Van de drie waar ik minstens 1 keer per week zie zijn allemaal mooi.quote:
Ik kon langer doorslapen, maar door die kut trills van mijn mobiel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog beetje gelukt het opstaan vanmorgen of wat?
Naja, "zomaar vrienden". Ik hoef niet met elk meisje die ik ken een relatie ofzo, ik zou ze wel neuken, maar dat is puur omdat ze lekker zijn en meer nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat er altijd minstens 1 is met bijbedoelingen. Tuurlijk kunnen ze vrienden zijn nadát er wat is gebeurd. Maar een man is niet zomaar vrienden met een meisje.
Ik ben daar altijd heel duidelijk in hoor. Op school heb ik ook 3 dames en een stuk of 4 gasten waarmee ik het goed kan vinden, maar heb al vanaf het begin van dit jaar aangegeven dat ik buiten de schooluren waarschijnlijk niet veel met ze om zal gaan. Omdat ik gewoon genoeg heb aan mijn vrienden die ik al jaren heb en ken. Dat ze dat dan niet begrijpen of raar vinden zal mij een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tip: Zeg dat niet hard op, zeg niet tegen mensen in hun gezicht dat je ze als kennis ziet ipv vriend.
nou dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, "zomaar vrienden". Ik hoef niet met elk meisje die ik ken een relatie ofzo, ik zou ze wel neuken, maar dat is puur omdat ze lekker zijn en meer niet.
You're fucked.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand heeft met mijn 2de mobiel abbo in 2 maanden voor 600 euro gebeld
Ik ben ook bevriend met een stiefzus van een van mijn beste maatjes. Ook daar hoef ik niets mee, al heb ik daar wel de kans voor gehad. Bangalijst zou ze top 5 staan hier denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:43 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat er altijd minstens 1 is met bijbedoelingen. Tuurlijk kunnen ze vrienden zijn nadát er wat is gebeurd. Maar een man is niet zomaar vrienden met een meisje.
Sociali akward?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben daar altijd heel duidelijk in hoor. Op school heb ik ook 3 dames en een stuk of 4 gasten waarmee ik het goed kan vinden, maar heb al vanaf het begin van dit jaar aangegeven dat ik buiten de schooluren waarschijnlijk niet veel met ze om zal gaan. Omdat ik gewoon genoeg heb aan mijn vrienden die ik al jaren heb en ken. Dat ze dat dan niet begrijpen of raar vinden zal mij een rotzorg zijn.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand heeft met mijn 2de mobiel abbo in 2 maanden voor 600 euro gebeld
Meestal gewoon onder ex-vriendinnen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Neuken en geen relatie valt toch onder vrienden?
Friends with benefits.. friendsquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eén van de betere seksen.quote:
En daar zullen er 2 waarschijnlijk nog niet zo 'goed' zijn als mijn 2e lijns vrienden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies, ik heb maar 3 echt goede vriendinnen.
nee smoof, neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:47 schreef Cara het volgende:
[..]
nee smoof, nee
grappig wel altijd van die naieve meisjes die zeggen dat zo'n 'beste vriend' niets van haar wil en dan zie je in zn ogen gewoon dat ie er kapot aan gaat
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En daar zullen er 2 waarschijnlijk nog niet zo 'goed' zijn als mijn 2e lijns vrienden.
Misschien een beetje. Wat ik al eerder zei, kan gewoon prima praten met eigenlijk iedereen en kan lullen als Brugman. Maar dichterbij hoeven ze niet te komen, komt mede doordat mijn ouders op vroege leeftijd zijn gescheiden en die hadden uiteraard vaak vriendjes en vriendinnen. Dat is allemaal neit zo erg, behalve als ze ook nog dochters en zonen hebben waarmee je dus een band opbouwt. En dan 4 of 5 keer binnen 10 jaar meemaken dat je van de een op de andere dag nooit meer ziet doet toch wat met een (klein)kind.quote:
Wou nog uitzoeken, maar zei 'fuck it'.quote:
Nah heb wel hetzelfde, muurtje om je heen gebouwd. Ik laat ook heel moeilijk mensen in.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien een beetje. Wat ik al eerder zei, kan gewoon prima praten met eigenlijk iedereen en kan lullen als Brugman. Maar dichterbij hoeven ze niet te komen, komt mede doordat mijn ouders op vroege leeftijd zijn gescheiden en die hadden uiteraard vaak vriendjes en vriendinnen. Dat is allemaal neit zo erg, behalve als ze ook nog dochters en zonen hebben waarmee je dus een band opbouwt. En dan 4 of 5 keer binnen 10 jaar meemaken dat je van de een op de andere dag nooit meer ziet doet toch wat met een (klein)kind.
Dat is overigens mijn eigen theorie hoor, geen idee verder, misschien ben ik wel gewoon apart.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat soort mensen negeer ik altijd en de leuke pik je er snel genoeg uit. Ik vind het ook gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Kan soms enorm verfrissend zijn op een of andere manier.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik opzich ook wel. Maar juist in dat studentenbestaan kan ik mij echt totaal niet vinden. Ga wel eens naar wat van die gang/huisfeestjes. Opzich vermaak ik me altijd prima, maar zo'n 80% van die gasten hebben zo'n verschrikkelijke air over zichzelf terwijl dat helemaal niet terecht is meestal
Best wel een aantal nieuwe vrienden opgedaan sinds ik ben verhuisd, maar geenzins gasten waarmee ik echt alles zou delen.
Maargoed, ik ben ook opgegroeid in een hele hechte wijk. Iets wat ze nu een kansenwijk zullen noemen ofzo. Vanaf je 7/8e tot m'n 18e zie je elkaar dan dagelijks of meerdere keren per week. Dat schept ook wel een band natuurlijjk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |