Ik fiets wel 's langs een gaybar op weg naar 't UMCG (hoerenstraat olé olé)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
renesite zullen we n keertje naar n gaybar gaan
Nee ik haal je de volgende dag wel op in de kroegquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus jij zou mij laten stikken op de straat, dronken?
ik word bang
Blijkbaarquote:
cool, zal je vanuit daar ook af en toe naar je zwaaienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik fiets wel 's langs een gaybar op weg naar 't UMCG (hoerenstraat olé olé)
quote:[..]
Nee ik haal je de volgende dag wel op in de kroeg
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool, zal je vanuit daar ook af en toe naar je zwaaien
[..]
de eerste keer toen ik was wezen stappen (in de 3), zat zo'n jongen te slapen in een hoekje op dat bankje bij de garderobe.toen ging ik in zijn oor 'GOEDEMORGEN' schreeuwen, werd die wakker en zei die terug dat ik normaal moest doen en viel toen weer in slaap. toen wilde een vriend van me hem weer wakker maken (slapen in een kroeg, wtf
), dus hij gaf een klein duwtje op zn hoofd, toen begon die te kotsen.
en toen liet die zijn telefoon vallen en kotste daarop. en toen werd die eruit gegooid, zonder z'n telefoon onder kots.
Kom ik eigk nooitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Etsu het volgende:
renesite zullen we n keertje naar n gaybar gaan
alleen als jij dat heel graag wilquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:24 schreef yosander het volgende:
[..].
Lekker 15-jarige chimeids hosselen in de 3 jatoggga jij mijn wingman zijn
?
ben 1x geweest. daar ergens bij de grote markt. was er niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom ik eigk nooit
Dat zou mijn 'ontmaagding' betekenen op dat vlak.
Bij de Grote Markt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben 1x geweest. daar ergens bij de grote markt. was er niet zoveel aan.dus na 10 min waren we alweer weg.
onder mom van: teveel oude mannen.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
alleen als jij dat heel graag wil
ik doe niet mee met hosselen trouwens, maar wil je best adviezen geven etc.
ja, daar vlakbij ergens. of het kan de vismarkt zijn geweest. geen idee, was mijn eerste keer toen ik daar was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de Grote Markt?
Nou zet je me eens aan het denken...
'goed'? ik ben een prof daarin.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Tuurlijk
Jij bent vast wel goed met meisjes bezighouden zodat ik met hun vriendin ervan door kan
Was een understatementquote:
In zoeen zijstraat zekerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, daar vlakbij ergens. of het kan de vismarkt zijn geweest. geen idee, was mijn eerste keer toen ik daar was.
van twee walletjes etenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:28 schreef Renesite het volgende:
Etsu loopt mij gewoon te naaien. Stiekem doet hij Chimeids maar zegt mooiboys te liken. WTF.
als je me met n meisje in hand en hand zie lopen, moet je gewoon vanuit gaan dat ik uit ben op dr geld.quote:
Bij mij moet je dan gaan denken: is het zijn moeder of niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je me met n meisje in hand en hand zie lopen, moet je gewoon vanuit gaan dat ik uit ben op dr geld.weet je alvast.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij moet je dan gaan denken: is het zijn moeder of niet.
Mits ze 16+ zijn, anders hoef je niets te denken hoorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij sandertje zal ik wel meer denken, he sander?
okquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Mits ze 16+ zijn, anders hoef je niets te denken hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok![]()
boh, ik wil dat mn kamer nu klaar is en er nu wonen
ik hoop dat je snapt dat ik toch liever mijn huissie heb.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:39 schreef yosander het volgende:
[..].
In mijn huis komt ook een kamer vrij, per juli als het goed is
Hmm....jawelquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hoop dat je snapt dat ik toch liever mijn huissie heb.
Huisgenoot zul je bedoelenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik eruit moet, dan neem ik die kamer wel als het nog vrij is en worden we buren
KEI-gaaf jwzquote:
eens :'-quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:54 schreef Dastan het volgende:
eindelijk gaat het niet meer over groningen
niet eens veghel?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
we kunnen het wel even over tilburg gaan hebben
vroeger toen we het over vroeger hadden in deze scquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:56 schreef Dastan het volgende:
ga even lekker naar de stad&streek-sc gaarne
gouwe tijden gouwe tijdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vroeger toen we het over vroeger hadden in deze sc
weenie, ik zit aan strandquote:
omg flitren ik vertel t aan jan trquote:
soberso horrorfilmsquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:00 schreef Dastan het volgende:
o wacht het is een horrorfilm.
slechte horrorfilms
morgen ga ik films kijken met mn main mattie, alleen maar horrorquote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:01 schreef Ezell het volgende:
Oeh, ik krijg meteen weer zin in een horrorfilmavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |