Peperstraatquote:
ik ben booooooosquote:
kquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben booooooos
maar ik even theorie examen leren dan slapen, 4 uur op
Alles is dichtbij in Grunnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is ook best vlakbij
nu heb ik zin in stappen in grunn
succes en sterkte kusquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:49 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ben booooooos
maar ik even theorie examen leren dan slapen, 4 uur op
Da's ook net buiten de gracht vriendquote:
Dude ik fiets vanaf mijn huis naar het UMCG (andere kant van het centrum) in 5-10 minutenquote:
Iedereen fietst andersquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Dude ik fiets vanaf mijn huis naar het UMCG (andere kant van het centrum) in 5-10 minuten.
Etsu is gewoon een zeikerd met rare dromen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Dude ik fiets vanaf mijn huis naar het UMCG (andere kant van het centrum) in 5-10 minuten.
dat was iets tussen onsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu is gewoon een zeikerd met rare dromen.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Ja.quote:
Vinkhuizen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik woon verder buiten de gracht, wedden?
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen fietst anders
Mareeeeeeee, moet ik ook een fiets meenemen denk je?
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
Kom je even voordoen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, goed slotje eromheen, tactisch op slot zetten(!) en klaar. Je moet wel een ragbak hebben.
Vinkhuizen altijd gewerkt, in de supermarkt. Je mag nog één keer raden. ETSU shut up.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vinkhuizen?
[..]
Fietsers hebben voorrang op alles in Groningen
Nee, kun je beter in Groningen zelf kopen. Laatste fiets kostte mij 11 euro, de afzetter.
Mijne is ook gejatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Genoeg vrienden waarvan hun fiets gejat is. Als mijne binnen 1 dag wordt gejat, is het niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |