Die zijn erg lekker jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
BigTasty met bacon die zijn zo lekker dat ik me vies en misbruikt voel als ik er op heb
Hoe vaaq heb jij een draadje geopend noes?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Pino!![]()
ik werd al bang dat echt iedereen erop ging zitten wachten dat ik er een zou openen
ik zat idd te wachten jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
Pino!![]()
ik werd al bang dat echt iedereen erop ging zitten wachten dat ik er een zou openen
Wel een aantal keren hoor, maar ik heb nooit inspiratie voor een TTquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe vaaq heb jij een draadje geopend noes?
Gevangenis?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En dan kom je niet ff bij mij kijken? Ik werk bij die in Zuid om de hoek!
Neuj, maar 1 vd 3 was alleen een ijsjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vast niet om 3x gebruik te maken van het toilet ofzo
Uhm, Noord vlak bij jou ja?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ahja. Die andere Mac zit bij mij in de buurtEn dan natuurlijk nog in de binnenstad.
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweestquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een aantal keren hoor, maar ik heb nooit inspiratie voor een TT
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo aan de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderopquote:
Ach ja... Als ik er onderuit kan komen, doe ik hetquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweest
haha, dan hadi kmisschien wel een topic overgeslagenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waar we Alain Clark & Bartje Arens liefhebben had een mooie geweest
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo in de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderop
Te laat.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zou ik op basis van mijn kwalificaties zo aan de bak kunnen, maar liever niet. Ik werk een kilometer oid verderop
Edit: en flik het eens om deze post zodanig aan te passen dat er "in de bak kunnen" komt te staan![]()
De oud-gitarist van IKC kwam hier ook wel eens buurten. Had eerlijk gezegd niet meegekregen dat dat bandje nog bestond.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serioustalenttour met Pioneers of Love en I Kissed Charles en nog wat....
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?quote:
De wind trackt er een beetje aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?
Prachtigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de geluiden van een oude zeilboot. Mooi hè?
Nee, ik ook niet! En ik heb geen idee waarvan ik ze ken, dacht dat ze hier uit de buurt kwamen...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De oud-gitarist van IKC kwam hier ook wel eens buurten. Had eerlijk gezegd niet meegekregen dat dat bandje nog bestond.
Twentenarenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:22 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij komt die Thijs uuut Twente..
Klopt, iets van Zwolle. Toen althans.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet! En ik heb geen idee waarvan ik ze ken, dacht dat ze hier uit de buurt kwamen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |