Mc Martin onderschattenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gino/Fresku![]()
![]()
Net wat ik gisteren zei, beste rapper in NL en groot kunstenaar.
Ben wel eens naar wat optreden geweest van zo moeilijk, in de tijd dat ze Nijmeegse modo net uitgebracht hadden. Dat ging altijd wel hard, één van de weinige rapformaties die live wel tof zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Duvel gaat trouwens een plaat opnemen met Zo Moeilijk, zal ook wel weer kut worden
Heb die gasten een paar keer in Zwolle gezien, show was inderdaad wel hard.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben wel eens naar wat optreden geweest van zo moeilijk, in de tijd dat ze Nijmeegse modo net uitgebracht hadden. Dat ging altijd wel hard, één van de weinige rapformaties die live wel tof zijn.
Nieuwe album van die gasten is echt 3 keer kut.
Hij zet dat alter ego zo geweldig goed neer. Ik ga zo hard stuk soms om wat hij doet als Gino Pietermaai.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gino/Fresku![]()
![]()
Net wat ik gisteren zei, beste rapper in NL en groot kunstenaar.
Nu zeggen sommigen wel eens tegen mij dat ik kan toveren in de keuken, maar het is mij nog nooit gelukt om van een hamburger een broodje te maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
Hamburgers bakken en broodje ervan maken.
Eetze VBL!![]()
Je gaat zo'n magnetron happie eten?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ben ik weer.
Meteen maar eieren, babi paghang met nasi en kwark gehaald
Die is voor vanavond of morgen middag.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je gaat zo'n magnetron happie eten?
Vind die dingen totaal niet te vreten. Maak gewoon zelf babi pangang, maar is wel wat werk natuurlijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is voor vanavond of morgen middag.
Dadelijk omelet met ham
Ik word altijd misselijk van zoveel ei ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die is voor vanavond of morgen middag.
Dadelijk omelet met ham
koop dan ook weideeierenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van zoveel ei ofzo.
Ik eet zeker 3x per week gebaken ei/omeletquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word altijd misselijk van zoveel ei ofzo.
gebakken eitje met bacon en aromatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 17:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik eet zeker 3x per week gebaken ei/omelet.. ga nu ook gekookte eieren erbij eten.
Lekker
Gebakken ei met spek op witbrood met zout en zwarte peper is wel heerlijk jaquote:
ei met bacon en kaas op een wit bolletje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |