heb ik weer dat ik geen parkeergelegenheid heb in mn straatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.
Selwerd?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.
als t je weer overkomt, mag je mijn fiets ook wel LENEN.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Kut hoor als je 's ochtends je deur uit loopt, je fiets staat er niet meer en dat terwijl je practicum in een halfuur hebt!!1
Gelukkig huisgenoten
in leiden zat ik vanaf het water ook te kijken hoe een rifaapje inbrak en een autoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Toen ik in Brussel was zag ik men op klaarlichte dag uitgebreid een ruitje tikken. In Groningen hoor ik nooit wat van diefstal.
Beijum?quote:
Chillquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t je weer overkomt, mag je mijn fiets ook wel LENEN.
Die is er wel, op de hoek, alleen het nadeel is dat het wel redelijk betaald is zegmaaaaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik weer dat ik geen parkeergelegenheid heb in mn straat
aan sontweg bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die is er wel, op de hoek, alleen het nadeel is dat het wel redelijk betaald is zegmaaaaar...
Je kan, als je toevallig het weekend eens met de auto bent, hem redelijk goed neerzetten bij de Ikea - is gratis, 10-15min hobbelen.
Misschien wel een goed ideequote:
Dan heb ik geen flauw ideequote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eeeeen terug. Vinkhuizen is je beste gok?
Uhuhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan heb ik geen flauw idee, verder dan Vinkhuizen?
Hoogkerkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |