Jan de Hoopquote:
Mwah soms zie je iets dat je niet zo leuk vindtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef FokNederland het volgende:
He, die spyfunctie is best leuk. Blijkt dat ik nog een paar keer in een taalfouten topic sta.
Denk dat het daardoor wel zal komenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:24 schreef roos85 het volgende:
LT WW trendingja als je tekenfilms erbij rekent zeker
quote:
als ik dit spyfunctie op mezelf gebruik maak ik elke keer het voornemen mijn leven te beteren, maar als ik dan weer ga posten ben ik het weer vergetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef FokNederland het volgende:
He, die spyfunctie is best leuk. Blijkt dat ik nog een paar keer in een taalfouten topic sta.
Ja maar er waren geen betere acts, dusja...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond dat die Looney Tunes vanavond te weinig dansten. Het waren te veel grappen.
echt he! Als Jan het niet presenteert mis ik gewoon echt wat!quote:
Het was een act idd... hoeft niet per se slecht te zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond dat die Looney Tunes vanavond te weinig dansten. Het waren te veel grappen.
Inderdaad, niet van die ingewikkelde constructies met naar voren, op zijn en naar achteren moeten stappenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
De uitslag gaat wel altijd lekker vlot.
Dames weg, gelukkig.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Streetwise gelukkig ook niet.
Looney tunes wel
wat deed hij ook alweerquote:
thanksquote:
Ook weer eens...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik kan met deze uitslag wel leven, alleen jammer van Rowan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
nou nou voorspelbaar weer hoor. 2 kiezen een ander en nummer 3 moet de beslissing nemen
Patries gaat voor jongquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Tja, Patries moet kiezen tussen 2 mannen, dat is lastig
Helemaal mee eens, zat andere programma's waar ze terecht kunnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat er in HGT geen zang acts moeten zittten want daar zijn al genoeg andere programmas voor
Dansgroepen ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, zat andere programma's waar ze terecht kunnen.
waar kunnen dansgroepen dan terecht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dansgroepen ook.
En iedereen onder de 15.
Dan gaan er tenminste geen matige acts door omdat het kinderen zijn.
wel die mongol, of niet-populaire muziek, maar verder geen zangquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
Ik vind eigenlijk ook dat er in HGT geen zang acts moeten zittten want daar zijn al genoeg andere programmas voor
Eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dansgroepen ook.
En iedereen onder de 15.
Weer een ideetje voor Johnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En iedereen onder de 15.
Ja dat wel iddquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
wel die mongol, of niet-populaire muziek, maar verder geen zang
Ook eens. Anders krijg je weer dat gezeur met leeftijd. Iedereen onder de 16 gewoon in een ander programma.quote:
wat ik op tvgids.nl zag ook niet..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gezap op niets gaat uidraaien.
een speciale HGT voor kids, net als The Voicequote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dansgroepen ook.
En iedereen onder de 15.
Holland's Kids got talent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ook eens. Anders krijg je weer dat gezeur met leeftijd. Iedereen onder de 16 gewoon in een ander programma.
En hebben wij weer een programma om over te zeiken ...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ook eens. Anders krijg je weer dat gezeur met leeftijd. Iedereen onder de 16 gewoon in een ander programma.
die krullenbol en die gozer met het donkere haar dacht ikquote:
Das een toffe filmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef STING het volgende:
Hmm, film The Happenning begint net op RTL 5, geen idee of het wat is.
Geer die Ramses zingtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef STING het volgende:
Oh joy, Vrienden van Amstel zingen Kroonjuwelen.
Individueel in verschillende programma's.quote:
Individueel is wat anders dan dansen in groepen.. dus dat is onzin wat je nu loopt te verkondigen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Individueel in verschillende programma's.
En er zal vast wel een keer een Nederlandse variant van America's Best Dance Crew komen.
Idd, Hollands Got Talent - Kidsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een speciale HGT voor kids, net als The Voice
nog niet gezien. ik ga kijkenquote:
Wuut waarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:44 schreef roos85 het volgende:
Jamai die een nummer van Anouk gaat zingen, dat moet ik zien
Annikoquote:
Irene Moors en Bram Moskodingesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef loezzzje het volgende:
Bij wie was Peter op bezoek? Weet ik of ht de moeite is om terug te kijken
Bah niet interessant dus. Thanks.quote:
Irene was op zich wel leuk. Telekidsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bah niet interessant dus. Thanks.
En welke acts hebben er gewonnen? Ik heb het niet kunnen zien.
Ik heb geen flauw idee wie dat zijn dus moet ik ff opzoekenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Irene was op zich wel leuk. Telekids
Ehmmm... Looney Tunes en Nigel
Looney Tunes waren echt tof. Dansgroepje met de nadruk op de act ipv het dansenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie dat zijn dus moet ik ff opzoeken
mooie tijdenquote:
quote:Holland’s Got Talent heeft vrijdag een laagterecord behaald. De tweede liveshow van het vijfde seizoen trok 1,716 miljoen kijkers naar RTL 4 en daarmee is het de minst bekeken aflevering van de talentenjacht sinds de opener van het vierde seizoen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Het vijfde seizoen is inmiddels zeven afleveringen onderweg en vier daarvan scoorden meer dan twee miljoen kijkers. Gemiddeld keken er tot nu toe 2,023 miljoen mensen.
Overigens was Holland’s Got Talent ook met een score onder de twee miljoen met kop en schouders de grote winnaar op vrijdag. De nummer twee op primetime was Flikken Antwerpen met 1,1 miljoen kijkers op Nederland 1, gevolgd door Bed en Breakfast met 770.000 kijkers op hetzelfde net. Bron
Wij zijn de laatsten die kijken en het publiek in de zaal bestaat uit prijswinnaars en familie van de deelnemers.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:16 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers waren weer lager gisteren, maar nog wel de hoogste van de avond:
[..]
quote:
sushiquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef Injetta het volgende:
Schaal sushi besteld met een kannetje Saké.
Ik ben er dus ook klaar voor.
Ohhhhh excellent choicequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef MissJ het volgende:
Ik heb zoals gewoonlijk Bugles en chocolait chips
Op vrijdag begint het altijd om 20:07 omdat er na het weer nog reclame komt.quote:
Morgen is er ook geen nieuwe GTST-aflevering.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
cliffhangermaar ik ga echt niet morgen kijken
Zou ik ook niet doen op zaterdagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
cliffhangermaar ik ga echt niet morgen kijken
Houd op, die vond ik NOG erger. Die vreselijke zoetsappige mensen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:39 schreef Injetta het volgende:
Ooohhm die vreselijke Martin. In ieder geval niet die afschuwelijk familie van vorig jaar..
Allang blij dat die vieze tanden weg zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Guanabana het volgende:
Wat is die man scheel, of lijkt dat maar.
Zeg is toch..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd op, die vond ik NOG erger. Die vreselijke zoetsappige mensen.
Ik kreeg een vreselijk flashback, vandaarquote:
Omdat het opera is.quote:
Bij Phantom of the Opera heb je dus zeker gemixte gevoelens?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het opera is.
Opera.![]()
Dansgroepen.
Touwtje springersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Omdat het opera is.
Opera.![]()
Dansgroepen.
bestaan die dan nogquote:
Geen idee, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Bij Phantom of the Opera heb je dus zeker gemixte gevoelens?
Mensen met een pick-up...quote:
Phantomquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Bij Phantom of the Opera heb je dus zeker gemixte gevoelens?
Zo klopt ie!quote:
Ja, in Tuschinski, live registratie van het optreden in de Royal Opera Hallquote:
haarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Wat is erger aan Gordon, dat haar of die broek
De staan vandaag in de Arenaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef miesjelle112 het volgende:
Gordon zou beter bij de Toppers passen nu
Z'n baardquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Wat is erger aan Gordon, dat haar of die broek
Ja, altijd even mooi en onweerstaanbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |