Wat is er mis met gewone eieren?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Biologisch, standaard. Wil eigenlijk rondeeleieren kopen maar die vind ik te duur.
Dat er niks gewoons aan die eieren is.quote:
ah, ik heb altijd weide-eieren goeie smaak.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Biologisch, standaard. Wil eigenlijk rondeeleieren kopen maar die vind ik te duur.
Leefomstandighedenquote:
Ook echt heerlijk op zelf gemaakte wat dunnere friet man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zoveel mensen kennen dat niet maar het is zo lekker
Nah op de friet gaat net niet. Aromat in de soep thoughquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook echt heerlijk op zelf gemaakte wat dunnere friet man.
Nooit geprobeerd, ga ik morgen direct proberenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het eens man. Het is echt lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Nah op de friet gaat net niet. Aromat in de soep though
Maggi op friet is beter.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met van die zaanse mayo ernaast.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, ga ik morgen direct proberen
Ga het je vanavond laten wetenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Probeer het eens man. Het is echt lekker.
Vis in een rond kommetje zie je ook niet meer zo vaak. Afgezien daarvan is dat toch heel wat anders dan met duizenden kippen in een kleine schuur zitten, vol met ziektes en infecties leven waarna je dan een half jaar later en 2 kilo verder wordt geslacht.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leefomstandigheden.. dat kan mij echt geen fuck schelen, ten eerste weten wij volgens mij niet hoe slim of dom die beesten zijn dus of ze er wat van merken, daarnaast worden ze gemaakt om te eten.
Van die mensen die dan wel een vogel in een kooitje hebben of een vis in een klein kommetjemaar bij kipjes is het zielig.
Is serieus lekker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lol, ik heb dat vroeger wel eens mensen zien doen ja.
Ik vind het allemaal zo'n onzin, net als dat kippen 2 weken langer moeten levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Vis in een rond kommetje zie je ook niet meer zo vaak. Afgezien daarvan is dat toch heel wat anders dan met duizenden kippen in een kleine schuur zitten, vol met ziektes en infecties leven waarna je dan een half jaar later en 2 kilo verder wordt geslacht.
Als je een vrouwtje bent althans, als mannetjes kuiken verdwijn je direct de shredder in.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo'n onzin, net als dat kippen 2 weken langer moeten levenvolgens die dieren activisten.. uitstel van executie.
Ik wil eten, die beesten worden daar speciaal voor gemaakt, zo gaat dat.. care. Als je nou op straat een hond dood slaat vind ik wat anders.
Haha dat heb ik ooit eens iemand op wintersport zien doen. Dat was echt mijn WTF moment van die weekquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:35 schreef SjaakBauer het volgende:
Maggi op friet, dat kennen we hier in de provincie niet. Ga ik binnenkort ook maar eens proberen
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt extreem veel zin in zo'n lekker bord met patat en dan zo'n zware homp stoofvlees eroverheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |