Gaat ie weer hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik wil je reizen wel naar adam betalen btw, dv.
Hoe kan je al op je 15e in een disco werken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik werk al vanaf mijn 15e in een discotheek en vind het wel relax. Sociale contacten op doen, werk ervaring is best handig.
In de garderobe zeker. Ik snap 't ook niet. Volgens mij mag dat qua uren niet eens.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je al op je 15e in een disco werken?
Toen ik 14 was werkte ik op de zelfde plek als nu in de zomer, kano en fietsverhuur bedrijf. Werkte toen (wit!) ieder weekend meer dan 20 uurquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de garderobe zeker. Ik snap 't ook niet. Volgens mij mag dat qua uren niet eens.
Connects alles.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe kan je al op je 15e in een disco werken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vrouwelijke pedo gewoon.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist geen daddy issues lijkt me, anders had ze toch een oudere kerel gepakt?
wacht maar tot je op jezelf woontquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet zeiken, moet ik ook. Studie, zorgverzekering, autoverzekering, benzine, sportschool, uitgaan, kleren, alles. Het enige wat ik nog krijg is de kapper en alimentatie van mijn pa.
Klopt, is ook niet helemaal legaal. Maar voor beide was het een win win.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de garderobe zeker. Ik snap 't ook niet. Volgens mij mag dat qua uren niet eens.
Heb een maand of 3 op kamers gezeten bij een maat van me, wat een tering zooi. Wacht wel tot ik wat normaals kan betalen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Cara het volgende:
[..]
vrouwelijke pedo gewoon.
[..]
wacht maar tot je op jezelf woont
lekker elke dag voor je eigen eten betalen, bonusaanbiedingen boekje doorspitten
Dat is best wel nice. Zal het ook wel willen, gewoon keihard werken en veel geld verdienen maar in een leuke omgeving.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet helemaal legaal. Maar voor beide was het een win win.
Dat mag niet eens op je 14e man.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen ik 14 was werkte ik op de zelfde plek als nu in de zomer, kano en fietsverhuur bedrijf. Werkte toen (wit!) ieder weekend meer dan 20 uur
Vriend van mij heeft gescheiden ouders en woont bij zijn pa alleen die is vrachtwagenchauffeur dus is bijna altijd weg. Elke nacht feestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een maand of 3 op kamers gezeten bij een maat van me, wat een tering zooi. Wacht wel tot ik wat normaals kan betalen.Heb toch 2 huizen waarvan er 1 bijna altijd leeg staat, dus vind het dikke prima.
Hehe, mijn pa woont nu al een jaar of 2 zo goed als vast bij zijn vriendin. Dus als er niets te doen is zitten we daar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft gescheiden ouders en woont bij zijn pa alleen die is vrachtwagenchauffeur dus is bijna altijd weg. Elke nacht feest
Kreeg wel altijd gewoon een loonstrookje geloof ik, zit nu zelf ook te twijfelen, misschien dat ze m'n uren doorschoven naar de winter want dan was er toch geen werk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal ook zeker niet wit zijn geweest.
ik woon zo heerlijk. big ass appartement met big ass hangmat. muziek door t hele huis heen, het levenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb een maand of 3 op kamers gezeten bij een maat van me, wat een tering zooi. Wacht wel tot ik wat normaals kan betalen.Heb toch 2 huizen waarvan er 1 bijna altijd leeg staat, dus vind het dikke prima.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Bij onze plaatselijke supermarkt werken ook zijn alle jongeren zwart.
want die supermarkt zit echt te schreeuwen om jou hulp?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Bij onze plaatselijke supermarkt werken ook alle jongeren zwart. Ga denk ik voor het eerst van me leven toch werken, want anders verveel ik me toch dood net na de examens. Want al mijn vrienden werken wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |