Jan de Hoopquote:
Mwah soms zie je iets dat je niet zo leuk vindtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef FokNederland het volgende:
He, die spyfunctie is best leuk. Blijkt dat ik nog een paar keer in een taalfouten topic sta.
Denk dat het daardoor wel zal komenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:24 schreef roos85 het volgende:
LT WW trendingja als je tekenfilms erbij rekent zeker
quote:
als ik dit spyfunctie op mezelf gebruik maak ik elke keer het voornemen mijn leven te beteren, maar als ik dan weer ga posten ben ik het weer vergetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:23 schreef FokNederland het volgende:
He, die spyfunctie is best leuk. Blijkt dat ik nog een paar keer in een taalfouten topic sta.
Ja maar er waren geen betere acts, dusja...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond dat die Looney Tunes vanavond te weinig dansten. Het waren te veel grappen.
echt he! Als Jan het niet presenteert mis ik gewoon echt wat!quote:
Het was een act idd... hoeft niet per se slecht te zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond dat die Looney Tunes vanavond te weinig dansten. Het waren te veel grappen.
Inderdaad, niet van die ingewikkelde constructies met naar voren, op zijn en naar achteren moeten stappenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
De uitslag gaat wel altijd lekker vlot.
Dames weg, gelukkig.
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Streetwise gelukkig ook niet.
Looney tunes wel
wat deed hij ook alweerquote:
thanksquote:
Ook weer eens...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik kan met deze uitslag wel leven, alleen jammer van Rowan.
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef MissJ het volgende:
nou nou voorspelbaar weer hoor. 2 kiezen een ander en nummer 3 moet de beslissing nemen
Patries gaat voor jongquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Tja, Patries moet kiezen tussen 2 mannen, dat is lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |