Die zijn erg lekker jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
BigTasty met bacon die zijn zo lekker dat ik me vies en misbruikt voel als ik er op heb
Hoe vaaq heb jij een draadje geopend noes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Pino!![]()
ik werd al bang dat echt iedereen erop ging zitten wachten dat ik er een zou openen
ik zat idd te wachten jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Pino!![]()
ik werd al bang dat echt iedereen erop ging zitten wachten dat ik er een zou openen
Wel een aantal keren hoor, maar ik heb nooit inspiratie voor een TTquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe vaaq heb jij een draadje geopend noes?
Gevangenis?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En dan kom je niet ff bij mij kijken? Ik werk bij die in Zuid om de hoek!
Neuj, maar 1 vd 3 was alleen een ijsjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vast niet om 3x gebruik te maken van het toilet ofzo
Uhm, Noord vlak bij jou ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja. Die andere Mac zit bij mij in de buurtEn dan natuurlijk nog in de binnenstad.
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een aantal keren hoor, maar ik heb nooit inspiratie voor een TT
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo aan de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderopquote:
Ach ja... Als ik er onderuit kan komen, doe ik hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweest
haha, dan hadi kmisschien wel een topic overgeslagenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweest
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo in de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderop
Te laat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo aan de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderop
Edit: en flik het eens om deze post zodanig aan te passen dat er "in de bak kunnen" komt te staan![]()
De oud-gitarist van IKC kwam hier ook wel eens buurten. Had eerlijk gezegd niet meegekregen dat dat bandje nog bestond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serioustalenttour met Pioneers of Love en I Kissed Charles en nog wat....
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?quote:
De wind trackt er een beetje aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?
Prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?
Nee, ik ook niet! En ik heb geen idee waarvan ik ze ken, dacht dat ze hier uit de buurt kwamen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De oud-gitarist van IKC kwam hier ook wel eens buurten. Had eerlijk gezegd niet meegekregen dat dat bandje nog bestond.
Twentenarenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij komt die Thijs uuut Twente..
Klopt, iets van Zwolle. Toen althans.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet! En ik heb geen idee waarvan ik ze ken, dacht dat ze hier uit de buurt kwamen...
Ah, dan zou het kunnen dat ik via m'n werk een van de (voormalig) gitaristen kenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klopt, iets van Zwolle. Toen althans.
Kutaccentquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Twentenaren![]()
Ik heb er een clubje van in de klas zitten, prachtaccent/dialect
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kutaccent
Ben zelf een Twentenaar (hoewel sinds 3 jaar niet meer). Maar ik ben heel blij dat ik dat accent nooit gesproken heb.
Dit nummer is toch wel met een zekere regelmaat gedraaid op 3FM, dus dat kan het ook zijn. Maar als die gozer Brian heet, dan is het sowieso dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, dan zou het kunnen dat ik via m'n werk een van de (voormalig) gitaristen ken
ff contact opnemen. en maak meteen ff 400dollar over naar Nigeriaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Qunix het volgende:
Geachte klant
Er is getracht door derden toegang te verkrijgen tot uw rekening. Uit
veiligheids overwegingen heeft de ABN Amro uw rekening tijdelijk
geblokkeerd.
Abn Amro is niet in staat om uw rekening te verifieren. Uw rekening moet
zo snel mogelijk gecontroleerd worden. Uw kunt dit doen door de
onderstaand link te klikken
[rare link]
U zal gecontacteerd worden door een van onze medewerkers van
ABN AMBRO voor meer informatie over dit nieuwe systeem
Hoogachtend
Customer Service
2012 ABNAMRO Bank N.V. Nederland
Veiligheids overwegingquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Qunix het volgende:
Geachte klant
Er is getracht door derden toegang te verkrijgen tot uw rekening. Uit
veiligheids overwegingen heeft de ABN Amro uw rekening tijdelijk
geblokkeerd.
Abn Amro is niet in staat om uw rekening te verifieren. Uw rekening moet
zo snel mogelijk gecontroleerd worden. Uw kunt dit doen door de
onderstaand link te klikken
[rare link]
U zal gecontacteerd worden door een van onze medewerkers van
ABN AMBRO voor meer informatie over dit nieuwe systeem
Hoogachtend
Customer Service
2012 ABNAMRO Bank N.V. Nederland
Ik kan er niets aan doen, vind het geweldigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kutaccent
Ben zelf een Twentenaar (hoewel sinds 3 jaar niet meer). Maar ik ben heel blij dat ik dat accent nooit gesproken heb.
Oh, jij gaat zo in een deuk liggen als je mij hoort pratenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Plat proatn
Niet dat ik het kan, maar het klinkt zoo grappig![]()
Die "ken" ik ook via-via, maar dan weer niet via werkquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dit nummer is toch wel met een zekere regelmaat gedraaid op 3FM, dus dat kan het ook zijn. Maar als die gozer Brian heet, dan is het sowieso dat.
Maar dan ga ik dus nooit in een deuk liggen, want wanneer hoor ik je?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Oh, jij gaat zo in een deuk liggen als je mij hoort praten![]()
Ik spreek overigens over het algemeen wel ABN hoor
Ja, das ook wel weer zo...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan ga ik dus nooit in een deuk liggen, want wanneer hoor ik je?
ga gewoon in dat dorp op zoek naar naar haar type auto en ga in de bosjes liggen wachten. binnen een paar dagen heb je haar gevondenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan ga ik dus nooit in een deuk liggen, want wanneer hoor ik je?
Je hebt mn nummer niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das ook wel weer zo...
Zou je per ongeluk kunnen bellen, want ik ben een mobiel wonder
Die aandachtshoer had d'r twitter toch verwijderd?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/Anouk
is ze weer aan het twitteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dorp is zo klein, Pino rijdt hier blindelings naartoequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga gewoon in dat dorp op zoek naar naar haar type auto en ga in de bosjes liggen wachten. binnen een paar dagen heb je haar gevonden
Ik weet exact waar je woont idd.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dorp is zo klein, Pino rijdt hier blindelings naartoe
ja, maar er staan/stonden meer van die auto'squote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dorp is zo klein, Pino rijdt hier blindelings naartoe
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
theSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Ja, dat bedoel ik! Het zou me per ongeluk kunnen gebeuren, is me al vaker overkomen met anderen. Zit ik te prutsen in m'n contactlijst, heb ik maar zo iemand aan de lijnquote:
halloquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik! Het zou me per ongeluk kunnen gebeuren, is me al vaker overkomen met anderen. Zit ik te prutsen in m'n contactlijst, heb ik maar zo iemand aan de lijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar er staan/stonden meer van die auto's
quote:
jajajajaja, ik typte gewoon snel om snel te kunnen postenquote:
ik vond het wel lachenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ontzettend chanant (Fok!taal) was dat...
Is ie vanmiddag wel gedraaid? Ik heb de volledige 2 uur geluisterd en niet gehoord eigenlijk.quote:
Ik helemaal nietquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is ie vanmiddag wel gedraaid? Ik heb de volledige 2 uur geluisterd en niet gehoord eigenlijk.
zoals ik al tegen Timo zei: ik spreek over een maand weer.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:40 schreef minthy het volgende:
Vind dit sowieso een leuk liedje! Nog niet al te vaak gehoord, dat zal wel schelen
STAMP STAMP STAMP?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef henkde_j het volgende:
Wat een bak ellende weer.
Ik vind het origineel stiekem wel leuk voor in de kroeg
Dat zal idd best, potentie om de nieuwe Plage te wordenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zoals ik al tegen Timo zei: ik spreek over een maand weer.
Timo's reactie: dan komt er waarsch bloed uit mijn oren...
Vorige week Kraftwerk inclusief Duits accentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |