Hoe oud ben je eigenlijk dat dit een van je sociale hoogtepunten in je leven is?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n situatie ook gehad, alleen gingen wij niet op vakantie maar voetbalkamp.
Ik zat in de D1 bij de plaatselijke voetbalvereniging (overigens dat jaar kampioen 1e klasse geworden egen Feyenoord E-top, beste prestatie van mij in mijn carrière) en het was altijd tof. Gewoon een vrienden team geworden enzo, blabla. Maar op een gegeven moment kwam er een heel team van het dorp naast ons, want de leider (en vader van de beste speler, voetbalt nu in Barendrecht 1/2) had ruzie met het bestuur daar. Dus kregen wij er een team bij.
Wij hadden natuurlijk een schijthekel aan het dorp (ja, dat is niet alleen bij steden zo) dus negeerde we ze en waar mogelijk gingen we ze irriteren. Ballen leeg laten lopen, zulke dingen.
Maar wat bleek nu, ze zaten het seizoen erna bij ons in de competitie. Dus de C1 en C2 moesten tegen elkaar.
Dikke ruzie natuurlijk. Zo bleef dat, totdat we op voetbalkamp gingen. Daar is alles goed gekomen en nu spreek ik die gasten nog regelmatig.
Wat voetbal allemaal niet kan doen.
Praat jij respectvol over meisjes met je vrienden?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Je wilt toch liever dat een goede maat met je zus heeft dan een of andere geinponem die je niet kent?
Dus dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Praat jij respectvol over meisjes met je vrienden?
Is niet een van mijn hoogtepunten, maar eenzelfde soort situatie. 2 groepen die samensmelten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk dat dit een van je sociale hoogtepunten in je leven is? 2
Ben je stuk ouder dan ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is niet een van mijn hoogtepunten, maar eenzelfde soort situatie.
Ik ben bijna 19.![]()
Ligt eraan wat voor meiden het zijn. Als ze echt leuk zijn wel ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Praat jij respectvol over meisjes met je vrienden?
Dit. Over domme hoertjes praat je ook niet respectvol.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor meiden het zijn. Als ze echt leuk zijn wel ja.
Als het exen zijn is het woord hier ''meid'' of ''dame'' vervangen voor ''hoer'', ''slet'' of ''wijf''.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja oké, maar als het je zus is dan onthoud je echt niet dat soort momenten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Exact.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit. Over domme hoertjes praat je ook niet respectvol.
Wil je ons iets vertellen smoof?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt me wel vreemd als een vriend van je 21 is en je met het zusje gaat van hem van 16.
vreemd? dan had diegene geen ballen meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt me wel vreemd als een vriend van je 21 is en je met het zusje gaat van hem van 16.
Zou het toch wel vreemd vinden, we zaten vroeger toch vaak te grove grappen te maken over elkaars vriendinnen. Ik denk niet dat ik me helemaal op mijn gemak zou voelen als het dan ook over mijn (hypothetische) zus zou gaan.quote:
Bij ons was het dus zo:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:08 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons was het dus zo:
wij zijn allemaal rond de 15/16/17 en die vriend in kwestie was 15 en zijn zus 18. Heeft er zo'n 16 jarige knul haar helemaal uitgewoont. Hij vertelde het ook gelijk die zelfde avond nog...
Wel baas![]()
En nu nog steeds gewoon vrienden.
Heb je wel een punt. Al moet je 't gewoon accepteren vind ik. Als ze echt gek op elkaar zijn is het goed toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou het toch wel vreemd vinden, we zaten vroeger toch vaak te grove grappen te maken over elkaars vriendinnen. Ik denk niet dat ik me helemaal op mijn gemak zou voelen als het dan ook over mijn (hypothetische) zus zou gaan.
Ik heb met een vriendin van mijn zus gedaan. Sinds dien praten ze nooit meer met elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons was het dus zo:
wij zijn allemaal rond de 15/16/17 en die vriend in kwestie was 15 en zijn zus 18. Heeft er zo'n 16 jarige knul haar helemaal uitgewoont. Hij vertelde het ook gelijk die zelfde avond nog...
Wel baas![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij ons was het dus zo:
Wel baas![]()
Zo erg is dat toch niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb met een vriendin van mijn zus gedaan. Sinds dien praten ze nooit meer met elkaar.
toen ik 16 was had ik een meid van 23 uit amsterdam. achteraf vraag je je dan af wat zo'n meisje te zoeken had met iemand van mijn leeftijd, maar toen vond ik het prachtig.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was ook met een 18 jarige toen ik 16 was.
Sowieso heb ik geen zus, dus is het nu makkelijk pratenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. Al moet je 't gewoon accepteren vind ik. Als ze echt gek op elkaar zijn is het goed toch.
Er zijn vrouwen heh, in mexico op vakantie, toen ik 17 was, was er een engelse vrouw van 29 die met me wildequote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef Cara het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik een meid van 23 uit amsterdam. achteraf vraag je je dan af wat zo'n meisje te zoeken had met iemand van mijn leeftijd, maar toen vond ik het prachtig.
Is sowieso erger als je kleine zusje geneukt word door je vriend dan je oudere zus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen zus, dus is het nu makkelijk praten
Wel, want ben de jongste dus al mijn zussen behandelen mij als hun kind.quote:
Die kan nooit helemaal 100 geweest zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef Cara het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik een meid van 23 uit amsterdam. achteraf vraag je je dan af wat zo'n meisje te zoeken had met iemand van mijn leeftijd, maar toen vond ik het prachtig.
Same here.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sowieso heb ik geen zus, dus is het nu makkelijk praten
Hehe nice, ja ik weet ook echt het hele voortraject nog zeg maar. Het ging over de linker en rechterhandregel bij natuurkunde, dat is iets met magnetische zooi.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:12 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij gaat het zwaaar krijgen in de echte wereld!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben enig kind, ben gvd een verwend nest.
Dat was ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben enig kind, ben gvd een verwend nest.
het was best een knap meisje nog, daddy issues ofzo? heb het toen ook zelf afgeblazen, wilde iemand van mn eigen leeftijd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die kan nooit helemaal 100 geweest zijn denk ik.
Ik snap die link niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat was ik ooktot m'n 12 ofzo.
Nu moet ik bijna alles zelf betalen.
Niet zeiken, moet ik ook. Studie, zorgverzekering, autoverzekering, benzine, sportschool, uitgaan, kleren, alles. Het enige wat ik nog krijg is de kapper en alimentatie van mijn pa.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er wordt voor me gekookt, voor de rest moet ik ook alles zelf dokken behalve studie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik niks, profiteer nog steeds van me ouders met jongere broertje en zusje. Geen baan maar wel elk weekend op stapquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Deze man weetquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik niks, profiteer nog steeds van me ouders met jongere broertje en zusje. Geen baan maar wel elk weekend op stap
Juist geen daddy issues lijkt me, anders had ze toch een oudere kerel gepakt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Cara het volgende:
[..]
het was best een knap meisje nog, daddy issues ofzo? heb het toen ook zelf afgeblazen, wilde iemand van mn eigen leeftijd.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik niks, profiteer nog steeds van me ouders met jongere broertje en zusje. Geen baan maar wel elk weekend op stap
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist geen daddy issues lijkt me, anders had ze toch een oudere kerel gepakt?
Gaat ie weer hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil je reizen wel naar adam betalen btw, dv.
Hoe kan je al op je 15e in een disco werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 15e in een discotheek en vind het wel relax. Sociale contacten op doen, werk ervaring is best handig.
In de garderobe zeker. Ik snap 't ook niet. Volgens mij mag dat qua uren niet eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je al op je 15e in een disco werken?
Toen ik 14 was werkte ik op de zelfde plek als nu in de zomer, kano en fietsverhuur bedrijf. Werkte toen (wit!) ieder weekend meer dan 20 uurquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de garderobe zeker. Ik snap 't ook niet. Volgens mij mag dat qua uren niet eens.
Connects alles.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je al op je 15e in een disco werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwelijke pedo gewoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist geen daddy issues lijkt me, anders had ze toch een oudere kerel gepakt?
wacht maar tot je op jezelf woontquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zeiken, moet ik ook. Studie, zorgverzekering, autoverzekering, benzine, sportschool, uitgaan, kleren, alles. Het enige wat ik nog krijg is de kapper en alimentatie van mijn pa.
Klopt, is ook niet helemaal legaal. Maar voor beide was het een win win.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de garderobe zeker. Ik snap 't ook niet. Volgens mij mag dat qua uren niet eens.
Heb een maand of 3 op kamers gezeten bij een maat van me, wat een tering zooi. Wacht wel tot ik wat normaals kan betalen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Cara het volgende:
[..]
vrouwelijke pedo gewoon.
[..]
wacht maar tot je op jezelf woont
lekker elke dag voor je eigen eten betalen, bonusaanbiedingen boekje doorspitten
Dat is best wel nice. Zal het ook wel willen, gewoon keihard werken en veel geld verdienen maar in een leuke omgeving.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet helemaal legaal. Maar voor beide was het een win win.
Dat mag niet eens op je 14e man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik 14 was werkte ik op de zelfde plek als nu in de zomer, kano en fietsverhuur bedrijf. Werkte toen (wit!) ieder weekend meer dan 20 uur
Vriend van mij heeft gescheiden ouders en woont bij zijn pa alleen die is vrachtwagenchauffeur dus is bijna altijd weg. Elke nacht feestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een maand of 3 op kamers gezeten bij een maat van me, wat een tering zooi. Wacht wel tot ik wat normaals kan betalen.Heb toch 2 huizen waarvan er 1 bijna altijd leeg staat, dus vind het dikke prima.
Hehe, mijn pa woont nu al een jaar of 2 zo goed als vast bij zijn vriendin. Dus als er niets te doen is zitten we daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft gescheiden ouders en woont bij zijn pa alleen die is vrachtwagenchauffeur dus is bijna altijd weg. Elke nacht feest
Kreeg wel altijd gewoon een loonstrookje geloof ik, zit nu zelf ook te twijfelen, misschien dat ze m'n uren doorschoven naar de winter want dan was er toch geen werk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal ook zeker niet wit zijn geweest.
ik woon zo heerlijk. big ass appartement met big ass hangmat. muziek door t hele huis heen, het levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een maand of 3 op kamers gezeten bij een maat van me, wat een tering zooi. Wacht wel tot ik wat normaals kan betalen.Heb toch 2 huizen waarvan er 1 bijna altijd leeg staat, dus vind het dikke prima.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Bij onze plaatselijke supermarkt werken ook zijn alle jongeren zwart.
want die supermarkt zit echt te schreeuwen om jou hulp?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Bij onze plaatselijke supermarkt werken ook alle jongeren zwart. Ga denk ik voor het eerst van me leven toch werken, want anders verveel ik me toch dood net na de examens. Want al mijn vrienden werken wel
Ik woon op een boot met een grote tuin bij een meer aan het noord-zee kanaal in Amsterdam in een rustige omgeving.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik woon zo heerlijk. big ass appartement met big ass hangmat. muziek door t hele huis heen, het leven
Denk het wel, laatst vroegen ze nog of ik interesse had dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
want die supermarkt zit echt te schreeuwen om jou hulp?
Ik woon in Rotterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik woon op een boot met een grote tuin bij een meer aan het noord-zee kanaal in Amsterdam in een rustige omgeving.
Beat that nigga.
Hehe, pics?!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
[..]
ik woon zo heerlijk. big ass appartement met big ass hangmat. muziek door t hele huis heen, het leven
Oud Zuid manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou wel een penthouse willen aan 't IJ in adam, echt geweldig lijkt me dat.
Zal er best willen wonen in een pand t.w.v 2,5 miljoen. Nog aardig dicht bij het centrum.quote:
Tante van me woont op een woonboot aan het IJ, aan die brug naar het java eiland, verbindingsdam. Perfect wonen daarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:26 schreef Smoofie het volgende:
Ik zou wel een penthouse willen aan 't IJ in adam, echt geweldig lijkt me dat.
Aan de prinsegracht of keizergracht is veel beter man, penthous langs het 't IJ ook imo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal er best willen wonen in een pand t.w.v 2,5 miljoen. Nog aardig dicht bij het centrum.
Ik woon op een woonboot in noord, kan nog wel met een boot naar het centrum varenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Tante van me woont op een woonboot aan het IJ, aan die brug naar het java eiland, verbindingsdam. Perfect wonen daar
Keizersgrachtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aan de prinsegracht of keizergracht is veel beter man, penthous langs het 't IJ ook imo.
Dan eet je ze niet op he.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Die nieuwe doritos salsa zijn echt smerig zeg![]()
VBL 4 evahhhquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een leken zitten er ook in het EK Forum. Dat ik me er ook over het niveau zit te irriteren
Prinsengracht of Herengracht, vlakbij de Rozengracht is perfect imo.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil je reizen wel naar adam betalen btw, dv.
Nog naar school geweest?quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:40 schreef RensAjacied het volgende:
Een vriend belt mij op om te gamen![]()
Later boys
Hoe durven ze je nog meer scholing te geven! Bastardsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
ne, maar ik had niet anderhalfuur les maar 3 uur leseen vak ging opeens toch wel door
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, pics?!
Ja, weet niet hoe oud je bent en wat je doet? Ik heb studentenkamers gezien waar je je rat nog niet zou willen laten leven, maar ook echt prachtige kamers met perfecte locatie en een flinke dosis ruimte. Moet je ook geluk/geduld mee hebben.
niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wc is groterquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:42 schreef Cara het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
23; heb het wel getroffen jadit is 1/4e van de huiskamer, de rest is geheim, ik zie HMF aan de hand van deze foto al bijna achter komen welk nummer ik woon.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
niksAlles komt goed boelertje van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knus met z'n 2en.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vind het wel tof, zo'n hangmat. En er is ruimte genoeg toch.
er zitten verder nog een grote keuken, studiekamer, 2 flinke slaapkamers, badkamer en balkon aan vast, ben tevredenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ook, maar het neemt zoveel ruimte in beslag joh.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
En terecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:48 schreef Cara het volgende:
[..]
er zitten verder nog een grote keuken, studiekamer, 2 flinke slaapkamers, badkamer en balkon aan vast, ben tevreden
Als je de ruimte verder niet gebruikt is het prima toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar het neemt zoveel ruimte in beslag joh.
Mijn ogen gebruiken de ruimte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je de ruimte verder niet gebruikt is het prima toch.
Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van Fresku maar eens even checken, hopen dat het net zo'n kenkerdik bazenalbum als de eerste wordt
Fresku, enige goede wat uit Eindhoven komt
Hij is weer hard, paar écht goede nummers rest is gewoon goed. Beetje teveel nummers, 21 oid en wat teveel skits. Maar voorderest, dope!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Nieuwe album van Fresku maar eens even checken, hopen dat het net zo'n kenkerdik bazenalbum als de eerste wordt
Fresku, enige goede wat uit Eindhoven komt
Ik vind het geweldig noh?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar vind ik dan weer geen reet aan he.
neu. buiten de foto staat gewoon een bank paar loungestoelen boekenkast etc. het was meer een kwestie van wat zal ik hier eens mee doenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook, maar het neemt zoveel ruimte in beslag joh.
Viel me ook al op. Bij Nederlandse hiphop is het vaak gewoon 14 tracks ofzoquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is weer hard, paar écht goede nummers rest is gewoon goed. Beetje teveel nummers, 21 oid en wat teveel skits. Maar voorderest, dope!
Niemand kan tippen aan Winne maar Fresku komt er vlak achter wat mij betreft. En ik vind Jiggy Djé tof, geen idee waarom.quote:
Winne en Jiggy zijn zwaar master. Kom uit Zwolle, dus de gouden jaren van Opgezwolle meegemaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan Winne maar Fresku komt er vlak achter wat mij betreft. En ik vind Jiggy Djé tof, geen idee waarom.
Ik heb er altijd wel moeite mee om door 90% kutmuziek te spitten bij nederhop. Want er zit ook wel eens wat tofs tussen. Zonde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand kan tippen aan Winne maar Fresku komt er vlak achter wat mij betreft. En ik vind Jiggy Djé tof, geen idee waarom.
Aaahhh Eigen Wereld, laatste goede nederhop. Ik mis Delicquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Winne en Jiggy zijn zwaar master. Kom uit Zwolle, dus de gouden jaren van Opgezwolle meegemaakt![]()
Winne komt deze zomer met een nieuwe plaat toch?
Ik ken gewoon de goede artiesten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel moeite mee om door 90% kutmuziek te spitten bij nederhop. Want er zit ook wel eens wat tofs tussen. Zonde.
Ik vond Fakkelteit van Sticks en Delic ook nog echt fucking goed. Maar daarna Alledaagse Waanzin en DMT van Rico en Kubus waren echt dra-ma-tischquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Aaahhh Eigen Wereld, laatste goede nederhop. Ik mis Delic
Okay okay die was ook tof, maar haalde het niet bij Eigen Wereld.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vond Fakkelteit van Sticks en Delic ook nog echt fucking goed. Maar daarna Alledaagse Waanzin en DMT van Rico en Kubus waren echt dra-ma-tisch
Klopt. Maar ook zijn stemgeluid vind ik kut. Dan kan ik er al niet echt meer naar luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:58 schreef Typisch het volgende:
Overigens vergat ik Sticks en Typhoon. Vooral die laatste heeft nummers die dicht tegen poëzie aan zitten.
Is ook onmogelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay okay die was ook tof, maar haalde het niet bij Eigen Wereld.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die niet geluisterd heb, heb je een voorbeeldje?
Is ook niet mijn ding en Nederrap al helemaal niet. Ik moet dan altijd aan mafkezen als Extince en Ali B. denken..quote:
Dubbel dubbel O Oquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ding en Nederrap al helemaal niet. Ik moet dan altijd aan mafkezen als Extince en Ali B. denken..
Gino/Freskuquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ding en Nederrap al helemaal niet. Ik moet dan altijd aan mafkezen als Extince en Ali B. denken..
Mc Martin onderschattenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gino/Fresku![]()
![]()
Net wat ik gisteren zei, beste rapper in NL en groot kunstenaar.
Ben wel eens naar wat optreden geweest van zo moeilijk, in de tijd dat ze Nijmeegse modo net uitgebracht hadden. Dat ging altijd wel hard, één van de weinige rapformaties die live wel tof zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Duvel gaat trouwens een plaat opnemen met Zo Moeilijk, zal ook wel weer kut worden
Heb die gasten een paar keer in Zwolle gezien, show was inderdaad wel hard.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel eens naar wat optreden geweest van zo moeilijk, in de tijd dat ze Nijmeegse modo net uitgebracht hadden. Dat ging altijd wel hard, één van de weinige rapformaties die live wel tof zijn.
Nieuwe album van die gasten is echt 3 keer kut.
Hij zet dat alter ego zo geweldig goed neer. Ik ga zo hard stuk soms om wat hij doet als Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gino/Fresku![]()
![]()
Net wat ik gisteren zei, beste rapper in NL en groot kunstenaar.
Nu zeggen sommigen wel eens tegen mij dat ik kan toveren in de keuken, maar het is mij nog nooit gelukt om van een hamburger een broodje te maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
Hamburgers bakken en broodje ervan maken.
Eetze VBL!![]()
Je gaat zo'n magnetron happie eten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ben ik weer.
Meteen maar eieren, babi paghang met nasi en kwark gehaald
Die is voor vanavond of morgen middag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je gaat zo'n magnetron happie eten?
Vind die dingen totaal niet te vreten. Maak gewoon zelf babi pangang, maar is wel wat werk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is voor vanavond of morgen middag.
Dadelijk omelet met ham
Ik word altijd misselijk van zoveel ei ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is voor vanavond of morgen middag.
Dadelijk omelet met ham
koop dan ook weideeierenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van zoveel ei ofzo.
Ik eet zeker 3x per week gebaken ei/omeletquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van zoveel ei ofzo.
gebakken eitje met bacon en aromatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet zeker 3x per week gebaken ei/omelet.. ga nu ook gekookte eieren erbij eten.
Lekker
Gebakken ei met spek op witbrood met zout en zwarte peper is wel heerlijk jaquote:
ei met bacon en kaas op een wit bolletje.quote:
Wat is er mis met gewone eieren?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Biologisch, standaard. Wil eigenlijk rondeeleieren kopen maar die vind ik te duur.
Dat er niks gewoons aan die eieren is.quote:
ah, ik heb altijd weide-eieren goeie smaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Biologisch, standaard. Wil eigenlijk rondeeleieren kopen maar die vind ik te duur.
Leefomstandighedenquote:
Ook echt heerlijk op zelf gemaakte wat dunnere friet man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel mensen kennen dat niet maar het is zo lekker
Nah op de friet gaat net niet. Aromat in de soep thoughquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook echt heerlijk op zelf gemaakte wat dunnere friet man.
Nooit geprobeerd, ga ik morgen direct proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het eens man. Het is echt lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Nah op de friet gaat net niet. Aromat in de soep though
Maggi op friet is beter.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met van die zaanse mayo ernaast.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, ga ik morgen direct proberen
Ga het je vanavond laten wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het eens man. Het is echt lekker.
Vis in een rond kommetje zie je ook niet meer zo vaak. Afgezien daarvan is dat toch heel wat anders dan met duizenden kippen in een kleine schuur zitten, vol met ziektes en infecties leven waarna je dan een half jaar later en 2 kilo verder wordt geslacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leefomstandigheden.. dat kan mij echt geen fuck schelen, ten eerste weten wij volgens mij niet hoe slim of dom die beesten zijn dus of ze er wat van merken, daarnaast worden ze gemaakt om te eten.
Van die mensen die dan wel een vogel in een kooitje hebben of een vis in een klein kommetjemaar bij kipjes is het zielig.
Is serieus lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lol, ik heb dat vroeger wel eens mensen zien doen ja.
Ik vind het allemaal zo'n onzin, net als dat kippen 2 weken langer moeten levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Vis in een rond kommetje zie je ook niet meer zo vaak. Afgezien daarvan is dat toch heel wat anders dan met duizenden kippen in een kleine schuur zitten, vol met ziektes en infecties leven waarna je dan een half jaar later en 2 kilo verder wordt geslacht.
Als je een vrouwtje bent althans, als mannetjes kuiken verdwijn je direct de shredder in.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo'n onzin, net als dat kippen 2 weken langer moeten levenvolgens die dieren activisten.. uitstel van executie.
Ik wil eten, die beesten worden daar speciaal voor gemaakt, zo gaat dat.. care. Als je nou op straat een hond dood slaat vind ik wat anders.
Haha dat heb ik ooit eens iemand op wintersport zien doen. Dat was echt mijn WTF moment van die weekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Maggi op friet, dat kennen we hier in de provincie niet. Ga ik binnenkort ook maar eens proberen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt extreem veel zin in zo'n lekker bord met patat en dan zo'n zware homp stoofvlees eroverheen.
Dan wordt het slap man. Lekker Mayo van de Oliehoorn eroverheen. En stoofvlees ernaastquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt extreem veel zin in zo'n lekker bord met patat en dan zo'n zware homp stoofvlees eroverheen.
En hoe zit dat met Fritzel? Die heeft ook kinderen op de wereld gezet om kapot geneukte te worden, is dat ook minder erg dan dat als iemand willekeurigs op straat in de bosjes wordt verkracht?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden maar ik zie daar verschil in.
Spannend weekie moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ooit eens iemand op wintersport zien doen. Dat was echt mijn WTF moment van die week
Je raaskalt man. Ik vind wel dat je tot op zekere hoogte respect moet hebben voor levende wezens. Sommige praktijken gaan gewoon te ver.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo'n onzin, net als dat kippen 2 weken langer moeten levenvolgens die dieren activisten.. uitstel van executie.
Ik wil eten, die beesten worden daar speciaal voor gemaakt, zo gaat dat.. care. Als je nou op straat een hond dood slaat vind ik wat anders.
Niet als je van die dikke stoofvlees hebt die meer klei is dan saus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:41 schreef satecl het volgende:
[..]
Dan wordt het slap man. Lekker Mayo van de Oliehoorn eroverheen. En stoofvlees ernaast
Dat is de vraag, hoeveel je er aan kan wennen.. of de trauma/impact erger is bij de een dan de ander.. dat weet ik niet. Maar incest/verkrachting is niet goed nee..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoe zit dat met Fritzel? Die heeft ook kinderen op de wereld gezet om kapot geneukte te worden, is dat ook minder erg dan dat als iemand willekeurigs op straat in de bosjes wordt verkracht?
Dat is namelijk jouw redenatie, maar dan met dieren.
Is dat een soort splitsing van de AA? De anonieme andersdenkende alcoholisten.quote:
In Nederland is dat toch ook gewoon met 2 A's? AA.. Anonieme Alcoholisten?quote:
Nee, dat is het rare aan jou. Jij vind dat blijkbaar gezien dit:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is de vraag, hoeveel je er aan kan wennen.. of de trauma/impact erger is bij de een dan de ander.. dat weet ik niet. Maar incest/verkrachting is niet goed nee..
Maar dat is het rare aan de mens, die vind dat het met ons eigen ras niks mag doen, maar met dieren, dood stampen, in kooitjes stoppen, houden als huisdiertjes..
[quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leefomstandigheden.. dat kan mij echt geen fuck schelen, ten eerste weten wij volgens mij niet hoe slim of dom die beesten zijn dus of ze er wat van merken, daarnaast worden ze gemaakt om te eten.
Van die mensen die dan wel een vogel in een kooitje hebben of een vis in een klein kommetjemaar bij kipjes is het zielig.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet echt NOOIT gekookte aardappels sinds ik op kamers zit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn eten ligt nu voor me. Bordje met hamlappen, boontjes, aardappellen, jus, sambal oelek en mosterdsaus.
Simpel maar lekker
Dat mag jij vinden, en zal ook wel kloppen, mijn mening wijkt wat af van het gros. Ik zie dieren die gefokt worden voor kleding en eten anders als huisdieren/wilde dieren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, dat is het rare aan jou. Jij vind dat blijkbaar gezien dit:
[..]
[
[..]
Splitsing voor de AA in amsterdam.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat een soort splitsing van de AA? De anonieme andersdenkende alcoholisten.
Dat mag, maar doe dan niet alsof dat voor elk mens geldt. Want dat is gewoon niet zo. En ik vind dat hypocriet, van jou hangt dus af hoe en waar je geboren bent of je het recht hebt in jouw ogen op een normaal doorsnee leven?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, en zal ook wel kloppen, mijn mening wijkt wat af van het gros. Ik zie dieren die gefokt worden voor kleding en eten anders als huisdieren/wilde dieren.
In Amsterdam is iedereen alcoholist en niemand anoniem.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Splitsing voor de AA in amsterdam.
Is ook niet te vretenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik eet echt NOOIT gekookte aardappels sinds ik op kamers zit.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Amsterdam is iedereen alcoholist en niemand anoniem.
Voor dieren wel ja. Al mogen van mij zwerf (en asiel) dieren ook wel afgemaakt worden om de kosten te drukken en de overlast te verminderen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat mag, maar doe dan niet alsof dat voor elk mens geldt. Want dat is gewoon niet zo. En ik vind dat hypocriet, van jou hangt dus af hoe en waar je geboren bent of je het recht hebt in jouw ogen op een normaal doorsnee leven?
Mogen ze er nog wel een A van achterbaks aan vastplakken. Of heb je dan met een pleonasme te maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Splitsing voor de AA in amsterdam.
zwervers ook gewoon afmaken, en wat te denken van zieke mensen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor dieren wel ja. Al mogen van mij zwerf dieren ook wel afgemaakt worden om de kosten te drukken en de overlast te verminderen.
Arrogant zijn we ook vergeten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen ze er nog wel een A van achterbaks aan vastplakken. Of heb je dan met een pleonasme te maken?
Jij denkt: Overbevolking ftw!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zwervers ook gewoon afmaken, en wat te denken van zieke mensen.
Schele mensen en linkshandigen ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gehandicapten, foutje van moeder natuur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Anders.....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er mis met links handige mensen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor dieren wel ja. Al mogen van mij zwerf (en asiel) dieren ook wel afgemaakt worden om de kosten te drukken en de overlast te verminderen.
oppassen jij!quote:
is dat een duur woord voor gehandicapt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb / ben Ambidextrie.. maar ik word aangeduid als linkshandige.
Maar enige wat ik links doe is schrijven
Waarom leef jij dan nog? Kost alleen maar geld om dat te ontdekken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb / ben Ambidextrie.. maar ik word aangeduid als linkshandige.
Maar enige wat ik links doe is schrijven
Beesten horen niet te zwerven in een stad, dat doen ze maar lekker in de natuur.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]Wat de fuck gast. Die beesten leven dan júist vrij? Wat wil je dan precies? Gewoon alles dood, behalve dan die nog niet groot genoeg zijn voor jouw stukkie vlees?
Oké, dit is echt lachwekkend gewoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beesten horen niet te zwerven in een stad, dat doen ze maar lekker in de natuur.
Duur woord voor twee handigheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is dat een duur woord voor gehandicapt?
Oh, dus de schele zieligerds mogen wel dood?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is er mis met links handige mensen?
new york mag wel, dat is namelijk de concrete jungle. jungle is natuur dus mag het.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beesten horen niet te zwerven in een stad, dat doen ze maar lekker in de natuur.
Volgens Geo4kant wel, je hoort niet scheel te zijn! Dat doen ze maar lekker in de natuur!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus de schele zieligerds mogen wel dood?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
new york mag wel, dat is namelijk de concrete jungle. jungle is natuur dus mag het.
Willekeurig Chinees restaurant bellen, in no time ben je van alle zwerfkatten en honden af.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh jij zou zwerf honden en katten wel kunnen waarderen?
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus de schele zieligerds mogen wel dood?
Gelukkig zag jij mijn grapje wel.quote:
Die worden toch ook afgemaakt? 2 weken asiel en dan weg is het systeem dacht ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik noemde 2 belachelijke voorbeelden, en jij stelt alleen een vraag over de linkshandigenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt mijn vraag nog niet beantwoordwat is er mis met linkshandige mensen?
Jouw hele houding tegenover dieren en mensen die geboren worden in gevangenschap voor een bepaald doel (van stukjes vlees op je bord tot verkrachting!) keur je gewoon goed. Nouja, als jij dat vind...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
heh, meld*quote:
Concrete jungle where dreams are made off, theres nothing you cant doquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gelukkig zag jij mijn grapje wel.
Schele mensen zijn toch ook gewoon lelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik noemde 2 belachelijke voorbeelden, en jij stelt alleen een vraag over de linkshandigen
ofquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Concrete jungle where dreams are made off, theres nothing you cant do
good girls gone bad, the city’s filled with them,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jouw hele houding tegenover dieren en mensen die geboren worden in gevangenschap voor een bepaald doel (van stukjes vlees op je bord tot verkrachting!) keur je gewoon goed. Nouja, als jij dat vind...
Maar om dan ook nog te stellen dat dieren die in vrijheid geboren zijn ook maar afgemaakt moeten worden omdat ze toevallig op de stop schijten waar jij overheen loopt als je naar de supermarkt moet omdat je batterijen van je afstandbediening op zijn is echt belachelijk.
verbeteren mag welquote:
Generatieverschil.. bij Concrete jungle denk ik aan Bob Marleyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |