dat was iets tussen onsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is gewoon een zeikerd met rare dromen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Ja.quote:
Vinkhuizen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon verder buiten de gracht, wedden?
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Kom je even voordoen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vinkhuizen?
[..]
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningen
Nee, kun je beter in Groningen zelf kopen. Laatste fiets kostte mij 11 euro, de afzetter.
Mijne is ook gejatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Mn vriend zette hem vast aan het frame. Hebben ze zijn wiel eruit gewipt bij station Noordquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijne is ook gejat.
Nu een ketting om m'n fiets die meer dan het dubbele dan m'n fiets heeft gekost![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mn vriend zette hem vast aan het frame. Hebben ze zijn wiel eruit gewipt bij station Noord!!!!!
hoe zit het met auto's?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Renesite het volgende:
In Groningen is een fiets ook geen eigendom van jezelf. Het is 'stadseigendom' wat neerkomt op 'ruilhandel'.
Kut hoor als je 's ochtends je deur uit loopt, je fiets staat er niet meer en dat terwijl je practicum in een halfuur hebt!!1quote:
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.quote:
lekker ruim nu wel heh ;iquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
goedgoednadat jouw privejet in mn reet is gedouwd, kan mn dag niet stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |