dat was iets tussen onsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is gewoon een zeikerd met rare dromen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Ja.quote:
Vinkhuizen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon verder buiten de gracht, wedden?
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Kom je even voordoen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vinkhuizen?
[..]
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningen
Nee, kun je beter in Groningen zelf kopen. Laatste fiets kostte mij 11 euro, de afzetter.
Mijne is ook gejatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Mn vriend zette hem vast aan het frame. Hebben ze zijn wiel eruit gewipt bij station Noordquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijne is ook gejat.
Nu een ketting om m'n fiets die meer dan het dubbele dan m'n fiets heeft gekost![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mn vriend zette hem vast aan het frame. Hebben ze zijn wiel eruit gewipt bij station Noord!!!!!
hoe zit het met auto's?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Renesite het volgende:
In Groningen is een fiets ook geen eigendom van jezelf. Het is 'stadseigendom' wat neerkomt op 'ruilhandel'.
Kut hoor als je 's ochtends je deur uit loopt, je fiets staat er niet meer en dat terwijl je practicum in een halfuur hebt!!1quote:
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.quote:
lekker ruim nu wel heh ;iquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
goedgoednadat jouw privejet in mn reet is gedouwd, kan mn dag niet stuk.
heb ik weer dat ik geen parkeergelegenheid heb in mn straatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.
Selwerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.
als t je weer overkomt, mag je mijn fiets ook wel LENEN.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Kut hoor als je 's ochtends je deur uit loopt, je fiets staat er niet meer en dat terwijl je practicum in een halfuur hebt!!1
Gelukkig huisgenoten
in leiden zat ik vanaf het water ook te kijken hoe een rifaapje inbrak en een autoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.
Beijum?quote:
Chillquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t je weer overkomt, mag je mijn fiets ook wel LENEN.
Die is er wel, op de hoek, alleen het nadeel is dat het wel redelijk betaald is zegmaaaaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik weer dat ik geen parkeergelegenheid heb in mn straat
aan sontweg bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is er wel, op de hoek, alleen het nadeel is dat het wel redelijk betaald is zegmaaaaar...
Je kan, als je toevallig het weekend eens met de auto bent, hem redelijk goed neerzetten bij de Ikea - is gratis, 10-15min hobbelen.
Misschien wel een goed ideequote:
Dan heb ik geen flauw ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eeeeen terug. Vinkhuizen is je beste gok?
Uhuhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan heb ik geen flauw idee, verder dan Vinkhuizen?
Hoogkerkquote:
Verder is er alleen weilandquote:
Probeer eens google maps.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef Etsu het volgende:
ben ik slecht bezig als ik al die wijken niet weet?
Je hebt bingo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Verder is er alleen weiland? Of mis ik wat
Ja bij aanvang van de KEI-week krijg je een overhoring en moet je bij elke fout een adtje trekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:08 schreef Etsu het volgende:
ben ik slecht bezig als ik al die wijken niet weet?
Moeten we het maar weer over piemels hebben? Vind ik ook prima.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef leeell het volgende:
nee principe kwestie
mijn mede sc genoten moet ik behoeden voor deze.troep
jij bent mn kei-leider, je fluistert de antwoorden toch wel even in mn oor?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja bij aanvang van de KEI-week krijg je een overhoring en moet je bij elke fout een adtje trekken.
Nee want ik voer mijn KEI-kindjes dronkenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent mn kei-leider, je fluistert de antwoorden toch wel even in mn oor?
Piemels waar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeten we het maar weer over piemels hebben? Vind ik ook prima.
Hoe heet datquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer eens google maps.
Beijum > Suriname
Selwerd > Pauperts
Vinkhuizen > Multi met veel 'oud vinkhuizenaren'
Hoogkerk > Dorp opzich
[..]
Je hebt bingo.
nee, meer ricky, persoonlijke gegevens encrewbashingquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeten we het maar weer over piemels hebben? Vind ik ook prima.
Ga slapen, raaskal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, meer ricky, persoonlijke gegevens encrewbashing
ik bedoel dit tenslotte exa
maps.google.nl enzquote:
breng je me dan ook thuis als ik de weg niet meer terug vind?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee want ik voer mijn KEI-kindjes dronken, zoals een goede KEI-papa betaamt
De Held?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga slapen, raaskal.
[..]
maps.google.nl enz
ik had een 10 op topografie, toch bedankt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:14 schreef Renesite het volgende:
Maaareeeh: Etsu? Groningen is NIET alleen de stad. Wees u daarvan op den hoogten.
Als het maar niet elke dag isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
breng je me dan ook thuis als ik de weg niet meer terug vind?
Toch Hoogkerk?quote:
Je moet er wel van leren hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |