Bullshitpostquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zn post verwijderen, machtsmisbruik hoooor.
Alsof jij net zo superieur bentquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
lang was het een hetero sc, nu is het tijd voor revolutie.
laat me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alsof jij net zo superieur bent! Vaginariddert
True. Alleen geef ik je wel een tongzoen nadienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:35 schreef leeell het volgende:
homos zijn toch makkelijk te klappen, geen bedreiging dus
man je ben zo autist als wat, je heb niet eens een vriend gehad , dan zo elitair doenquote:
SANDER WAT DOE JE WIL JE NOG EEN BIERTJE KOMEN DRINKEN OF HOE ZIT HET?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef yosander het volgende:
25 mei partij met een lesbische stripact![]()
Nu tijd voor een gifje:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
man je ben zo autist als wat, je heb niet eens een vriend gehad , dan zo elitair doen
kijk rènë heeft al hele hordes gedaan, dan heb je recht van spreken
ja lekker gr grquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
SANDER WAT DOE JE WIL JE NOG EEN BIERTJE KOMEN DRINKEN OF HOE ZIT HET?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
man je ben zo autist als wat, je heb niet eens een vriend gehad , dan zo elitair doen
kijk rènë heeft al hele hordes gedaan, dan heb je recht van spreken
dat denkt iequote:
Hoorde het toen ik net in Amsterdam was. Weer een storing bij Utrecht Centraal gemist.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Etsu het volgende:
Stroomstoring Utrecht CS
Blij dat ik met de auto ben gegaan, anders stond ik daar nog
Er kwam er een jongen uit rotterdam ook pas om 8 uur aankakken ipv 5 uur
Lange leve NS.
Weet nog niet, moet eerst maten metenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:40 schreef Renesite het volgende:
Etsu? Neem je een twijfelaartje of een kingsize bed?
Nou jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet nog niet, moet eerst maten metenHoezo?
quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hihihihihihih je mag best komen slapen hoor, als je daar zin in hebt
ik eet alleen funghiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ken nog een goede en goedkope tent in Grunn, 3,60 voor een margeritha en geen bezorgkosten
heb ik wat gemist ?quote:
Nee, al is die zaak ook niet verkeerd!quote:
Hebben ze ongetwijfeldquote:
die qwerty toch? Of was dat bij caro thuis?quote:
gelukkig maar, anders pizza van de appie jeweetz.quote:
ik vraag het alleen ¿quote:
Kasteel 13 bier voor 10 euroquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders pizza van de appie jeweetz.
en dan 10 euro voor 10 bier in de blauwe engel
okokokokokokokokokquote:
Peperstraatquote:
ik ben booooooosquote:
kquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben booooooos
maar ik even theorie examen leren dan slapen, 4 uur op
Alles is dichtbij in Grunnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is ook best vlakbij
nu heb ik zin in stappen in grunn
succes en sterkte kusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben booooooos
maar ik even theorie examen leren dan slapen, 4 uur op
Da's ook net buiten de gracht vriendquote:
Dude ik fiets vanaf mijn huis naar het UMCG (andere kant van het centrum) in 5-10 minutenquote:
Iedereen fietst andersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Dude ik fiets vanaf mijn huis naar het UMCG (andere kant van het centrum) in 5-10 minuten.
Etsu is gewoon een zeikerd met rare dromen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Dude ik fiets vanaf mijn huis naar het UMCG (andere kant van het centrum) in 5-10 minuten.
dat was iets tussen onsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is gewoon een zeikerd met rare dromen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Ja.quote:
Vinkhuizen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon verder buiten de gracht, wedden?
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Kom je even voordoen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vinkhuizen?
[..]
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningen
Nee, kun je beter in Groningen zelf kopen. Laatste fiets kostte mij 11 euro, de afzetter.
Mijne is ook gejatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Mn vriend zette hem vast aan het frame. Hebben ze zijn wiel eruit gewipt bij station Noordquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijne is ook gejat.
Nu een ketting om m'n fiets die meer dan het dubbele dan m'n fiets heeft gekost![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mn vriend zette hem vast aan het frame. Hebben ze zijn wiel eruit gewipt bij station Noord!!!!!
hoe zit het met auto's?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Renesite het volgende:
In Groningen is een fiets ook geen eigendom van jezelf. Het is 'stadseigendom' wat neerkomt op 'ruilhandel'.
Kut hoor als je 's ochtends je deur uit loopt, je fiets staat er niet meer en dat terwijl je practicum in een halfuur hebt!!1quote:
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.quote:
lekker ruim nu wel heh ;iquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
goedgoednadat jouw privejet in mn reet is gedouwd, kan mn dag niet stuk.
heb ik weer dat ik geen parkeergelegenheid heb in mn straatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.
Selwerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.
als t je weer overkomt, mag je mijn fiets ook wel LENEN.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Kut hoor als je 's ochtends je deur uit loopt, je fiets staat er niet meer en dat terwijl je practicum in een halfuur hebt!!1
Gelukkig huisgenoten
in leiden zat ik vanaf het water ook te kijken hoe een rifaapje inbrak en een autoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.
Beijum?quote:
Chillquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t je weer overkomt, mag je mijn fiets ook wel LENEN.
Die is er wel, op de hoek, alleen het nadeel is dat het wel redelijk betaald is zegmaaaaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik weer dat ik geen parkeergelegenheid heb in mn straat
aan sontweg bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is er wel, op de hoek, alleen het nadeel is dat het wel redelijk betaald is zegmaaaaar...
Je kan, als je toevallig het weekend eens met de auto bent, hem redelijk goed neerzetten bij de Ikea - is gratis, 10-15min hobbelen.
Misschien wel een goed ideequote:
Dan heb ik geen flauw ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eeeeen terug. Vinkhuizen is je beste gok?
Uhuhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan heb ik geen flauw idee, verder dan Vinkhuizen?
Hoogkerkquote:
Verder is er alleen weilandquote:
Probeer eens google maps.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef Etsu het volgende:
ben ik slecht bezig als ik al die wijken niet weet?
Je hebt bingo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Verder is er alleen weiland? Of mis ik wat
Ja bij aanvang van de KEI-week krijg je een overhoring en moet je bij elke fout een adtje trekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef Etsu het volgende:
ben ik slecht bezig als ik al die wijken niet weet?
Moeten we het maar weer over piemels hebben? Vind ik ook prima.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef leeell het volgende:
nee principe kwestie
mijn mede sc genoten moet ik behoeden voor deze.troep
jij bent mn kei-leider, je fluistert de antwoorden toch wel even in mn oor?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja bij aanvang van de KEI-week krijg je een overhoring en moet je bij elke fout een adtje trekken.
Nee want ik voer mijn KEI-kindjes dronkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent mn kei-leider, je fluistert de antwoorden toch wel even in mn oor?
Piemels waar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeten we het maar weer over piemels hebben? Vind ik ook prima.
Hoe heet datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer eens google maps.
Beijum > Suriname
Selwerd > Pauperts
Vinkhuizen > Multi met veel 'oud vinkhuizenaren'
Hoogkerk > Dorp opzich
[..]
Je hebt bingo.
nee, meer ricky, persoonlijke gegevens encrewbashingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeten we het maar weer over piemels hebben? Vind ik ook prima.
Ga slapen, raaskal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, meer ricky, persoonlijke gegevens encrewbashing
ik bedoel dit tenslotte exa
maps.google.nl enzquote:
breng je me dan ook thuis als ik de weg niet meer terug vind?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee want ik voer mijn KEI-kindjes dronken, zoals een goede KEI-papa betaamt
De Held?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga slapen, raaskal.
[..]
maps.google.nl enz
ik had een 10 op topografie, toch bedankt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef Renesite het volgende:
Maaareeeh: Etsu? Groningen is NIET alleen de stad. Wees u daarvan op den hoogten.
Als het maar niet elke dag isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
breng je me dan ook thuis als ik de weg niet meer terug vind?
Toch Hoogkerk?quote:
Je moet er wel van leren hèquote:
Liever zoeen pappa dan een pappa die nogal aanhankelijk wordt.quote:
Ik fiets wel 's langs een gaybar op weg naar 't UMCG (hoerenstraat olé olé)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
renesite zullen we n keertje naar n gaybar gaan
Nee ik haal je de volgende dag wel op in de kroegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jij zou mij laten stikken op de straat, dronken?
ik word bang
Blijkbaarquote:
cool, zal je vanuit daar ook af en toe naar je zwaaienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik fiets wel 's langs een gaybar op weg naar 't UMCG (hoerenstraat olé olé)
quote:[..]
Nee ik haal je de volgende dag wel op in de kroeg
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool, zal je vanuit daar ook af en toe naar je zwaaien
[..]
de eerste keer toen ik was wezen stappen (in de 3), zat zo'n jongen te slapen in een hoekje op dat bankje bij de garderobe.toen ging ik in zijn oor 'GOEDEMORGEN' schreeuwen, werd die wakker en zei die terug dat ik normaal moest doen en viel toen weer in slaap. toen wilde een vriend van me hem weer wakker maken (slapen in een kroeg, wtf
), dus hij gaf een klein duwtje op zn hoofd, toen begon die te kotsen.
en toen liet die zijn telefoon vallen en kotste daarop. en toen werd die eruit gegooid, zonder z'n telefoon onder kots.
Kom ik eigk nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
renesite zullen we n keertje naar n gaybar gaan
alleen als jij dat heel graag wilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef yosander het volgende:
[..].
Lekker 15-jarige chimeids hosselen in de 3 jatoggga jij mijn wingman zijn
?
ben 1x geweest. daar ergens bij de grote markt. was er niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom ik eigk nooit
Dat zou mijn 'ontmaagding' betekenen op dat vlak.
Bij de Grote Markt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben 1x geweest. daar ergens bij de grote markt. was er niet zoveel aan.dus na 10 min waren we alweer weg.
onder mom van: teveel oude mannen.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als jij dat heel graag wil
ik doe niet mee met hosselen trouwens, maar wil je best adviezen geven etc.
ja, daar vlakbij ergens. of het kan de vismarkt zijn geweest. geen idee, was mijn eerste keer toen ik daar was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de Grote Markt?
Nou zet je me eens aan het denken...
'goed'? ik ben een prof daarin.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij bent vast wel goed met meisjes bezighouden zodat ik met hun vriendin ervan door kan
Was een understatementquote:
In zoeen zijstraat zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, daar vlakbij ergens. of het kan de vismarkt zijn geweest. geen idee, was mijn eerste keer toen ik daar was.
van twee walletjes etenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
Etsu loopt mij gewoon te naaien. Stiekem doet hij Chimeids maar zegt mooiboys te liken. WTF.
als je me met n meisje in hand en hand zie lopen, moet je gewoon vanuit gaan dat ik uit ben op dr geld.quote:
Bij mij moet je dan gaan denken: is het zijn moeder of niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je me met n meisje in hand en hand zie lopen, moet je gewoon vanuit gaan dat ik uit ben op dr geld.weet je alvast.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij moet je dan gaan denken: is het zijn moeder of niet.
Mits ze 16+ zijn, anders hoef je niets te denken hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij sandertje zal ik wel meer denken, he sander?
okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Mits ze 16+ zijn, anders hoef je niets te denken hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok![]()
boh, ik wil dat mn kamer nu klaar is en er nu wonen
ik hoop dat je snapt dat ik toch liever mijn huissie heb.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef yosander het volgende:
[..].
In mijn huis komt ook een kamer vrij, per juli als het goed is
Hmm....jawelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je snapt dat ik toch liever mijn huissie heb.
Huisgenoot zul je bedoelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik eruit moet, dan neem ik die kamer wel als het nog vrij is en worden we buren
KEI-gaaf jwzquote:
eens :'-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef Dastan het volgende:
eindelijk gaat het niet meer over groningen
niet eens veghel?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
we kunnen het wel even over tilburg gaan hebben
vroeger toen we het over vroeger hadden in deze scquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Dastan het volgende:
ga even lekker naar de stad&streek-sc gaarne
gouwe tijden gouwe tijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vroeger toen we het over vroeger hadden in deze sc
weenie, ik zit aan strandquote:
omg flitren ik vertel t aan jan trquote:
soberso horrorfilmsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef Dastan het volgende:
o wacht het is een horrorfilm.
slechte horrorfilms
morgen ga ik films kijken met mn main mattie, alleen maar horrorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
Oeh, ik krijg meteen weer zin in een horrorfilmavond.
even onthouden dezequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef Dastan het volgende:
Deze http://www.imdb.com/title/tt0926129/
Nu een hogere waardering overigens
Tof! Welke films? Heb inspiratie nodig.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
morgen ga ik films kijken met mn main mattie, alleen maar horror
Na afloop dit topic lezen, echt prachtig: http://www.imdb.com/title/tt0926129/board/nest/131077263quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tof! Welke films? Heb inspiratie nodig.
Maandag hoor ik van A. , iets voor 3 maanden tegen een zeer prettig salaris.quote:
ik vind je meer een nico, of jeroen of markquote:
ah das lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandag hoor ik van A. , iets voor 3 maanden tegen een zeer prettig salaris.
Vrijdag hoor ik van B. , een bedrijf met goede mogelijkheden en een goed vooruitzicht.
Bij A. kan ik dan per 1 juni beginnen
Bij B. mogelijk 1 juli en evt. wat later.
eerste 2 zijn kut namen, als ik mark zou heten zou ik op mijzelf fappenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:47 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vind je meer een nico, of jeroen of mark
En bij C. (huidige werkquote:
ik fap ook op mezelf, niks mis meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
eerste 2 zijn kut namen, als ik mark zou heten zou ik op mijzelf fappen
ik zou toch wel een 2e ik willen hebben jaquote:
Om hot steamy sechs te hebben met jezelf?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zou toch wel een 2e ik willen hebben ja
ja is ook beter, mja liever zsm iets nieuwsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
En bij C. (huidige werk) hang ik nog wat uurtjes rond tot 20 juni in principe. Dus ik kom in het meest gunstige geval niet zonder en word dan ook geen steuntrekker.
Truequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef leeell het volgende:
[..]
ja is ook beter, mja liever zsm iets nieuws
niet waar
jaquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om hot steamy sechs te hebben met jezelf?
nouquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja
niks mis mee, ben toch een man, kan geen tsjernobyl kindjes krijgen
hoax, ik heb geen zusjequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:55 schreef Renesite het volgende:
Nou schoonzusje is aan het verjaren vandaag. Eem die kant op. Joe!
Dat klinkt echt creepy.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee andersom, ik ga jouw hoofd knuffelen.
heul niet nachtlapoquote:
goede sigquote:
je mag hem wel met mij delenquote:
ongevoelige cunt ben jij hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |