Herkenbaar... Moet nog boodschappen halen, naar de Blokker en vanavond uit eten. Ik heb het meest zin in het etentjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet nog naar de Praxis, maar ik heb geen zin...
kensington bij Giel.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
Wat is dit voor liefbedoelde verkrachting??
Even nog Timur luisterenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom met je luie flikker van die band en ga naar de Praxis! en dan haal je daarna een lekker ijsje
Dat zeker! Ik bedoelde niet dat jij sarcastisch was, die post van mij was sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Wat, deze versie vind ik serieus beter dan die slome
Je werd genoemd op de radioquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
die stotteraar...eigenlijk is het gewoon dubstep-acapella!
schap ze bood en tot laterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:38 schreef minthy het volgende:
Ik ga mijn boodchappenlijstje afwerken, later
Whut? Ede stoal!?quote:
Ede Staal was heel even te horen. weet alleen niet meer precies waarom....quote:
twitter:radiofilhorkest twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 10:48:56Geen kaartjes voor De Nacht van Giel vanavond in Vredenburg? Geen nood: @AVRO_Klassiek zorgt voor een live webcast! http://t.co/00tiiU2C reageer retweet
haha, aparte combinatiequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:03 schreef Paul het volgende:
twitter:radiofilhorkest twitterde op zaterdag 12-05-2012 om 10:48:56Geen kaartjes voor De Nacht van Giel vanavond in Vredenburg? Geen nood: @AVRO_Klassiek zorgt voor een live webcast! http://t.co/00tiiU2C reageer retweet
ik twijfel nog. of luisteren of nog een filmpje doen....quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Geen Sander-fans vanavond?
Ik ben weer thuis en heb zin om te luisterenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik twijfel nog. of luisteren of nog een filmpje doen....
lekker gegeten?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis en heb zin om te luisteren
Ja hoor, en daarna nog even een poosje in de pub gehangen. Was een geslaagd avondjequote:
goed om te lezenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, en daarna nog even een poosje in de pub gehangen. Was een geslaagd avondje
Ook goed om te doen, gaat vaker gebeurenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed om te lezen
ik blijf nog ff bij Sander hangen. na 2 films ben ik even filmgaar. wel goede films gelukkig
een stille avond? daar lijkt het wel op ja. weet ook nog niet hoe lang ik blijf hangen. muziek door elkaar is niet zo geslaagd en mijn muziek harder zetten vinden mn oren niet zo fijn...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook goed om te doen, gaat vaker gebeuren![]()
En het wordt hier geloof ik weer zo'n avond
Was is "zo'n" avond?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook goed om te doen, gaat vaker gebeuren![]()
En het wordt hier geloof ik weer zo'n avond
Koptelefoon?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een stille avond? daar lijkt het wel op ja. weet ook nog niet hoe lang ik blijf hangen. muziek door elkaar is niet zo geslaagd en mijn muziek harder zetten vinden mn oren niet zo fijn...
ligt op mn werk en ik vind thuiszitten met koptelefoon neit fijn. wil uiteindelijk wel horen wat er om me heen gebeurd...quote:
Ben blij dat ik dat probleem niet heb... Gelukkig nooit last van de buren hier, ik denk dat ze eerder af en toe last hebben van mij, met m'n geklepper op hakkenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ligt op mn werk en ik vind thuiszitten met koptelefoon neit fijn. wil uiteindelijk wel horen wat er om me heen gebeurd...
Ahquote:
Yay!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
AhJa daar lijkt 't wel op ja..
* Civilian haakt in bij minthy en gaat dan maar een dansje met d'r doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |