Lol, had ik eerst ook 2 verschillende groepen. Die zijn op een gegeven moment toch samen gegaan als het ware en nu brokkelt het weer langzaam af door studie, vriendinnen, werk en de rest. Wel grappig hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik mix mijn vrienden niet graag.. om zulke redenen. Dus ik spreek meestal alleen met 1 iemand af.
Barbecue e.d. doe ik altijd met mijn broer en zijn vrienden
Jij hebt bij voorbaat al een bepaalde instelling van 'ik spreek met mezelf af dat ik bewust de boot qua vriendschap en omgang afhoudt'?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd heel duidelijk in hoor. Op school heb ik ook 3 dames en een stuk of 4 gasten waarmee ik het goed kan vinden, maar heb al vanaf het begin van dit jaar aangegeven dat ik buiten de schooluren waarschijnlijk niet veel met ze om zal gaan. Omdat ik gewoon genoeg heb aan mijn vrienden die ik al jaren heb en ken. Dat ze dat dan niet begrijpen of raar vinden zal mij een rotzorg zijn.
Hier precies hetzelfde. Had dus de ene vriendengroep vanuit de wijk, andere vriendengroep vanuit middelbare school. Op een gegeven moment beetje bij elkaar gekomen, heel relaxed. Toen met z'n allen op vakantie gegaan. Daar is de bom echt gebarsten, al die spanningen en onderhuidse irritaties de laatste dagen. Ook echt twee kampen gewoon weer.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol, had ik eerst ook 2 verschillende groepen. Die zijn op een gegeven moment toch samen gegaan als het ware en nu brokkelt het weer langzaam af door studie, vriendinnen, werk en de rest. Wel grappig hoe dat in zijn werk gaat.
Ik durfde dit net niet te zeggen, maar wou het dus ook typen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:52 schreef Cara het volgende:
[..]
maar dan heeft een man (heel hard) ook geen reden om vrienden met die vrouw te zijn. mannen gaan nou eenmaal niet om met vrouwen die ze lelijk vinden, tenzij ze ertoe verplicht worden (vriendengroep etc)
Oeverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef Saind het volgende:
In m'n kruiswoordpuzzel: "Opvolger van De Meer". 5 letters. Hmmmmm.....
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ja jongens.. het leven is net Lucille Werner.. het kan raar lopen!
Moet kunnen toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ook apart is dat een in onze vriendengroep een vriend een andere vriend zijn zus heeft geneukt.
Nichtje van een vriend, is dat raar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Wat ook apart is dat een in onze vriendengroep een vriend een andere vriend zijn zus heeft geneukt.
dat is toch pas vreemd als ie je moeder had gepaktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:54 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is dat toch met die middelbare schoolfase dat er altijd groepjes mensen zijn die zich ineens als een extremist gaan kleden en gedragen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:56 schreef RensAjacied het volgende:
Ook wel kut als je goed kan vinden met Turken en Gabbers en dat die elkaar willen vermoorden![]()
Zit er ook tussen in.
Ze is echt niet lelijk, maar als ik de kans kreeg zal ik toch wel twijfelen. Haar hoofd lijkt teveel op haar broer, dus dat.... neequote:
Hoezo? Je wilt toch liever dat een goede maat met je zus heeft dan een of andere geinponem die je niet kent?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Nichtje zou ik mee kunnen leven. M'n zus daarentegen....
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga je nu weer opbouwen naar 12-jarigen die je bezwangerd hebt?
Die gabbers ken ik van het dorp hier en die turken ken ik via de middelbare school, hebben we ooit een feest in de stad gehad en toen dikke knokpartij. Sindsdien noemen ze mij een "turkenvriend" en spreek ik die anderen niet zoveel meer. Ach ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die middelbare schoolfase dat er altijd groepjes mensen zijn die zich ineens als een extremist gaan kleden en gedragen.Identiteitscrisisje van heb ik jou daar.
Ik heb zo'n situatie ook gehad, alleen gingen wij niet op vakantie maar voetbalkamp.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Had dus de ene vriendengroep vanuit de wijk, andere vriendengroep vanuit middelbare school. Op een gegeven moment beetje bij elkaar gekomen, heel relaxed. Toen met z'n allen op vakantie gegaan. Daar is de bom echt gebarsten, al die spanningen en onderhuidse irritaties de laatste dagen. Ook echt twee kampen gewoon weer.Daarna weer twee aparte groepen, al zie ik die gasten uit de middelbare school nog maar 1 of 2 keer in de maand.
Je kent mijn goede maten niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Je wilt toch liever dat een goede maat met je zus heeft dan een of andere geinponem die je niet kent?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:02 schreef Tarado het volgende:
Vriendin, haar zus en haar moeder, nu jullie weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |